پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش ارو

پمپ بشکه کش آرو

برند ارو

پمپ های بشکه کش از جمله پمپ های خاص محسوب می شوند. پمپ تخلیه به انگلیسی به درام پمپ شناخته می شود. یکی از برندهای شناخته شده که دارای هر دو نوع پمپ بشکه کش برقی و بادی هستند، پمپ بشکه کش ارو می باشد. هر چند برندهای دیگری نظیر پمپ بشکه کش جم، لوتز و دبم نیز در بازار فروش، مشتری های مخصوص به خود را دارند. تمامی این برند ها نیز دارای تنوع مدل در انواع پمپ بشکه کش ضد انفجار و ساده، همچنین ظرفیت هایی نظیر پمپ تخلیه بشکه 20 لیتری ، 50 لیتری و غیره موجود هستند.

برند آرو متعلق به شرکتی آمریکایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت معدنی، دارویی و صنعتی از سال 1940 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و خدمات عالی و نیز تولید محصولات و تجهیزات خاص نظیر فیلتر، سیلندر، تنظیم کننده و غیره می باشد که پاسخگوی نیازهای خاص مشتریان نیز می شود. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ تخلیه بشکه ضد انفجار و ساده آرو می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ ارو نیز ارائه شده است.

برند ارو

ویژگی های پمپ بشکه کش ارو

این پمپ ها دارای تنوع مدل بسیاری هستند. در ادامه مدل های مختلف آن به همراه مشخصات کوتاه هر یک آورده شده است. بر اساس این مشخصات انواع پمپ تخلیه بشکه 20 لیتری یا ظرفیت های دیگر در این برند موجود می باشد. جهت مشاهده این اطلاعات و همچنین مشخصات بیشتر نظیر جنس قطعات، مزایا و کاربردهای خاص هر مدل به صورت مجزا روی تصویر مد نظر کلیک کنید. در بخش محصولات سایت نیز سایر برند های این نوع از پمپ های به تفکیک آورده شده است.

برای دریافت مشاوره رایگان و نیز استعلام قیمت انواع پمپ بشکه کش ضد انفجار ارو یا سایر برند ها با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ بشکه کش آرو

تنوع بالا در محصولات این برند، مهم ترین مزیت آن ها محسوب می شود. این تنوع هم شامل سایز ها و ظرفیت های هد و دبی مختلف می شود. همچنین از لحاظ متریال مورد استفاده نیز در انواع استیل کربن، استیل ضد زنگ، پلی پروپیلن و آلومینیوم ساخته می شوند. دربرخی از مدل های آن نیز در بالای لوله مکش پمپ از پمپ های دیافراگمی استفاده شده است. البته در طراحی این مدل های خاص یکپارچه بودن دیافراگم با سایر اجزای پمپ به خوبی رعایت شده است.

امکان کارکرد پمپ های تخلیه بشکه ارو با هر دو نوع موتور الکتریکی و پنوماتیکی (بادی) از ویژگی های مثبت دیگر این محصولات به شمار می رود. به این صورت پمپ تخلیه بشکه ضد انفجار با موتور های بادی مورد استفاده قرار می گیرند. نصب و نگهداری آسان و نیز امکان مونتاژ سریع قطعات مختلف پمپ، اپراتور های این پمپ ها را به استفاده از آن ها راغب تر می کند. کیفیت، بازدی و عمر بالا از دیگر مزایای این نوع پمپ ها می باشد. همچنین به دلیل تنوع در جنس این پمپ ها، بعضی از آن ها برای کاربری های خاص از ویژگی ضد خوردگی و ضد سایش برخوردار هستند.

پمپ تخلیه بشکه ضد انفجار

کاربردهای پمپ بشکه کش ارو

همانطور که در بالا ذکر شد، پمپ تخلیه به انگلیسی drum pump گفته می شود. همین نامگذاری، کاربرد اصلی این پمپ ها را نیز مطرح می کند که به منظور تخلیه انواع بشکه و مخزن بدون هدر رفتن سیال می باشد. از جمله این سیالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع سیالات غلیظ و با ویسکوزیته بالا
  • روغن های موتور
  • روغن دنده
  • انواع روغن گیربکس
  • و غیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *