پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ سانتریفیوژ ابارا

 پمپ سانتریفیوژ ابارا در سال 1912 در ژاپن تاسیس شده است. امروزه علاوه بر ژاپن در 17 کشور دیگر دارای نمایندگی می باشد. همانند ایتالیا، چین، برزیل و تایوان دارای تولیدات است. شرکت ابارا فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع پمپ آغاز نمود و با تولید تجهیزات صنعتی از جمله سیستم های پمپاژ، کمپرسور و انواع پمپ سانتریفیوژ فشار قوی و کوچک به یکی از تولید کنندگان صنعتی مطرح در جهان تبدیل شد. پمپ های ابارا مصرف خانگی و صنعتی دارند. در ادامه با کاربرد پمپ سانتریفیوژ و مزایای سانتریفیوژ آشنا خواهیم شد.

ویژگی پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ سانتریفیوژ ابارا دارای سری های مختلفی می باشد. هر کدام از آن ها ویژگی های متفاوتی دارند که برای عملکرد درست پمپ باید در انتخاب و نصب آن دقت لازم را داشته باشید. شما می توانید با توجه به جدول زیر و نیاز خود سری مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت پمپ سانتریفیوژ ابارا و انواع آن به کاتالوگ موجود در سایت شهر پمپ مراجعه کنید. یا از طریق تماس با مشاوران ما از راهنمایی رایگان بهره مند شوید.

    نام سری

      حد اکثر هد

        (متر)

    حد اکثر دبی

( متر مکعب بر

       ساعت)

جنس بدنه و پروانه

       DWO
          17
          66
هر دو استیل
        DWC
          23
          42
هر دو استیل
      SWS-SWT
23
34
فایبرگلاس، نوریل
SWA
19
32
ترموپلاستیک
COMPACT
86
7.2
استیل، تکنوپلیمر
MATRIX
102
27
هر دو استیل

 

مزایای پمپ ابارا

شرکت ابارا تولیدات خود را در راستای استفاده ی بهینه از آب و هوا و حفاظت از منابع طبیعی متمرکز کرده است و تلاش مستمر دارد. مهم ترین مزیت پمپ ابارا این است که عبور مایع و دبی آن یکنواخت می باشد. احتیاج به سوپاپ یا شیر برای استفاده از این پمپ ها نمی باشد. اگر جریان قطع شود می تواند بدون آسیب رسیدن به پمپ مدتی به گردش ادامه دهد. اگر لوله ی تخلیه مسدود شود فشار زیادی که باعث آسیب رسیدن به پمپ شود ایجاد نخواهد شد.

از پمپ سانتریفیوژ فشار قوی برای افزایش فشار مایعات استفاده می شود. این پمپ با توجه به تعداد طبقات و اندازه ی موتور می تواند به صورت مایل یا افقی نصب شود. همچنین ممکن است یک یا چند طبقه، تک مکشه و به صورت عمودی باشد. پمپ سانتریفیوژ کوچک تر از پمپ های دیگر است و ساختمان ساده ای دارد. قیمت ارزانی دارد و همینطور هزینه ی تعمیرات آن نسبت به پمپ های دیگر کمتر است.

کاربرد پمپ سانتریفیوژ ابارا

با توجه به مقدار و ارتفاع آب دهی مورد نیاز در قدرت های متفاوت در صنایع گوناگون ارائه می شود که دارای کاربرد های زیر می باشد:

  • آب رسانی شهری، مجتمع های مسکونی، سیستم های تامین آب
  • شبکه های آبیاری و فاضلاب
  • پمپاژ آب دریا، آب شور، مایعات نیمه غلیظ
  • در امور کشاورزی و جهت آبیاری قطره ای
  • جهت گرمایش و تهویه ی مطبوع
  • صنایع سیمان و فولاد
  • جهت انتقال سوخت، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی
  • در سیستم های آتش نشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *