پمپ, پمپ کف کش

برند های خارجی پمپ کف کش

کاتالوگ-پمپ-کف-کش-ابارا

پمپ های کف کش از نوع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ می باشد. عملکرد آن ها به این صورت است که پروانه ی داخل آن شروع به دوران کرده و از این طریق انرژی جنبشی سیال افزایش می یابد. همین امر باعث خروج مایع از دریچه های خروجی پمپ می شود. از آنجاییکه وظیفه خنک کردن موتور برقی این پمپ بر عهده آب یا روغن خنک اطراف آن می باشد. بنابراین استفاده آن به صورت مستغرق در سیال است.

عملکرد این پمپ ها بسیار شبیه پمپ های لجن کش و شناور است. ولی فرق پمپ کف کش و شناور در تعداد پروانه های آن هاست. از طریق کلمات لینک شده می توانید مطالب مربوط به فرق پمپ کف کش و شناور و لجن کش را مطالعه نمایید.

پمپ های کف کش دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی بسیاری است. در این مقاله قصد داریم برند های خارجی پمپ کف کش را بررسی کنیم. شما می توانید برای خرید و دریافت مشاوره راجع به انواع پمپ ها با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. همچنین محصولات خود را می توانید به صورت آنلاین نیز از سایت شهر پمپ تهیه فرمایید.

فرق-پمپ-کف-کش-و-شناور

کمپانی لئو

یکی از برند های خارجی پمپ کف کش این شرکت چینی است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و کمترین میزان آسیب به محیط زیست می باشد. از مهم ترین مزیت این برند قیمت پمپ کف کش لئو است که به نسبت کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. این کیفیت، هم شامل بازدهی و کارآمدی بالای آن و هم جنس اجزای این پمپ هاست.

برند سائر

این برند ایتالیایی می باشد. مهم ترین مزیت کف کش saer (سائر) تنوع مدل آن ها می باشد. که به این واسطه رنج وسیعی از هد و دبی را نیز پوشش می دهد. همچنین پمپ های کف کش سائر با کیفیت بالا ساخته می شوند. با این وجود، قیمت پمپ های آن از قیمت دیگر پمپ کف کش ایتالیایی مقرون به صرفه تر می باشد.

ابارا

برند ابارا متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین و غیره نیز دارای نمایندگی است. تولید این کمپانی بر پایه احترام به طبیعت و استفاده درست از ذخایر طبیعی می باشد. پمپ های کفکش ابارا، دارای رنج ها و متریال های مختلفی است. که در کاتالوگ پمپ کف کش ابارا تمام مدل های آن معرفی شده. برای راهنمایی در زمینه انتخاب درست سری های آن، می توانید از طریق کاتالوگ پمپ کف کش ابارا اقدام کنید.

استریم

برند استریم متعلق به شرکتی چینی می باشد که تولید این کمپانی بر پایه تکنولوژی، خلاقیت و مشتری مداری است. قیمت پمپ کف کش استریم با توجه به کیفیت بالای آن مناسب است. از متریال های مختلفی برای این پمپ کف کش استفاده می گردد. از جمله آن ها می توان به استیل، آلومینیوم و پلاستیک اشاره کرد. همچنین ساختار پمپ کف کش این برند، آن را در برابر سایش بسیار مقاوم کرده است. که قیمت پمپ کف کش استریم نیز بر همین اساس مشخص می شود.

پنتاکس

برند پنتاکس متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. از ویژگی های پمپ کف کش پنتاکس قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالای آن است. از دیگر مزیت های آن سر و صدای کم، طراحی و اندازه کوچک و تناسب هد با اندازه دستگاه است. بر همین مبنا پمپ کف کش پنتاکس قیمت های آن مشخص می شود.

برند کالمو

این برند متعلق به شرکتی چینی و تحت لیسانس ایتالیا می باشد. پمپ های آن دارای تنوع مدل و متریال های مختلفی ساخته شده است. که طیف وسیعی از هد و دبی را پوشش می دهد. همچنین در ابعاد و اندازه های متفاوت است. که برخی از آن ها بسیار سبک بوده، در نتیجه دارای حمل و نقل آسان هستند.

لوارا

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem می باشد. به طور کلی نه تنها پمپ های کف کش، بلکه سایر محصولات لوارا توسط جوش لیزری ساخته می شوند. بنابراین از استحکام و مقاومت بالایی هم برخوردار هستند. همچنین انواع پمپ کف کش تک فاز و سه فاز لوارا، نشان دهنده امکان کاکرد این پمپ ها با هر دو نوع برق تکفاز و سه فاز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *