پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی ابارا

در مقالات گذشته مفصلا به تعریف پمپ طبقاتی پرداخته شده است. این نوع پمپ ها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، دارای قدرت بالایی هستند. دارای برندهای خارجی و ایرانی مختلفی می باشند. از جمله ی آن ها پنتاکس ایتالیا و آبروان و رایان ایرانی را می توان مثال زد. همچنین نمونه های داخلی این پمپ ها نیز امروزه در بازار فروش داخلی نفوذ کرده است. پمپ طبقاتی ابارا یک نمونه از برندهای این مدل پمپ محسوب می شود. محصولات پمپ ابارا به صورت کلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. قیمت پمپ طبقاتی با توجه به برند های آن ها متفاوت است. جهت دانلود کاتالوگ پمپ طبقاتی می توانید به سایت شهر پمپ مراجعه نمایید.

معرفی برند ابارا (EBARA)

برند ابارا متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی، فاضلابی و تاسیساتی از سال 1912 شروع کرده است. امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین و غیره نیز دارای نمایندگی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه احترام به طبیعت و استفاده به جا از ذخایر طبیعی، آب و هوا می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ طبقاتی ابارا می باشد که در چندین سری تولید می شود. در ادامه بیشتر با عملکرد پمپ طبقاتی و کاربرد های آن آشنا خواهیم شد.

برند ابارا

عملکرد پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی در حقیقت یک پمپ گریز از مرکز چند طبقه محسوب می شود. در ساختار این پمپ دو یا چند پروانه وجود دارد و با توجه به نوع کاربری آن، پروانه ها ممکن است بر روی یک محور یا محورهای مختلف قرار بگیرند. با توجه به سیستم و عملکرد پمپ طبقاتی میتوان با اضافه کردن پروانه به پمپ به فشار و دبی های بالا دست پیدا کرد. نکته ی قابل ذکر اینکه اگر احتیاج به دبی بالا باشد پروانه ها به صورت موازی قرار می گیرند. و اگر احتیاج به فشار بالا در نقطه خروجی پمپ باشد این پروانه ها به صورت سری بسته خواهند شد.

ویژگی پمپ طبقاتی ابارا

با توجه به کاتالوگ پمپ طبقاتی ، مدل های این برند در دو دسته کلی پمپ طبقاتی افقی و عمودی تقسیم می شود. در ادامه محصولات ابارا را می توانید مشاهده نمایید. برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت پمپ طبقاتی می توانید با ما در شهر پمپ تماس حاصل نمایید. در ضمن ارسال محصولات ما رایگان می باشد.

مزایای پمپ طبقاتی

معمولا از پمپ های طبقاتی برای آب های تمیز بدون ذرات شن و ماسه استفاده می شود. این پمپ از جنس های مختلف ساخته شده است پمپ طبقاتی استیل یک نوع مقاوم از این پمپ می باشد. که در برابر سیالات خورنده مقاومت بیشتری دارد. در بازار نیز با عنوان پمپ طبقاتی استیل فشار قوی شناخته می شود. دارای سر و صدای کم ، اشغال فضای کم و تولید جریان یکنواخت و پیوسته.

کاربرد پمپ طبقاتی ابارا

سیستم های شست وشو

جهت آبیاری

پمپاژ آب تمیز

جهت افزایش فشار و در سیستم های مرتبط با آن

پمپ طبقاتی آب شیرین کن جهت تصفیه آب

فواره ها، آب نما ها و آتش نشانی

برج های مسکونی برای تقویت فشار، سیرکوله و تهویه مطبوع

صنایع مرتبط با سیستم های ترمودینامیکی

صنایع تولید اسید و باز و انتقال آن ها

جابه جایی آب شور

پمپاژ فاضلاب صنعتی

پمپ طبقاتی استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *