پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور لئو leo

پمپ شناور لئو

پمپ های شناور یکی از انواع گوناگون پمپ های مستغرق به شمار می روند که قدرت بسیار بالایی برای پمپاژ آب دارند. علت این قدرت بالا وجود چندین پروانه به جای یک عدد در ساختمان آن ها می باشد. بر همین اساس معمولا از این محصولات در صنایع بزرگ مقیاس استفاده می گردد. بنابراین انتخاب برندی با کیفیت به منظور جلوگیری از خراب شدن زودهنگام این پمپ ها لازم و ضروری است. از این طریق از متوقف شدن این صنایع هم جلوگیری به عمل می آید. از جمله با کیفیت ترین برند های پمپ شناور لئو نام دارد.

البته با توجه به کاربرد های گسترده این دسته از پمپ ها، برند های بی شماری اقدام به تولید این محصولات نموده اند. برند لئو یکی از برند های چینی در این حیطه به شمار می رود که در عین داشتن قیمت مناسب از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار هستند. شما می توانید جدا از مطالعه مقاله زیر جهت کسب اطلاعات بیشتر از این پمپ ها و استعلام قیمت و موجودی ها با فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره های رایگان در این زمینه برای داشتن خریدی مناسب می باشند.

برند لئو (LEO)

برند لئو مربوط به شرکتی چینی بوده که فعالیت خود را از سال 2001 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ های مختلف شروع نموده است. این برند، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و مواد اولیه با کیفیت، عدم آسیب به محیط زیست را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. به همین خاطر امروزه محصولات آن به بیش از صد و سی کشور در سراسر جهان صادر می شود. علاوه بر این، شرکت لئو پمپ های خود را بر اساس نیاز های داخلی و بین المللی طراحی و تولید می نماید. یکی از محصولات این برند پمپ شناور می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های پمپ شناور لئو

به صورت کلی محصولات پمپ شناور لئو دارای اندازه های خروجی متنوعی هستند که از 1 اینچ شروع شده و بالا تر می رود. البته جدا از این مورد این پمپ ها در میزان هد و دبی نیز متفاوت از هم می باشند. بدیهی است بر اساس مقدار هر یک از این مشخصات، قیمت هر مدل نیز با انواع دیگر متفاوت می باشد. در ادامه جهت دسترسی راحت تر مشتریان محترم، مهم ترین اطلاعات سری های مختلف این محصولات به صورت مجزا در جدولی به شرح زیر آورده شده است.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
4DW تا 101 تا 6 چدن، POM
4DW2 تا 92 تا 3 استنلس استیل، PPO
4DWG تا 190 تا 2.7 استنلس استیل
4DWP تا 190 تا 2.7 استنلس استیل، چدن
5DW تا 88 تا 11 استیل
LDW تا 60 تا 6 استیل، تکنو پلیمر
XR تا 390 تا 14.4 استنلس استیل، POM
XRP تا 492 تا 72 ا ستنلس استیل، پلاستیک
XRS تا 373 تا 10.8 استنلس استیل، استنلس استیل

مزایای پمپ شناور لئو

مهم ترین مزیت این محصولات را می توان در تنوع مدلی بالای آن ها خلاصه نمود. این تنوع، جدا از مشخصات فنی، متریال به کار رفته در ساخت قطعات اصلی پمپ ها شامل بدنه، پروانه و شافت را هم شامل می شود. رایج ترین متریال های مورد استفاده برای این منظور در ساخت پمپ های شناور برند لئو، چدن، استیل و نوع خاصی از پلاستیک ها هستند. علت استفاده از این متریال ها، افزایش مقاومت این پمپ ها در برابر خوردگی و ضربات محکم می باشد. این امر منجر به افزایش چشمگیر کیفیت آن ها نیز می گردد.

پمپ شناور leo

امکان کار پمپ های شناور leo با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز از دیگر مزایای این محصولات به حساب می آید. همچنین در طراحی ساختمان این پمپ ها به این نکته هم توجه شده است تا امکان انجام عملیات هایی دائم کار توسط آن ها وجود داشته باشد. به این صورت که با داشتن کارکردی طولانی، راندمان پمپ پایین نیامده و دمای محیط اطراف نیز از مقداری مشخص بیشتر نشود. تولید سر و صدای کم حین کار و عدم نیاز به فنداسیون در محل قرارگیری پمپ، هنگام نصب از دیگر ویژگی های مثبت این محصولات محسوب می شود. به این صورت هزینه های راه اندازی این پمپ ها، همچون هزینه خرید آن ها کاملا مقرون به صرفه می شود.

کاربرد های پمپ شناور لئو

به صورت کلی با توجه به توان بالای پمپ های شناور و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، امکان استفاده از این محصولات در غالب مصارفی که سیال آن ها آب می باشد، وجود دارد. در رابطه با این پمپ ها در برند لئو نیز به دلیل تنوع بالای آن ها، کاربرد های فراوانی را پوشش می دهند. فهرست زیر از اصلی ترین موارد استفاده از این پمپ ها محسوب می شود:

  • سیستم های اطفاء حریق
  • انتقال آب تمیز از چاه های عمیق و نیمه عمیق
  • صنایع تصفیه آب
  • سیستم های تامین آب اضطراری
  • سیستم های آب رسانی مسکونی و صنعتی
  • معادن
  • سیستم های آب شیرین کن صنعتی و نیمه صنعتی یا اسمز معکوس
  • آب نما های بزرگ مقیاس
  • سیستم های شست و شوی صنعتی
  • مصارف کشاورزی جهت تقویت فشار آب در زهکشی ها و آبیاری های تحت فشار و قطره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *