پمپ, پمپ آب خانگی

معرفی برند های پمپ آب خانگی

برند های پمپ آب خانگی

به صورت معمول از پمپ های آب خانگی در مکان هایی که نیازمند افزایش فشار آب هستند، استفاده می شود. این پمپ ها دارای برند ها و مدل های بسیار متنوعی می باشند. زیرا به دلیل کاربرد های فراوان آن ها در مصارف گوناگون خانگی، صنعتی و کشاورزی، شرکت های مختلفی اقدام به تولیدات این محصولات نموده اند. بنابراین لازم است برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی متناسب با نیاز خود مشخصات هر یک را بررسی نمود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند های پمپ آب خانگی شامل انواع پمپ آب خانگی ایتالیایی ، چینی و ایرانی بپردازیم.

به صورت کلی به منظور خرید پمپ های آب خانگی باید به میزان هد و دبی آن ها، ظرفیت سیستم مورد نظر و نوع پمپ توجه گردد. به همین خاطر در ادامه به ذکر ویژگی های پمپ های آب هر برند خواهیم پرداخت تا از این طریق بهترین برند پمپ آب را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. توجه به اصل بودن، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، میزان مصرف انرژی و کیفیت آن ها از جمله پارامتر های تاثیر گذار روی قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی و ایرانی می باشد. شما می توانید به منظور استعلام قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی و ایرانی با فروشگاه اینترنتی شهر پمپ در ارتباط باشید.

برند های ایرانی پمپ آب خانگی

برند توان تک

شرکت توان تک در سال 1362 تاسیس شده و محصولات با کیفیتی را با بهره گیری از دانش به روز و رعایت استاندارد های معتبر بین المللی تولید می نماید. پمپ های آب توان تک در دو نوع نیم اسب و بشقابی تولید می شوند. با این وجود می توان از آن ها برای ساختمان های مسکونی، اداری و در حوزه های کشاورزی و صنعتی استفاده نمود.

برند دیزل ساز

این برند نیز یکی دیگر از تولیدات داخل محسوب می شود که از سال 1360 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. یکی از محصولات پر استفاده آن، پمپ آب دیزل ساز می باشد. مهم ترین مزیت محصولات این برند، کیفیت بالای آن ها و شباهت ویژگی هایشان با انواع پمپ آب خانگی ایتالیایی است. چراکه برند دیزل ساز نمایندگی رسمی پمپ آب پنتاکس در ایران بوده و پمپ های خود را بر اساس تجربه ی مونتاژ این پمپ های ایتالیایی تولید می نماید.

بنابراین محصولاتی را تحت عنوان بهترین پمپ آب خانگی با کیفیتی مشابه نمونه های خارجی اما با قیمت پایین تر طراحی می کند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند همچون سایر برند های ایرانی، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. 

بهترین برند پمپ آب

برند نوید موتور

شرکت نوید موتور یکی دیگر از برند های پمپ آب خانگی بوده که فعالیت خود در این زمینه را از سال 1375 شروع کرده است. البته پس از مدتی این برند تبریزی با شرکت پمپیران ادغام شده و خط تولید جدیدی را راه اندازی نمودند. از جمله مزایای پمپ های آب خانگی نوید موتور، سر و صدا و مصرف انرژی کم آن ها می باشد. همچنین به دلیل داشتن پروانه هایی ساخته شده از برنج یا باکالیت مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. 

برند الکتروژن

این برند نیز از جمله تولید کنندگان داخلی بوده که فعالیت خود را در سال 1367 شروع کرده است و برخی از محصولات خود را به  کشور های خارجی نیز صادر می نماید. تولیدات این شرکت بر پایه ی استفاده از مواد اولیه مرغوب و ساخت قطعاتی با کیفیت بالا می باشد. همین طور راندمان و طول عمر بالا، گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش پمپ های آب الکتروژن از دیگر مزایای آن ها محسوب می شود.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران

همانطور که ذکر شد، شرکت دیزل ساز، وارد کننده اصلی برند پنتاکس ایتالیا در ایران می باشد. این شرکت اقدام به مهندسی معکوس محصولات پنتاکس نموده و پمپ هایی را با نام پمپ پنتاکس مونتاژ ایران تولید و روانه بازار کرده است. این پمپ ها از نظر مشخصات فنی بسیار مشابه مدل های ایتالیایی خود بوده، اما قیمت پایین تری در مقایسه با آن ها دارند.

انواع پمپ آب خانگی ایتالیایی و چینی

برند پنتاکس

برند پنتاکس را می توان بهترین برند پمپ آب محسوب کرد. البته امروزه برند های دیگری نیز در همین سطح و با همین میزان کیفیت تولید می گردند که در ادامه به ذکر آن ها پرداخته ایم. پمپ آب پنتاکس ایتالیا که اخیرا مونتاژ آن در چین صورت می گیرد، نمایندگی خود را در سال 1369 به شرکت دیزل ساز واگذار کرده است. محصولات پمپ آب پنتاکس به دلیل کیفیت و تنوعی که دارند، توانسته اند جایگاه خوبی بین تولید کنندگان در بازار فروش پمپ کسب نمایند. این تنوع مدل شامل انواع پمپ جتی، بشقابی، محیطی، تک پروانه، دو پروانه و خود مکش می شوند. 

برند لوارا

یکی دیگر از برند های ایتالیایی، پمپ های آب لوارا است که در سال 1986 راه اندازی شده است. شرکت لوارا در ابتدا زیر مجموعه ی یکی از شرکت های معروف به نام xylem بوده است. غالبا متریال مورد استفاده در محصولات این برند از فولاد و استیل ضد زنگ بوده تا از نفوذ آلودگی به داخل سیال جلوگیری نماید. همچنین در تولید پمپ آب لوارا به کیفیت بالای محصولات و کاهش مصرف انرژی آن ها توجه ویژه ای شده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین برند های پمپ آب شناخته می شود. مدل های محیطی، نیم اسب، جتی و بشقابی دو پروانه و تک پروانه از جمله محصولات موجود این برند می باشند.

برند لئو

برند لئو یکی دیگر از برند های پمپ آب خانگی و محصول چین می باشد. این شرکت که در سال 1995 تاسیس شده، از بهترین برند های تولید کننده پمپ در چین به شمار می رود که در صنایع خانگی، صنعتی و کشاورزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. محصولات پمپ آب لئو در انواع مدل های بشقابی، جتی، محیطی، خود مکش، تک پروانه و دو پروانه طراحی و تولید می شوند. همه ی این مدل ها نیز با رعایت استاندارد های جهانی، تکنولوژی روز و کیفیت بالا تولید شده اند.

بهترین پمپ آب خانگی

برند گراندفوس

این برند در سال 1945 و در کشور دانمارک پایه گذاری شده است. ولی امروزه در کشور های آلمان، صربستان و چین هم تولید می گردد. تنوع مدلی محصولات پمپ گراندفوس بر اساس نیاز مشتری طراحی و عرضه می شود. همچنین لازم به ذکر است که پمپ های آب گراندفوس با خدمات پس از فروش و گارانتی 24 ماهه ارائه می شوند.

برند داب

شرکت داب از سال 1975 در ایتالیا تاسیس شده و در سال 1996 نیز فعالیت خود را در ایران آغاز نموده است. به صورت کلی پمپ های آب برند داب در انواع بشقابی، جتی، محیطی، خود مکش و تک پروانه و دو پروانه موجود می باشند. همچنین تولیدات آن ها با تکیه بر رعایت کیفیت بالا و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی می باشد. این محصولات دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش مانند هر برند ایتالیایی دیگر می باشند. علت بالا بودن قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی به نسبت برند های سایر کشور ها نیز همین موضوع محسوب می شود.

برند اسپرونی

این برند در سال 1946 در کشور ایتالیا تاسیس گردید و با تولیدات انبوه خود شامل تولید روزانه 4000 دستگاه، جایگاه خوبی را بین تمامی برند های پمپ آب خانگی کسب نموده است. محصولات این برند نیز مانند سایر برند های ذکر شده شامل مدل های بشقابی، جتی، محیطی، خود مکش و دو پروانه و تک پروانه بوده و دارای کیفیت بالا و گارانتی 12 ماهه به همراه خدمات پس از فروش می باشند.

برند پدرولو

پمپ پدرولو ایتالیا که در سال 1974 تاسیس شده، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و صرفه جویی در مصرف انرژی تولید نموده و در بیش از 160 کشور دیگر دارای نمایندگی فعال می باشد. پمپ های آب پدرولو نیز تمامی انواع بشقابی، جتی، محیطی، خود مکش و دو پروانه و تک پروانه را شامل می شوند. همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هم می باشند.

برند سائر (سایر)

برند سائر در ایتالیا در سال 1941 تاسیس گردیده است و در مصارف کشاورزی، خانگی و صنعتی بیشترین استفاده را دارد. البته بعد ها به دلیل پیشرفت محصولات آن در بخش کشاورزی، تولیدات این برند به رنگ سبز تغییر پیدا کرد. محصولات این برند غالبا با تولید خودکار بوده و از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *