الکتروموتور, الکتروموتور کولری

دینام کولر موتوژن

دینام کولر موتوژن

برند موتوژن

با شروع فصل تابستان لزوم استفاده از وسایل سرمایشی که در راس آن ها کولر آبی قرار دارد، به شدت احساس می شود. بنابراین آشنایی با اجزای داخلی آن ها ضروری است. دو جزء اساسی این نوع کولر ها، پمپ کولر و موتور کولر آبی می باشد. پیشتر در رابطه با هر یک از آن ها صحبت شده است. همچنین علل کار نکردن پمپ کولر آبی نیز دلایلی خاص دارد که پیشتر مفصلا توضیح داده شده است. در این مقاله قصد داریم به شرح مشخصات فنی موتور کولر موتوژن و اینکه کولر موتوژن چیست ، بپردازیم. دینام کولر موتوژن یکی از با کیفیت ترین برند های تولید اجزای کولر به حساب می آید.  

برند موتوژن تولید داخل می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکترو موتور ها در زمینه های خانگی و صنعتی از سال 1352 شروع کرده است. امروزه محصولات آن به کشور های دیگر نیز صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و رفع نیازهای بازار می باشد. از جمله ی الکتروموتور های تولیدی این شرکت، دینام کولر موتوژن می باشد که در ادامه، کاتالوگ مشخصات فنی موتور کولر موتوژن نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از نحوه خرید موتور کولر موتوژن و استعلام قیمت هر یک مطلع شوید.

ویژگی های دینام کولر موتوژن

برند موتوژن دارای انواع مختلفی از موتور کولر می باشد. به همین خاطر در اکثر مواقع تمامی نیاز های مشتریان محترم با محصولات این برند قابل پوشش است. در ادامه به بررسی مشخصات فنی موتور کولر موتوژن در قالب یک جدول آورده شده است.

نام سری توان موتور (کیلووات) تعداد فاز کلاس عایق بندی موتور
CS 0.18 تا 0.55 تک فاز IP22
SP 0.06 تا 0.37 تک فاز IP22
CR 0.062 تا 0.7 تک فاز IP22
دو سرعته پرتابل 0.035 تا 0.09 تک فاز B
اسپلیت 0.07 تا 0.25 تک فاز IP22
دو سرعته 0.062 تا 0.55 تک فاز IP22
PM 0.25 تا 0.55 تک فاز IP22
HP 0.18 تک فاز IP22

 

همانطور که در بالا مشاهده می فرمایید، تفاوت اساسی مدل های مختلف موتور های موتوژن در محدوده میزان توان آن ها می باشد. برای مشاهده هر یک از مشخصات فنی موتور کولر موتوژن ، روی محصولا مورد نظر در بخش زیر کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان خرید موتور کولر موتوژن نیز با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای دینام کولر موتوژن

مهم ترین مزیت این محصولات، تنوع مدل و پوشش طیف وسیعی از توان های مختلف می باشد. علاوه بر این از لحاظ دور موتور نیز شامل دو دسته دو دور و در صورت سفارش تک دور می شوند. از دیگر ویژگی های مثبت قابل ذکر آن ها می توان به درجه حفاظت بالای این موتور های الکتریکی اشاره کرد. به همین خاطر در برابر اجسام صلب و قطرات آب مقاومت بالایی دارند.

جنس بدنه این موتور ها از متریال پلی استر ساخته شده است. هم چنین بر اساس مدل هایی که دارد، برخی از آن ها به صورت پرتابل هستند. به این صورت که قابلیت حمل و نقل ساده ای را دارند.

خرید موتور کولر موتوژن

کاربردهای دینام کولر موتوژن

با توجه به اینکه دینام کولر موتوژن چیست ، بدیهی است که کاربرد آن در چه مواردی است. تنها استفاده آن ها با توجه به فرآیند طراحی شان به منظور قرار گیری در ساختمان کولر ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *