پمپ, مونو پمپ

مونو پمپ شهر پمپ

مونو پمپ شهر پمپ

برند شهر پمپ

مونو پمپ ها از جمله پمپ هایی با کاربری خاص به شمار می روند. به همین خاطر همه برند ها، به تولید آن ها نمی پردازند. از جمله برند های با کیفیت خارجی مونوپمپ اینوکسپا و از نمونه های داخلی سازنده مونو پمپ می توان به مونو پمپ شهر پمپ اشاره کرد. در این مقاله به تشریح کامل این مونو پمپ کوچک خواهیم پرداخت. جهت سفارش و اطلاع از قطعات مونو پمپ و نیز قیمت پمپ مارپیچی ایرانی با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.  

سازنده مونو پمپ شهر پمپ متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه شناسایی نیاز مشتری و تلاش جهت پاسخگویی و ارائه راهکار به مشتریان محترم می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، مونو پمپ آن می باشد و در ادامه، کاتالوگ پمپ شهر پمپ نیز ارائه شده است.

لوگو شهر پمپ

ویژگی های مونو پمپ شهر پمپ

جنس قطعات مونو پمپ برند شهر پمپ در مدل های مختلف آن یکسان و به شرح زیر می باشد. تنها تفاوت این مدل های مختلف در میزان فشار و دبی آن هاست. به این صورت می توان از این محصولات برای نیاز های تمامی صنایع استفاده کرد. در ادامه اطلاعات انواع مونو پمپ کوچک و بزرگ شهر پمپ ارائه شده است.

نام سری بازه فشار (بار) بازه دبی (لیتر بر ساعت) جنس بدنه
صنایع غذایی 12 800 استنلس استیل
مخصوص روغن صنعتی 6 8000 استنلس استیل
سایز متوسط 12 2000 استنلس استیل
دوزینگ 24 1300 استنلس استیل
صنعتی 6 200000 استنلس استیل
قیفی 13 100000 استنلس استیل

 

بدیهی است قیمت پمپ مارپیچی شهر پمپ با توجه به مدل درخواستی متفاوت است. اما در مورد همه مدل ها ماردون فلزی و استاتور از جنس لاستیک ساخته می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد انتخاب مونوپمپ ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای مونوپمپ شهر پمپ

متریال مورد استفاده در تمام قطعات مونو پمپ ، بسیار مرغوب و طبق سفارش مشتری از استیل 304 یا 316 ساخته می شود. با توجه به سازنده مونو پمپ برند شهر پمپ که ساخت داخل می باشد، تامین قطعات آن بسیار ساده تر از نمونه های خارجی است. از جمله این قطعات مونو پمپ ، روتور و استاتور می باشد. همچنین به همین دلیل خدمات پس از فروش این محصولات نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. مناسب بودن قیمت پمپ مارپیچی این برند از دیگر مزایای آن ها محسوب می شود. علاوه بر این تمامی محصولات شهر پمپ به صورت کاملا گالوانیزه به مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

قیمت پمپ مارپیچی

کاربردهای مونو پمپ شهر پمپ

به صورت کلی مونوپمپ ها برای موادی مناسب است که قابلیت عبور از اتصالات باریک را نداشته باشند. بنابراین این مواد یا حاوی رشته های فیبری هستند و یا ویسکوزیته و غلظت بالایی دارند. این سیالات که حالت غیر یکنواختی دارند، غالبا در صنایع زیر دیده می شوند:

  • صنایع مواد غذایی نظیر عسل، رب، خامه و سس
  • معادن
  • صنایع بهداشتی برای انتقال موادی مانند شوینده ها
  • پتروشیمی
  • تولید چوب و کاغذ
  • صنایع آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *