پمپ, پمپ حلزونی

پمپ حلزونی لئو

پمپ حلزونی لئو

از جمله پمپ های قوی برای انتقال آب، پمپ های حلزونی که با نام پمپ اتابلوک هم شناخته می شوند، نام دارند. این دسته از پمپ ها با داشتن پروانه هایی بزرگ و محفظه ای حلزونی شکل، توان بالایی را برای پمپاژ سیالات تامین می کنند. به همین خاطر غالبا برای مصارف بزرگ مقیاس مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه توجه به برند سازنده آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. از همین رو در این مقاله به بررسی یکی از این برند ها با نام پمپ حلزونی لئو خواهیم پرداخت.

انواع پمپ لئو به دلیل تنوع مدلی بالایی که دارند، معمولا جزو پر طرفدار ترین پمپ های آب در بازار فروش ایران محسوب می شوند. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ عرضه کننده تمامی مدل های این برند در کنار دیگر برند های داخلی و خارجی، مرجعی مناسب برای خرید این محصولات به شمار می رود. علی الخصوص که این مجموعه با داشتن سال ها تجربه در این زمینه، آماده ارائه مشاوره های پیش از خرید نیز به مشتریان محترم می باشد.

برند لئو (LEO)

برند لئو مربوط به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد. این شرکت فعالیت خود را در رابطه با مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید انواع پمپ ها با کاربری های مختلف از سال 2001 شروع نموده است. هدف برند لئو از تولید محصولات خود، در بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت آن ها از طریق بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی ساخت پمپ خلاصه می شود. به همین خاطر نیز این تولیدات امروزه به بیش از صد و سی کشور در سر تا سر جهان صادر می گردد. از جمله پمپ های تولیدی لئو، پمپ حلزونی یا اتابلوک آن بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن بر اساس کاتالوگ پمپ ارائه شده است.

برند لئو

ویژگی های پمپ حلزونی لئو

به صورت کلی شاید به نظر بیاید که محصولات پمپ حلزونی لئو به لحاظ تعداد، تنوع بالایی در مقایسه با دیگر برند های مشابه خود نداشته باشند. با این حال این محصولات از پمپ لئو قادر به پوشش طیف وسیعی از نیاز های صنایع مختلف هستند. دلیل آن تنوع در متریال ساخت و بازه گسترده ای است که هر یک از مدل های این پمپ ها در میزان هد و دبی خود تامین می کنند. این مشخصات به تفکیک در جدول زیر جهت دسترسی ساده تر و امکان مقایسه به منظور داشتن بهترین انتخاب آورده شده است. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه ، پروانه
XZS 58 132 استنلس استیل
ACm 22 96 چدن، استیل یا برنج
XST 95 220 استنلس استیل یا HT200

مزایای پمپ اتابلوک لئو

مهم ترین مزیت انواع پمپ لئو ، فارغ از مدلی که دارند، کیفیت بالای آن ها است. این کیفیت بالا نیز حاصل استفاده از مواد اولیه خام با کیفیت و همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته در پروسه ساخت آن ها می باشد. علاوه بر این، تمامی محصولات برند لئو بر اساس استاندارد های بین المللی، تولید گشته و دارای گواهینامه های معتبر مربوطه نیز هستند. در نتیجه ی آن، این پمپ ها ضریب اطمینان و بازدهی بسیار بالایی دارند. بر همین اساس هم در سازگاری کامل با محیط زیست قرار می گیرند.

پمپ لئو

از دیگر مزایای انواع پمپ حلزونی لئو ، خاصیت ضد خوردگی آن ها به دلیل بهره گیری از متریال مقاوم در ساخت و همینطور داشتن فلنج در ساختار همه مدل های موجود می باشد. طول عمر بسیار بالا و مصرف بهینه انرژی توسط این پمپ ها را که مدیون مشخصات فنی آن هاست، می توان به عنوان ویژگی مثبت دیگر آن ها نام برد. به همین خاطر محصولات لئو دارای گارانتی دو ساله و ارائه دهنده بهترین خدمات پیش و پس از فروش به مشتریان می باشند. نکته دیگر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه پمپ های اتابلوک لئو، آن هم با وجود داشتن تمامی ویژگی های فوق الذکر است. 

کاربرد های پمپ حلزونی لئو

معمولا هدف از طراحی و ساخت پمپ های آب حلزونی، جا به جایی سیال آب در مقیاس های بزرگ با دبی های بالاست. در نتیجه مصارف استفاده از آن ها غالبا در صنایع پیشرفته خلاصه می شود. موارد زیر از جمله رایج ترین کاربرد های پمپ حلزونی لئو در انواع صنایع مورد نظر به شمار می روند.

  • صنایع شیمیایی
  • معادن
  • مصارف خانگی همچون سیرکوله کردن آب در انواع سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
  • صنایع کشاورزی به منظور انتقال آب در مسافت های افقی طولانی و دیگر سیستم های آبیاری
  • صنعت تصفیه آب و فاضلاب
  • صنایع لبنی
  • و موارد صنعتی دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *