پمپ, پمپ حلزونی

پمپ حلزونی پنتاکس

پمپ حلزونی پنتاکس

برند پنتاکس

در مقالات قبلی در رابطه با پمپ حلزونی و برخی از برندهای معروف برای خرید پمپ حلزونی آب صحبت کردیم. همچنین گفتیم ساختمان پمپ گریز از مرکز بسیار مشابه پمپ های سانتریفیوژ می باشد. جهت مطالعه بیشتر در رابطه با تفاوت های پمپ حلزونی و سانتریفیوژ کلیک کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی پمپ حلزونی پنتاکس و نیز مقایسه قیمت پمپ آب حلزونی با سایر برندها پرداختیم.

برند پنتاکس متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و الکتروموتور در کاربری خانگی، صنعتی و کشاورزی از سال 1990 و با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabase شروع کرده است. امروزه به بیش از صد کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه مشتری مداری و کیفیت بالا و قیمت پایین محصولات آن می باشد. علت کیفیت بالای پمپ های پنتاکس هم انجام چندین مرتبه آزمایش و تست های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ گریز از مرکز پنتاکس می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ پنتاکس نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ آب حلزونی پنتاکس مطلع شوید.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ گریز از مرکز پنتاکس

فروش پمپ حلزونی آب این برند، در چندین مدل مختلف موجود می باشد. این تفاوت مدل ها به دلیل تفاوت در ساختمان پمپ گریز از مرکز و به خصوص متریال به کار رفته در قطعات آن هاست. در جدول زیر به اختصار به این تفاوت ها در جنس و مشخصات فنی آن ها اشاره شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
CM 100 330 چدن برنز، چدن یا استنلس استیل

CMG-CMGX

100 360 چدن و استنلس استیل برنز، چدن یا استیل

4CA-4CAX

60 1600 چدن و استنلس استیل برنز، چدن یا استنلس استیل
CA-CAX 147 360 چدن و استنلس استیل برنز، چدن یا استنلس استیل
CM-NORM 90 250 چدن چدن یا برنز

 

با توجه به جدول بالا و وجود تنوع مدل در پمپ گریز از مرکز پنتاکس ، ممکن است انتخاب بهترین مدل هنگام خرید پمپ حلزونی آب کاری دشوار به نظر بیاید. اما با توجه به کاتالوگ هریک که در بخش محصولات سایت موجود است، به راحتی می توان نقطه کاری هر یک را به دست آورد. همچنین شما می توانید با تماس با شماره 021-44965607 از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

مزایای پمپ حلزونی پنتاکس

مهم ترین مورد در تمامی محصولات پنتاکس، کیفیت بالای آن هاست. دلیل آن نیز استفاده از تکنولوژی روز دنیا در پروسه ساخت و نیز ساختمان پمپ گریز از مرکز می باشد. همچنین در طراحی آن ها به نیازهای روز دنیا در بازار فروش پمپ حلزونی آب توجه شده است. به همین خاطر است که مدل های متفاوتی از این نوع پمپ تولید شده. این مدل ها دامنه وسیعی از ظرفیت ها (هد و دبی) را پوشش می دهند. نحوه آب بندی این پمپ ها نیز توسط سیل مکانیکی صورت گرفته است. داشتن فلنج در محل اتصالات این پمپ ها از دیگر ویژگی های مثبت آن هاست. از طریق اتصال با فلنج، جدا شدن این پمپ ها در مدار در مواقع ضروری به راحتی امکان پذیر می باشد. همانطور که در جدول بالا نیز مشخص است، بدنه پمپ های گریز از مرکز پنتاکس غالبا از دو جنس چدن و استنلس استیل ساخته می شود. پروانه آن ها نیز از استیل، چدن یا برنز می باشد. بدیهی است هر یک از این متریال ها روی قیمت پمپ آب حلزونی نیز تاثیر گزار است. 

پمپ گریز از مرکز پنتاکس

کاربردهای پمپ گریز از مرکز پنتاکس

اصلی ترین موارد استفاده از این مدل پمپ ها به شرح زیر می باشد.

  • موارد کشاورزی جهت آبیاری قطره ای (جهت مشاهده تمامی مدل های پمپ کشاورزی کلیک کنید)
  • در ساختمان بوستر پمپ ها
  • موارد آتش نشانی
  • سیستم های گرمایشی، سرمایشی و شست و شو
  • جهت آبرسانی در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *