پمپ, پمپ حلزونی

برند های خارجی پمپ حلزونی

پمپ-حلزونی-6-اینچ

پمپ های حلزونی از سری پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) محسوب می شود. و با توجه به کاربرد پمپ حلزونی به آن پمپ سرچاهی یا پمپ کشاورزی نیز گفته می شود. در واقع این نوع پمپ، همان پمپ فاضلابی می باشد که به دلیل فرم پوسته ای حلزونی آن با این نام نیز شناخته شده است. با اتصال این پمپ به موتور برقی و روشن کردن موتور، پروانه داخل پوسته حلزونی، شروع به چرخش کرده و عملیات پمپاژ انجام می شود.

این پمپ با داشتن پروانه، عملکردی شبیه پمپ های سانتریفیوژ دارد. ولی تفاوت هایی نیز با هم دارند که در مقاله ی لینک شده می توانید مطالعه نمایید. این پمپ ها دارای انواع و اندازه های متفاوتی هستند. مثلا شامل پمپ حلزونی 3 اینچ ، پمپ حلزونی 6 اینچ و… می باشند.

در مقاله ی قبلی برند های ایرانی این پمپ را معرفی کردیم. در این مطلب قصد داریم برای انتخاب راحت تر برخی از برند های خارجی پمپ حلزونی را بررسی کنیم. ضمنا شما می توانید برای مشاوره راجع به پمپ حلزونی 3 اینچ و پمپ حلزونی 6 اینچ و… ، دریافت کاتالوگ و انواع پمپ های دیگر با ما در شهر پمپ تماس بگیرید.

پمپ-گریز-از-مرکز-استیل

برند KSB

برند KSB متعلق به شرکتی آلمانی می باشد. ولی اخیرا این برند تولیدات خود را در هند نیز شروع کرده است. از عواملی که باعث محبوبیت این برند شده است، استفاده از راه حل های نوآورانه و متناسب با نیاز مشتری است. از جمله مزایای آن راندمان کاری بالا ولی با مصرف کم انرژی. همچنین ساختار ساده ای دارند ولی تنوع زیادی دارند.

لوارا

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem می باشد. تولید این کمپانی بر اساس کاهش آسیب به محیط و افزایش کیفیت می باشد. از دیگر ویژگی های آن، متریال مورد استفاده در محصولاتش است که از جنس استنلس استیل می باشد. پمپ گریز از مرکز استیل هم دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است و هم از آلودگی آب جلوگیری می کند. مدل های پمپ حلزونی این برند تعداد کمی دارد ولی هر کدام از این مدل ها دارای سری های متفاوتی است. که در کاتالوگ پمپ لوارا همه ی مشخصات فنی آن ها ذکر شده است. شما می توانید برای استعلام قیمت و دریافت کاتالوگ پمپ لوارا با شهر پمپ تماس بگیرید.

پنتاکس

این برند ایتالیایی است که امروزه به بیش از صد کشور صادر می گردد. مهم ترین مورد در تمامی محصولات پنتاکس، کیفیت بالای آن هاست. دلیل آن نیز استفاده از تکنولوژی روز دنیا در پروسه ساخت و نیز ساختمان پمپ گریز از مرکز می باشد. غالبا بدنه ی پمپ گریز از مرکز استیل و چدن است و پروانه آن ها نیز از استیل، چدن یا برنز می باشد.

لئو

برند لئو متعلق به شرکتی چینی می باشد که محصولات آن امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. مهم ترین مزیت پمپ های لئو، کیفیت بالای آن هاست. این میزان از کیفیت، مدیون استفاده از مواد اولیه و خام با کیفیت و نیز استفاده از تجهیزات پیشرفته جهت ساخت آن ها است. همچنین گارانتی پمپ لئو 24 ماهه و دارای خدمات پس از فروش است. از دیگر مزایای آن علاوه بر گارانتی پمپ لئو داشتن قیمت مناسب است.

ابارا

این برند متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین نمایندگی پمپ ابارا وجود دارد. از قابل توجه ترین مزایای این پمپ، مصرف کم برق و انرژی آن است. همچنین استفاده از متریال های مختلف در ساخت قطعات، این پمپ ها را برای کاربری های مختلف مناسب می کند. از جمله جنس های پمپ گریز از مرکز استیل ، چدن، پلاستیک و برنز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *