پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش برند بهلول

پمپ بشکه کش برند بهلول

پمپ بشکه کش برند بهلول موضوع این مقاله می باشد. اما پیش از آن، تعریف پمپ های بشکه کش بر اساس نامی که دارند، بسیار ساده می باشد. این پمپ ها عملکردی صرفا برای تخلیه انواع بشکه و سایر مخازن برعهده دارند که با نام های پمپ غلیظ کش و پمپ تخلیه بشکه نیز شناخته می شوند. یکی از قدیمی ترین برند های داخلی تولید کننده این محصصولات، پمپ بشه کش برند بهلول نام دارد.

هرچند که به صورت کلی پمپ های بشکه کش در سه نوع دستی، برقی و بادی یا پنوماتیکی طراحی می شوند، اما استفاده از نوع دستی آن ها به دلیل کارکرد دشواری که به نسبت دو نوع دیگر دارند، خیلی رایج نیست. برند بهلول نیز تنها دارای نوع برقی این محصولات می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ بشکه کش برقی چه از سایر برند های داخلی باشد و چه از برند های خارجی با ما در شهر پمپ در ارتباط باشید.

معرفی برند بهلول (BOHLUL)

برند بهلول مربوط به شرکتی ایرانی بوده که از سال 1360 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه پمپ هایی با کاربری های خاص شروع نموده است. تولیدات تمامی محصولات این برند به گونه ایست تا نیاز های موجود در بازار فروش ایران را تامین نماید. از جمله ی پمپ های پر استفاده این شرکت، پمپ بشکه کش آن می باشد که در ادامه اطلاعات بیشتری مطابق با کاتالوگ این دسته از محصولات برند بهلول ارائه شده است.

برند بهلول

ویژگی های پمپ بشکه کش برند بهلول

پمپ بشکه کش برند بهلول تنها شامل یک محصول می شود که همانطور که در بالا ذکر شد، از نوع برقی می باشد. همچنین نکته قابل توجه در رابطه با این نوع پمپ، این است که به دلیل مشخصات فنی که دارد، می توان در غالب صنایع از همین یک محصول برای پمپاژ سیالاتی با ویسکوزیته های مختلف (از رقیق تا غلیظ) استفاده نمود. حداکثر میزان فشار قابل تامین توسط پمپ بشکه کش برند بهلول تا 4 بار و بالا ترین میزان دبی آن نیز 2000 لیتر بر ساعت می باشد. 

برای داشتن انتخابی صحیح اطلاع از میزان هد و دبی پمپ و تطابق دادن آن با نیاز مد نظر ما کافی است. در صورتی که دانش کافی از این اطلاعات ندارید، شما می توانید تنها با یک تماس با کارشناسان ما در شهر پمپ علاوه بر استعلام قیمت پمپ بشکه کش برقی ، از مشاوره های رایگان ما نیز در این زمینه بهره مند گردید. به این صورت بهترین انتخاب را خواهید داشت.

پمپ بشکه کش بهلول

مزایای پمپ بشکه کش برند بهلول

مهم تریم مزیت این محصول را می توان در متریال به کار برده در ساخت آن ها خلاصه نمود. این پمپ ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و به همین خاطر نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. به این معنی که می توان از آن ها برای پمپاژ انواع سیالات خورنده یا قابل اشتعال استفاده نمود. خاصیت خود مکشی این پمپ ها از دیگر مزایای آن ها محسوب می شود که منجر به قابلیت انتقال سیالاتی حاوی ذرات جامد می شود.

با توجه به ویژگی بالا این پمپ ها استهلاک پایینی نیز داشته و از آنجاییکه تمامی قطعات آن ها در بازار موجود است، تعمیر و نگهداری کم هزینه ای را نیز دارا می باشند. همچنین به دلیل ابعاد کوچک، حمل و نقل ساده ای هم دارند. با وجود تمامی نکات مثبت ذکر شده از این محصول، قیمت پمپ بشکه کش برقی بهلول کماکان بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود. 

قیمت پمپ بشکه کش برقی

کاربرد پمپ بشکه کش برند بهلول

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، این پمپ ها مخصوص تخلیه بشکه ها و مناسب برای غالب سیالات می باشند. بنابراین در هر نوع صنعتی می توان از آن ها استفاده نمود. اما در ادامه منحصرا به کاربرد های محصول پمپ بشکه کش بهلول اشاره شده است.

  • صنایع غذایی
  • پمپاژ انواع روغن
  • صنعت نفت و گاز (مایع)
  • صنایع شیمیایی
  • پمپاژ انواع مواد اشتعال زا، حلال ها و مواد خورنده همچون باز ها
  • صنایع تولید رنگ، چسب و رزین ها مانند اپوکسی و پلی استر
  • صنایع بهداشتی و دارویی برای انتقال مواد شوینده و گلیسیرین
  • صنایع تولید کاشی و سرامیک

2 دیدگاه در “پمپ بشکه کش برند بهلول

  1. علی فیضی گفت:

    سلام.جامع و کامل هستش.احسنت

    1. آرزو نجفی گفت:

      سلام خیلی ممنونم از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *