پمپ, مونو پمپ

مونو پمپ بهلول

مونو پمپ بهلول

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پمپ های بسیاری تولید شده اند که صرفا برای مواردی خاص طراحی گشته اند. یکی از این پمپ های خاص، مونو پمپ نام دارد که مخصوص پمپاژ سیالاتی با ویسکوزیته های بالا می باشد. از جمله برند های داخلی تولید کننده این پمپ، مونو پمپ بهلول می باشد.

ذکر این نکته در رابطه با مونو پمپ ها ضروری است که تا سال های اخیر، این محصولات تنها در برند های خارجی، موجود بوده و در بازار عرضه می شدند. اما امروزه برند های داخلی بسیاری نیز اقدام به تولید این پمپ ها نموده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برند داخلی بهلول بپردازیم. اما لازم به ذکر است که شهر پمپ، ارائه دهنده تمامی برند های خارجی و دیگر برند های داخلی این محصولات هم می باشد.

برند بهلول (Bohlul)

برند بهلول مریوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را در تولید و عرضه برخی از مدل های پمپ در کاربری های خاص از سال 1360 شروع نموده است. این شرکت همواره سعی داشته است که تولیدات خود را بر اساس نیاز های بازار عرضه کند. در این راستا از جمله ی پمپ های تولیدی این برند، مونو پمپ آن می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

پمپ بهلول

ویژگی های مونو پمپ بهلول

گفتیم که مونو پمپ ها، مخصوص کاربرد های خاصی می باشند. بنابراین بدیهی است که تنوع مدلی آن ها به نسبت سایر انواع پمپ کمتر باشد. بر اساس این موضوع، مونو پمپ های بهلول تنها در دو مدل کلی تولید می گردند. البته در طراحی این دو مدل به این نکته توجه شده است که تا حد مقدور قادر به پوشش طیف وسیعی از نیاز های بازار باشند. در ادامه مهم ترین مشخصات فنی محصولات مونو پمپ بهلول برای آشنایی بیشتر مشتریان با آن ها در جدولی به شرح زیر آورده شده است.  

نام سری حداکثر فشار (بار) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
مخصوص مواد غلیظ 20 200 فولاد مقاوم
مخصوص مواد جامد 20 200 فولاد مقاوم

همانطور که مشاهده می کنید تنها تفاوت این دو مدل پمپ در نوع سیالات مورد پمپاژ توسط آن ها خلاصه شده است. بر اساس همین موضوع نیز قیمت دو مدل پمپ بهلول متفاوت از هم می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با اینکه این محصولات قادر به تامین نیاز های شما هستند یا خیر و نیز استعلام قیمت هر یک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مونوپمپ بهلول

مزایای مونو پمپ بهلول

یکی از مهم ترین مزیت های این پمپ ها، تنوع آن ها در نحوه قرار گیری شان می باشد. چراکه این محصولات می توانند در هر دو حالت عمودی و افقی در سیستم قرار گیرند. همچنین همانطور که ذکر شد، مشخصات فنی این پمپ ها به گونه ای طراحی شده تا نیاز های داخلی بازار ایران را پوشش دهند. از جمله این که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت اعتماد بسیار خوبی را نیز دارند.

زیرا به دلیل اجرای تمامی مراحل ساخت آن ها در داخل کشور، قطعات یدکی این پمپ ها به راحتی در دسترس می باشد. بنابراین در صورت بروز مشکل و خرابی، از بابت نیاز به تعمیرات، هیچ نگرانی در رابطه با این محصولات وجود ندارد. به دلیل همین موضوع است که مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ بهلول نیز بیشتر از سایر برندها می باشد.

از دیگر مزایای مونو پمپ بهلول ، راندمان بالای آن ها با وجود داشتن کمترین استهلاک ممکن می باشد. علاوه بر این به دلیل استفاده از استیل در ساخت قطعات این پمپ ها، مقاومت آن ها در برابر سایش و خوردگی بسیار بالا بوده و نکته مثبت دیگر در مورد استفاده از استیل، بهداشتی بودن کامل این محصولات برای استفاده در صنایع غذایی و انتقال انواع مواد خوراکی می باشد. امکان تولید جریانی کاملا یکنواخت و مناسب بودن هزینه های حاصل از خرید، تعمیر و نگهداری این پمپ ها از دیگر ویژگی های مثبت آن ها محسوب می شود.  

کاتالوگ منو پمپ بهلول

کاربرد های مونو پمپ بهلول

علاوه بر امکان جا به جایی سیالاتی ویسکوز به کمک مونو پمپ ها، برند بهلول مونو پمپ های خود را برای سیالاتی چند فازه و سیالاتی دارای ذرات جامد معلق یا دارای رشته های فیبری نیز مناسب طراحی نموده است. بر این اساس از جمله صنایع مناسب این دسته از پمپ های بهلول می توان به موارد زیر اشاره کرد. همچنین جهت اطمینان از تناسب این پمپ ها با نیاز مورد نظر خود شما می توانید با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

  • صنایع مواد غذایی و تولید انواع نوشیدنی همچون عسل، رب، خامه و سس
  • معادن برای استفاده در موارد حفاری
  • صنایع بهداشتی
  • صنایع دارویی
  • صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
  • پالایشگاه ها
  • صنعت تولید کاغذ
  • صنایع تصفیه فاضلاب
  • صنایع شیمیایی
  • صنعت کشتی سازی
  • صنایع ساختمانی به منظور انتقال انواع دوغاب، بتن و تولید سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *