بوستر پمپ, پمپ

بوستر پمپ سیستما

پمپ سیستما

بوستر پمپ ها در واقع تجهیزاتی به صورت پکیجی هستند که متشکل از اجزای مختلفی می باشند. این اجزا شامل دو یا چند پمپ موازی با یکدیگر و لوازم جانبی آن ها به همراه اتصالات هر یک جهت افزایش فشار می شوند. از این طریق انواع بوستر پمپ کوچک و بزرگ می توانند با کمترین انرژی و بالاترین راندمان، دبی مورد نیاز ما را تأمین کنند. این محصولات امروزه در برند های متنوعی در بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها بوستر پمپ سیستما می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی این برند و به صورت انحصاری بوستر پمپ های آن بپردازیم.

بوستر پمپ سیستما همچون بوستر پمپ های سایر برند ها، وظیفه ثابت نگه داشتن فشار را در سیستم های آبرسانی بر عهده دارد. بر همین مبنا در صورت عدم مصرف آب در شبکه، بوستر پمپ ها خاموش هستند. در مقابل در صورت مصرف آب، به دلیل افت فشار به وجود آمده در لوله کشی ها، اولین پمپ در بوسترپمپ ها به منظور جبران این افت فشار شروع به کار می نماید. در صورتیکه کارکرد یک پمپ قادر به تامین فشار مورد نیاز نباشد، پمپ‌ های دیگر نیز به ترتیب وارد مدار می‌ شوند. از این طریق در بازه های زمانی مشخص، فشار مدار همواره ثابت نگه داشته می شود.

بوستر پمپ سیستما (SISTEMA)

برند سیستما مربوط به شرکتی ایتالیایی بوده که فعالیت خود را از 30 سال پیش در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها آغاز نموده است. مهم ترین خط مشی این برند در طراحی محصولاتش، داشتن طیف وسیعی از مدل های مختلف از پمپ ها جهت رفع تمامی نیاز های صنایع مختلف می باشد. به دلیل همین تنوع مدل، تولیدات این شرکت به بیش از 100 کشور در سر تا سر جهان صادر می گردد. از جمله ی پمپ های تولیدی برند سیستما، بوستر پمپ کوچک و بزرگ آن می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری از هر یک ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی بوستر پمپ سیستما

به صورت کلی بوستر پمپ ها در دو حالت به صورت پکیج های آماده و یا به صورت سفارشی ساخته و به بازار عرضه می شوند. مدل های آماده ی محصولات بوستر پمپ سیستما، در چند تعداد محدود تولید می شوند. جدول زیر خلاصه ای از مشخصات فنی این مدل ها می باشد. اما شما می توانید برای داشتن بوستر پمپ هایی با میزان هد و دبی دلخواه، این محصولات را به صورت اختصاصی سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ علاوه بر فروش انواع بوسترپمپ های دور ثابت و دور متغیر، جزو سازندگان آن ها نیز به شمار می رود. به همین منظور آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی و ساخت بوسترپمپ های سفارشی شما می باشد.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) حداکثر دمای سیال (درجه سانتی گراد
AJG تا 46 تا 9 40
AJX تا 47 تا 3.6 40

مزایای بوستر پمپ سیستما

مهم ترین مزیت این محصولات را می توان در موجود بودن آن ها در دو نوع بوستر پمپ کوچک و بزرگ خلاصه کرد. چراکه بر اساس جدول بالا، میزان دبی مدل های مختلف این پمپ ها بازه مشخص و نسبتا گسترده ای را پوشش می دهد. داشتن کیفیت و میزان راندمان قابل قبول از دیگر ویژگی های بوستر پمپ سیستما به حساب می آید. ساختار این دسته از پمپ ها نیز به گونه ای طراحی و ساخته شده است که دارای خاصیت خود مکشی در پمپاژ آب با فشار بالا باشد. همچنین تولید سر و صدای بسیار پایین حین کارکرد از دیگر مزایای آن ها محسوب می شود. بوستر پمپ کوچک

کاربرد های بوستر پمپ سیستما

به صورت کلی کاربرد های بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی به ترتیب در سیستم های تامین آب و سیستم های اطفا حریق خلاصه می شود. این موارد در رابطه با انواع بوستر پمپ سیستما نیز صادق است. با این حال در ادامه به ذکر جزئی تر مصارف استفاده از این پمپ های برند سیستما اشاره شده است:

  • سیستم های آبرسانی در ساختمان های اداری، مسکونی، شهرک ها، بیمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها و کارخانه جات
  • سیستم های آبیاری زمین های کشاورزی و گلخانه ها
  • سیستم های آتش نشانی
  • افزایش و بهبود فشار آب
  • مورد استفاده در مکان هایی فاقد آب و یا با کمبود آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *