پمپ, پمپ سانتریفیوژ

پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

برند پنتاکس

معمولا پمپ های سانتریفیوژ با انواع دیگر پمپ اشتباه گرفته می شوند. پیشتر به تفاوت پمپ سانتریفیوژ و جابه جایی مثبت و نیز فرق پمپ های سانتریفیوژ و محیطی پرداخته شده است. در این مقاله قصد داریم منحصرا پمپ سانتریفیوژ پنتاکس و مزایا و کاربرد آن را مطرح کنیم. شهر پمپ به عنوان نمایندگی فروش پمپ پنتاکس دارای قیمت مناسب و گارانتی ( خدمات پس از فروش پمپ پنتاکس ) نیز میباشد.

برند پنتاکس، از سال 1990 با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabaseشروع به کار کرده است. از اهداف اصلی این برند، رضایت مشتری و افزایش کیفیت می باشد. دلیل این کیفیت، انجام چندین بار آزمایش های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی با به روزترین تکنولوژی است. همین موضوع باعث تولید محصولاتی متناسب با نیازهای امروز بازار فروش شده است. در سالهای اخیر، پمپ های پنتاکس به بیش از صد کشور صادر می شوند.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس

اصلی ترین عامل تاثیرگذار در قیمت پمپ سانتریفیوژ پنتاکس ، انواع مدل های آن است. در ادامه به پرکاربردترین ویژگی های این مدل ها برای انتخاب و خرید آن ها اشاره می شود.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
INOX 50 3.25 استیل نوریل
CS 22 96 چدن برنج ، چدن
CH 37 42 چدن برنج
ULTRA 87 26 فولاد کروم، نیکل نوریل
ULTRA/S 78 26 فولاد کروم، نیکل فولاد کروم، نیکل
MPX 53 4.8 استیل نوریل

 

لازم به ذکر است خدمات پس از فروش پمپ پنتاکس ، صرفا اجناس اصل را شامل می شود. شهر پمپ به عنوان نمایندگی فروش پمپ پنتاکس ایرانی آماده خدمت رسانی در این زمینه می باشد.

یکی از اصلی ترین مزایای این پمپ ها، تنوع در متریال سازنده قطعات آن هاست. همانطور که از جدول بالا نیز مشخص است، جنس بدنه این پمپ ها از چدن و استیل است. پروانه پمپ های سانتریفیوژ این برند نیز از چدن، برنج، فولاد و نوریل ساخته می شود. همچنین ورودی و خروجی این پمپ ها کاملا استاندارد و از نوع فلنجی طراحی شده است. از دیگر ویژگی های آن تنوع در کوپله شدن با الکتروموتور هاست. پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس به دو صورت کوپل مستقیم یا غیر مستقیم به فروش می رسند. در نوع غیر مستقیم آن، موتور به شافت پمپ متصل می شود.

انواع پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

تنوع مدل های پمپ پنتاکس از این نوع، بسیار گسترده است. به همین خاطر هریک با ویژگی های منحصر به فرد خود طراحی شدند. به طور مثال هر کدام از مدل ها در برابر شرایطی خاص مقاوم هستند. این موارد شامل مقاومت کافی در برابر خوردگی، گرد و خاک و رطوبت می باشند. همه این موارد روی رنج قیمت پمپ سانتریفیوژ پنتاکس هم بی تاثیر نیست.

کاربرد پمپ های سانتریفیوژ پنتاکس

این پمپ های سانتریفیوژ در طیف گسترده ای از زمینه های متفاوت کاربرد دارند. در ادامه مهم ترین کاربری های این مدل پمپ پنتاکس بیان شده است:

  • صنایع ساختمانی و عمرانی
  • موارد کشاورزی و باغبانی جهت آبیاری
  • در صنایع متفاوت دیگر مانند صنایع پتروشیمی
  • در زمینه شست و شو های صنعتی
  • انواع بوسترپمپ ها اعم از آتش نشانی و آبرسانی
  • سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
  • جهت افزایش فشار آب در سیستم های تامین آب

قیمت پمپ سانتریفیوژ پنتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *