پمپ, پمپ دیافراگمی

پمپ دیافراگمی فلویمک

برند فلویمک (FLUIMAC)

پمپ های دیافراگمی دارای برندهای مختلفی نظیر پمپ دیافراگمی ارو و غیره هستند. برند فلویمک از جمله با کیفیت ترین برندهای تولید کننده پمپ محسوب می شود. یکی از محبوب ترین محصولات آن، پمپ دیافراگمی fluimac می باشد. با خرید از شهر پمپ به عنوان نمایندگی این برند، اصالت کالای دریافتی خود را تایید کنید. همچنین جهت استعلام قیمت پمپ دیافراگمی فلویمک با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برند فلویمک

برند فلویمک متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های متفاوت از سال 2012 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به سراسر جهان صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه جلب رضایت مشتری و استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی در تولید محصولات می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ دیافراگمی fluimac است که غالبا با عملکرد هوا کار می کند. با ما همراه باشید تا با ویژگی های این پمپ ها آشنا شوید.

ویژگی های پمپ دیافراگمی fluimac

در این قسمت به تشریح انواع پمپ دیافراگمی کوچک یا بزرگ برند فلویمک پرداختیم. موارد زیر مهم ترین مشخصات فنی مورد نیاز جهت انتخاب و خرید این پمپ های دیافراگمی می باشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت)
TP 80 700
PP 80 700
PA 80 1050
AP 80 700
PF 80 1050
P 80 1050

 

از جمله مواردی که بر قیمت این پمپ ها تاثیر گذار است، ابعاد آن هاست. به طور مثال بدیهی است که پمپ دیافراگمی کوچک ، هد و دبی کمتر و بالتبع آن، قیمت پایین تری نیز دارد.

مزایای پمپ دیافراگمی فلویمک

مزیت مهم این مدل از پمپ های فلویمک، نحوه کارکرد آن هاست. چرا که محرک اصلی آن ها برای کار، فشار هوا می باشد. همچنین تمامی پمپ های این برند، به علت داشتن استاندارد ATEX ، ضد انفجار هستند. دو مورد بالا اصلی ترین دلایل ایمنی بالای پمپ های دیافراگمی فلویمک هستند. کیفیت، راندمان و قدرت مکش بالا از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ های دیافراگمی محسوب می شود. با این وجود کماکان میزان استهلاک آن ها نیز هنگام عملکردشان بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که قیمت پمپ دیافراگمی فلویمک با توجه به این خصوصیات بسیار مناسب می باشد.

پمپ دیافراگمی fluimac

طراحی پمپ های فلویمک به گونه ایست که قابلیت نصب در حالات و شرایط مختلف را دارا هستند. به طور مثال این پمپ ها در دو حالت شناور و خشک (خارج از سیال) قابل استفاده می باشند. علاوه بر این می توانند خودمکش، با مکش مثبت یا منفی و نیز به صورت متحرک و آویزان نصب شوند. تمامی این حالت های نصب و همچنین تعمیر و نگهداری پمپ دیافراگمی fluimac به راحتی قابل انجام هستند. آب بندی مکانیکی و امکان تنظیم پارامترهای هد، دبی و سرعت پمپ، مزیت های دیگر آن به شمار می رود. نکته دیگر درباره این پمپ ها، مقاومت بالای آن ها در برابر سایش و خوردگی است. به همین خاطر پمپاژ سیالات اشتعال زا، خورنده، غلیظ و حتی با ذرات جامد به راحتی با این مدل از پمپ ها انجام می گیرد. دلیل آن نیز تولید آن ها با چندین متریال متفاوت است.

کاربردهای پمپ دیافراگمی fluimac

موارد کلی استفاده این پمپ ها برای سیالات غلیظ، اشتعال­زا یا حاوی ذرات جامد است. با توجه به این موضوع، صنایع مورد استفاده این پمپ شامل موارد زیر می شوند:

  • پمپاژ سیالات شیمیایی اعم از اسیدها و بازها
  • صنایع تولید رزین، چسب و رنگ
  • انتقال مواد غذایی نظیر سس، آب شور، شکلات، خمیر و مربا
  • صنایع تصفیه آب به منظور کلرزنی
  • پمپاژ لعاب کاشی و سیمان
  • صنایع دارویی و بهداشتی مانند انتقال شامپو
  • پمپاژ لجن

پمپ دیافراگمی کوچک فلویمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *