پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش اسپیکو

پمپ لجن کش اسپیکو

برند اسپیکو (SPICO)

امروزه با گسترش صنایع، مسئله آب و فاضلاب و تصفیه آن ها نیز روز به روز وسیع تر می شود. به همین منظور پمپ هایی همچون پمپ کف کش و پمپ لجن کش برای استفاده در تصفیه خانه ها طراحی و تولید شده است. با توجه به کاربرد روز افزون این محصولات، شرکت های بسیاری اقدام به تولید این پمپ ها نموده است. این شرکت ها شامل برند های داخلی و خارجی پمپ لجن کش می شوند. از جمله برند های داخلی، پمپ لجن کش اسپیکو می باشد. در ادامه به توضیحات بیشتر این دسته از محصولات پرداخته شده است.

برند اسپیکو متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. این شرکت در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ ها و همچنین لوازم یدکی آن ها فعالیت دارد. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود، همچنین داشتن بیش از 65 نمایندگی و 105 مرکز خدمات پس از فروش می باشد.  لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما شما می توانید از قیمت پمپ لجن کش اسپیکو مطلع شوید.

برند اسپیکو

ویژگی های پمپ لجن کش اسپیکو

به صورت کلی برند اسپیکو در رابطه با هر محصولی که دارد، مدل های مختلفی از آن ها را تولید می نماید. این مدل ها در مشخصات فنی همچون هد و دبی متفاوت از هم می باشند. بنابراین امکان پوشش رنج وسیعی از هد و دبی داشته و نیز موارد استفاده مختلفی را دارند. به همین خاطر در غالب صنایع از پمپ های کاربردی محسوب می شوند. شما می توانید برای مشاهده اطلاعات کامل این محصولات اینجا کلیک کنید.

مزایای پمپ لجن کش اسپیکو

مهم ترین ویژگی این محصولات، کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب شان می باشد. یکی از علل این کیفیت، مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی است. این مورد هم به دلیل استفاده از متریال مقاوم در ساخت بدنه پمپ ها و هم رنگ ثابت آن هاست. زیرا این رنگ ثابت به دلیل کیفیت بالا، خود مانعی در برابر خوردگی محسوب می شود. همچنین نحوه ساخت آن ها بر اساس استاندارد های بین المللی می باشد. در قطعات داخلی پمپ های اسپیکو همچون اورینگ و پروانه از جنس های ایتالیایی استفاده می گردد. بنابراین طول عمر پمپ ها را تا حد زیادی افزایش می دهد. امکان کار با هر دو برق تک فاز و سه فاز و داشتن تنوع مدلی بسیار بالا از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها به شمار می رود.

قیمت لجن کش اسپیکو

کاربردهای پمپ لجن کش اسپیکو

با توجه ساختار کلی این پمپ ها، می توان از آن ها به صورت مستغرق در سیال استفاده نمود. همچنین با توجه به داشتن پروانه های از نوع باز در محفظه آن ها، این پمپ ها قادر به پمپاژ سیالاتی حاوی ذرات معلق جامد می باشند. با توجه به این موارد از پمپ های لجن کش اسپیکو می توان در صنایع زیر استفاده نمود.

  • پمپاژ انواع لجن
  • صنایع سیمان و تولید فولاد
  • انتقال آب باران، گودال های آبی و سیلاب ها
  • در زهکشی ها
  • موارد شهری همچون سد سازی، جاده سازی، شهرداری ها
  • صنایع تولید کاغذ، چرم، پارچه و چوب
  • مرغداری ها و پرورش ماهی و میگو
  • کشتارگاه ها
  • صنایع ساختمانی
  • مصارف کشاورزی برای آبیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *