پمپ, پمپ کولر, پمپ کولر آبی

پمپ کولر الکتروژن

پمپ کولر الکتروژن
با پیشرفت تکنولوژی امروزه از تجهیزات متنوعی در فصول گرما برای خنک کردن هوا استفاده می شود. رایج ترین آن ها کولر های آبی بوده که متشکل از یک دینام کولر و پمپ کولری کوچک می باشند و رایج ترین برند آن ها نیز پمپ کولر الکتروژن نام دارد. این برند یکی از برند های داخلی محسوب می شود که کیفیت بالای آن در بازار فروش ایران زبانزد است.

پیشتر در رابطه با سایر محصولات این برند در مقالات جداگانه توضیحاتی ارائه شده است. در این مقاله قصد داریم به شرح بیشتر پمپ های کولر آن بپردازیم تا از این طریق شناخت بیشتری از این محصولات پیدا کنیم. البته علاوه بر این مقاله شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و فروش عمده پمپ کولر الکتروژن از مشاوره های رایگان ما نیز در این زمینه بهره مند شوید.

برند الکتروژن (ELECTROGEN)

برند الکتروژن مربوط به شرکتی ایرانی و ساخت داخل بوده که فعالیت خود را از سال 1367 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور شروع نموده است. این برند در سه مرحله شامل ورود مواد اولیه به کارخانه، پروسه تولید و نهایتا محصول نهایی، کیفیت انجام هر عملیات را به صورت کامل کنترل می نماید. از همین طریق نیز توانسته است، حداکثر رضایت مشتری را جلب نموده و همین کیفیت بالا باعث گسترش تولیدات آن به برخی کشور های همسایه هم شده است. از جمله ی پمپ های تولیدی برند الکتروژن، پمپ کولر آبی آن است که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند الکتروژن

ویژگی های پمپ کولر الکتروژن

هرچند محصولات پمپ کولر الکتروژن صرفا برای استفاده در کولر های آبی طراحی شده اند، اما با این وجود از تنوع مدلی بسیار بالایی برخوردار هستند که همین موضوع انتخاب مدل مناسب را کمی سخت می کند. برای حل این مشکل در ادامه جدولی متشکل از مهم ترین مشخصات فنی مورد نیاز برای خرید آن ها آورده شده است. بر اساس این جدول مهم ترین نکته در رابطه با تمامی مدل های این پمپ ها، لزوم تک فاز بودن برق مصرفی برای آن هاست. چراکه معمولا در واحد های مسکونی، اداری و تجاری از آن ها استفاده می شود که همگی دارای برق تک  فاز هستند.
نام سری جنس سیم لاکی نوع برق مصرفی
البرز مس یا آلومینیوم تک فاز
الوند مس یا آلومینیوم تک فاز
دماوند مس یا آلومینیوم تک فاز
دنا مس یا آلومینیوم تک فاز
زاگرس مس تک فاز
سبلان آلومینیوم تک فاز

مزایای پمپ کولر الکتروژن

اصلی ترین مزیت انواع پمپ کولر الکتروژن علیرغم ساختمان و طراحی ساده ای که دارند، تنوع مدلی این پمپ هاست که از این طریق می توان از آن ها در هر نوع کولر آبی با هر ظرفیتی استفاده نمود. بنابراین این محصولات تمامی نیاز های واحد های آپارتمان ها را پوشش می دهند. مخصوصا که در ساخت آن ها سعی شده است که تمامی استاندارد های داخلی و خارجی مربوطه هم رعایت شود. به همین خاطر نیز این محصولات از گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند.

فروش عمده پمپ کولر الکتروژن

نکته دیگر در رابطه با این محصولات متریال مورد استفاده در ساخت آن هاست. این متریال ها هم از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هم به گونه ای انتخاب می شوند تا بالاترین انطباق را با مصارف استفاده شان داشته باشند. با توجه به این موضوع پروانه این پمپ ها از پلاستیک و شافت آن ها از استیل ساخته می شود. همچنین بر اساس جدول فوق سیم پیچ آن ها نیز از جنس مس یا آلومینیوم می باشد. از دیگر مزایای این پمپ ها می توان به سر و صدا و میزان ارتعاش پایین آن ها حین کار اشاره کرد.

کاربرد های پمپ کولر الکتروژن

همانطور که در قسمت های بالا نیز ذکر شد، تنها مورد استفاده از این پمپ ها استفاده در کولر های آبی می باشد. بنابراین بدیهی است که قیمت پمپ کولر الکتروژن بسیار مقرون به صرفه باشد. اما نکته قابل توجه این است که فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تنها فروش عمده پمپ کولر الکتروژن را بر عهده دارد که البته به همین دلیل قیمت آن حتی از مراکز دیگر نیز پایین تر می باشد.

پمپ کولر الکتروژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *