پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش بهار پمپ

پمپ لجن کش بهار پمپ

به صورت کلی پمپ های لجن کش که با نام پمپ های فاضلاب نیز شناخته می شوند، یکی از پمپ های پر قدرت در صنایع مختلف محسوب می شوند. به همین خاطر شناخت برند های مختلف آن بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از این برند ها، پمپ لجن کش بهار پمپ است که در این مقاله قصد داریم به تشریح کامل آن بپردازیم.

البته لازم به ذکر است که ماهیت این پمپ ها فارغ از برندی که دارند، مشابه هم می باشد. به طور مثال، عملکرد اصلی تمامی آن ها مربوط به پمپاژ انواع فاضلاب ها، لجن ها و گل و لای است. همچنین نوع پروانه به کار رفته در این پمپ ها و نیز لزوم استفاده از متریال های مقاوم از دیگر مشترکات پمپ های لجن کش محسوب می شود. اما به منظور آشنایی تخصصی با این پمپ ها در برند بهار پمپ با ما همراه باشید.   

برند بهار پمپ (BAHAR PUMP)

برند بهار مربوط به شرکتی ایرانی بوده که در سال های اخیر، فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ های آب شروع نموده است. از آنجاییکه برند بهار پمپ ، حفظ کیفیت و استفاده از نوآوری را سرلوحه خود در ساخت محصولاتش قرار داده است، بنابراین پمپ هایی با گارانتی طولانی مدت، همراه با خدمات پس از فروش عالی 10 ساله را روانه بازار فروش کرده است. از جمله ی پمپ های تولیدی این برند هم پمپ لجن کش می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن ارائه شده است.

برند بهار

ویژگی های پمپ لجن کش بهار پمپ

به صورت کلی تمامی محصولات پمپ های لجن کش بهار پمپ ، حتی با وجود تفاوت در مشخصات فنی که دارند، اما دارای ظاهر یکسانی می باشند. به همین خاطر است که همگی آن ها با کد WB نام گذاری شده اند که خود شامل 3 سری به شرح زیر می باشد. پس به صورت خلاصه مدل های مختلف پمپ های لجن کش بهار پمپ دارای هد، دبی و دهانه خروجی متفاوت، در مقابل دارای شکل ظاهری و متریال مشابهی نسبت به هم می باشند. جدول زیر به منظور دسترسی ساده تر برای مقایسه مدل های مختلف با هم گرد آوری شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت)
WB25/2 15 24
WB25/3 30 24
WB25/4 55 24

مزایای پمپ لجن کش بهار پمپ

مهم ترین مزیت این محصولات، کیفیت ساخت آن ها و تنوع مدلی بالایی است که دارند. این کیفیت به دلیل رعایت استاندارد های مربوطه در زمینه طراحی و ساخت پمپ های بهار و همچنین استفاده از متریال هایی با مقاومت بالا می باشد. چراکه بدنه این پمپ ها از فولاد، پروانه از چدن و شافت آن ها از استنلس استیل ساخته شده است. در رابطه با تنوع بالای پمپ های لجن کش بهار نیز علاوه بر پوشش گسترده هد و دبی، اندازه آن ها شامل سه سایز 2، 3 و 4 اینچی می شود. 

پمپ لجن کش بهارپمپ

این تنوع مدل باعث می شود که رنج وسیعی از نیاز ها و کاربری ها را پوشش داده و کیفیت بالای آن ها نیز باعث می شود که خرید آن ها به خرید پمپ های لجن کش دست دوم ارجحیت پیدا کند. این موضوع تا حد زیادی هزینه هایی همچون تعمیرات را کاهش می دهد. همچنین از آنجاییکه طراحی پمپ های لجن کش بر مبنای مستغرق بودن آن ها در سیال می باشد، خنک کاری موتورشان نیز با همان سیال صورت می پذیرد و نیازی به ادوات اضافه برای این منظور نیست. پایین بودن قیمت این پمپ ها با وجود تمامی ویژگی های فوق الذکر، از دیگر مزایای آن ها محسوب می شود. 

کاربرد های پمپ لجن کش بهار

از آنجاییکه اساس کار این محصولات برای پمپاژ سیالاتی سنگین طراحی شده است، بنابراین علاوه بر مواردی رایج همچون تخلیه آب کثیف از چاه ها، پمپ های لجن کش دارای کاربرد های دیگری نیز می باشند. در رابطه با برند بهار پمپ این کاربرد ها شامل موارد زیر است. البته جهت اطمینان از مناسب بودن آن ها با نیاز مد نظر شما، می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی شهر پمپ جهت دریافت مشاوره هایی رایگان در این زمینه هم تماس حاصل فرمایید.

  • انتقال انواع فاضلاب های خانگی، صنعتی و پسآب ها
  • تخلیه استخر ها و چاه های عمیق
  • پمپاژ آب از نهر ها و رودخانه ها
  • صنایع غذایی
  • صنایع دارویی

پمپ لجن کش بهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *