پمپ, پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ نورم

پمپ روغن داغ نورم

پمپ های روغن داغ از جمله پمپ های گریز از مرکز محسوب شده، با این تفاوت که به دلیل متریال و طراحی خاصی که دارند، مخصوص سیالات با دما های بسیار بالا ساخته شده اند. شناخت برند های مختلف این محصولات بسیار مهم می باشد. یکی از آن ها پمپ روغن داغ نورم نام دارد. چراکه آشنایی با این برند و سایر برند ها با توجه به کاربرد خاصی که این پمپ ها دارند، از آنجایی اهمیت دارد که استفاده از پمپ های روغن داغ دست دوم به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

شهر پمپ سعی کرده است در مقالات مختلف به بررسی برند های مختلف این محصولات شامل کاربرد ها، مزایا و ویژگی های مختص هر یک به صورت کامل بپردازد. در این مقاله نیز به پمپ روغن داغ ترکیه ای نورم خواهیم پرداخت. شما می توانید با مطالعه مطالب زیر به شناخت بهتری از این پمپ ها جهت انتخاب بهترین مدل آن برسید. البته کارشناسان ما در شهر پمپ نیز آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشند.

برند نورم (NORM)

برند نورم مربوط به شرکتی ترکیه ای بوده که فعالیت خود را در سال های اخیر در زمینه تولید پمپ شروع نموده است. طراحی محصولات این برند بر اساس نیاز مشتری می باشد و به منظور رسیدن به این هدف این شرکت از آخرین تکنولوژی روز در ساخت محصولات خود بهره گرفته است. از جمله ی پمپ های تولیدی توسط این برند، پمپ روغن داغ آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری نیز در این باره ارائه شده است.

برند نورم

ویژگی های پمپ روغن داغ نورم

هرچند که در قسمت های بالا به عدم استفاده از پمپ های دست دوم اشاره شد، اما ذکر این نکته ضروری است که انواع پمپ روغن داغ ترکیه ای از ابر قدرت ترین انواع این پمپ ها محسوب می شوند. به این معنی که با توجه به کیفیت ساخت بالای آن ها، می توان از آن ها به عنوان پمپ های دست دوم با کارآمدی قابل قبولی استفاده نمود.

در رابطه با محصولات پمپ روغن داغ نورم نیز این موضوع صادق می باشد. البته لازم به ذکر است که این برند تنها دارای یک مدل می باشد که این یک مدل خود شامل چندین سری ریز تر می شود. تفاوت اصلی این سری ها با هم در اندازه دهانه ورودی و خروجی آن هاست. در جدول زیر مشخصات فنی این مدل بر اساس کاتالوگ آن آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) حداکثر دما (درجه سانتی گراد)
NKY 105 350 320

مزایای پمپ روغن داغ نورم

از مهم ترین مزایای برند نورم، کیفیت بالای آن هاست که این موضوع را نیز مدیون رعایت استاندارد های مربوط به ساخت این دسته از محصولات می باشد. همین امر باعث افزایش طول عمر و راندمان آن ها نیز شده است. این راندمان مربوط به بالانس بودن پروانه پمپ و میزان مصرف انرژی آن ها بوده که بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. همچنین داشتن تعدادی سیل وایتون، میزان نشتی این پمپ ها را تقریبا به صفر رسانده است.

پمپ روغن داغ norm

تنوع سری های مختلف این پمپ روغن داغ ترکیه ای ، از نظر سایز دهانه ها و متریال مورد استفاده در ساخت قطعات آن ها از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها به حساب می آید. این متریال ها شامل چدن، استیل یا ترکیبی از هر دو جنس می باشد که در صورت استفاده از هر یک، مقاومت کافی در برابر حرارت و خوردگی برای این پمپ ها فراهم می شود. همچنین نحوه خنک سازی آن ها نیز به وسیله هوای اطراف پمپ صورت می گیرد و با وجود تمامی این مزایا، قیمت این پمپ های روغن داغ کماکان بسیار مناسب می باشد.

کاربرد های پمپ روغن داغ نورم

با توجه به مطالب فوق الذکر، به صورت کلی این پمپ ها برای سیالات بسیار داغ طراحی شده و در صنایعی دارای این نوع سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. در رابطه با این برند، کاربرد های پمپ های روغن داغ آن ها را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

  • انواع صنایع شیمیایی
  • صنعت نساجی و تولید رنگ
  • صنایع دارویی
  • صنایع غذایی
  • تولید چرم و چوب برای ساخت مبلمان و کاغذ
  • صنایع فولادی
  • صنعت تولید لاستیک و پلاستیک
  • انواع پالایشگاه ها و نیروگاه ها

پمپ روغن داغ ترکیه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *