گیربکس, گیربکس هلیکال

گیربکس هلیکال bonfiglioli

گیربکس هلیکال bonfiglioli

برند bonfiglioli

گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم، برند های مختلفی دارند. از جمله آن ها گیربکس هلیکال bonfiglioli و گیربکس هلیکال sew را می توان نام برد. شما می توانید برای انتخاب صحیح آن ها به کاتالوگ گیربکس هلیکال مراجعه کرده یا با تماس با کارشناسان ما به عنوان رهنما گیربکس شافت مستقیم استفاده نمایید. همچنین شهر پمپ به عنوان مرکز تعمیر گیربکس شافت مستقیم نیز آماده اراوه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای اطلاعات بیشتر از این خدمات کلیک کنید.     

برند Bonfiglioli متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع گیربکس در زمینه های متفاوت از سال 1956 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از 80 کشور دیگر صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه حفظ بالای کیفیت و رفع نیازهای صنایع متفاوت است. از جمله گیربکس های تولیدی این شرکت، گیربکس هلیکال می باشد که در ادامه، کاتالوگ گیربکس هلیکال بونفیلیولی نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت گیربکس هلیکال Bonfiglioli نیز مطلع شوید.

ویژگی های گیربکس هلیکال bonfiglioli

تنوع مدل این محصولات به نسبت سایر برند ها کمتر می باشد. اما با توجه به کاتالوگ گیربکس شافت مستقیم این برند، مشخصات فنی آن ها به گونه ایست که نیاز های بازار را پوشش می دهد. در جدول زیر به مهم ترین آن ها اشاره شده است. این مدل ها شامل گیربکس شافت مستقیم پایه دار و فلنج دار می شوند.

نام سری گشتاور (نیوتون متر) نسبت تبدیل شافت خروجی (میلیمتر)
S 21 تا 200 1.4 تا 13.1 10 تا 50
C 45 تا 12000 2.6 تا 1481 16 تا 100

 

همانطور که در بالا ذکر شد، شما می توانید با شماره 44965607-021 به منظور دریافت قیمت و رهنما گیربکس شافت مستقیم تماس حاصل فرمایید. در ادامه این محصولات و اطلاعات کامل آن ها آورده شده است.

مزایای گیربکس هلیکال bonfiglioli

مهم ترین مزیت این گیربکس ها، داشتن سایز های متنوع (در 10 سایز) و طبقات مختلف می باشد. همچنین در سه حالت امکان نصب گیربکس شافت مستقیم پایه دار ، فلنج دار و یا هر دو وجود دارد. در ساختمان گیربکس هلیکال بونفیلیولی از چرخ دنده هایی استفاده شده که قابلیت تحمل بار های سنگین را نیز دارند. همینطور متریال های گوناگونی نظیر چدن و فولاد در ساخت شافت و دنده های آن ها استفاده می گردد.

همچنین با وجود داشتن طیف وسیعی از سرعت، با این حال قیمت این محصولات کماکان مقرون به صرفه به حساب می آید. علاوه بر این دلیل، مصرف انرژی پایین آن ها نیز دلیلی دیگر بر این ادعاست. از دیگر ویژگی های گیربکس های هلیکال این برند، راندمان و استحکام بالای آن هاست. این موضوع باعث شده است که تعمیر گیربکس شافت مستقیم به ندرت انجام گیرد. نحوه کارکرد آن ها نیز به گونه ایست که در برخی مدل های آن همراه با ارتعاش بسیار کمی می باشد.

کاتالوگ گیربکس هلیکال

کاربردهای گیربکس هلیکال bonfiglioli

موارد استفاده از گیربکس شافت مستقیم Bonfiglioli در فهرستی با شرح زیر می باشد.

  • پمپ ها و انواع فن و دمنده
  • صنایع تولید کاشی و سرامیک
  • دستگاه هایی نظیر نوار نقاله ها و رولینگ فولاد
  • انواع همزن
  • کوره ها
  • بالا بر ها
  • صنایع آب و فاضلاب
  • صنایع تولید فولاد و سیمان
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع دریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *