پمپ, پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور لوارا

پمپ سیرکولاتور لوارا

برند لوارا

پمپ های سیرکولاتور در دو دسته کلی پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی تقسیم می شوند. این مدل از محصولات در کاربری های مختلفی نظیر پمپ سیرکولاتور صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. برند های مختلفی نظیر پمپ سیرکوله لئو، پمپ سیرکولاتور بلند کاست، ارس و پمپ سیرکولاتور لوارا از تولید کنندگان اصلی به حساب می آیند. شما می توانید جهت استعلام قیمت پمپ سیرکولاتور زمینی و خطی با شهر پمپ به عنوان فروشگاه پمپ سیرکولاتور تماس حاصل فرمایید.  

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem  می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1986 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از صد و پنجاه کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، ایمنی و نیز کاهش آسیب به محیط زیست می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی، متریال مورد استفاده در آن هاست که از جنس استنلس استیل می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی لوارا می باشد که در ادامه، کاتالوگ این پمپ سیرکولاتور صنعتی نیز ارائه شده است.

برند لوارا

ویژگی های پمپ سیرکولاتور لوارا

به صورت کلی پمپ های سیرکولاتور به دو دسته پمپ سیرکوله خطی و زمینی تقسیم بندی می شوند. برند لوارا جزو برند های با کیفیت ایتالیایی می باشد که محصولات آن هر دو نوع این پمپ ها را در بر می گیرد. در بخش زیر تمامی این محصولات به همراه مشخصات فنی کامل هر یک آورده شده است. راه ارتباطی ما برای اطلاع از قیمت به روز و یا دریافت مشاوره رایگان تماس با شماره 44965607-021 می باشد.

مزایای پمپ سیرکولاتور لوارا

مهم ترین مزیت محصولات لوارا، مقاومت بالای پمپ های سیرکولاتور آن می باشد. این موضوع مدیون روش ساخت و متریال مرغوب مورد استفاده در آن هاست. استفاده از جوش لیزری در پروسه ساخت پمپ های لوارا مقاومت آن ها را تا حد بالایی افزایش می دهد. همچنین متریال های متنوعی نظیر چدن، استنلس استیل و برنز برای ساخت قطعات داخلی پمپ ها و بدنه آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. جنس استیل منجر به جلوگیری از خوردگی در برابر آلودگی آب ها می شود. استفاده از این متریال آن ها را در برابر خطرات ناشی دمای بالا نیز مصون می دارد.

راندمان و طول عمر بالا، از دیگر نتایج موارد بالا در رابطه با پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی می باشد. از دیگر ویژگی های مثبت این انواع پمپ سیرکولاتور صنعتی ، سر و صدای کم و همچنین مصرف انرژی پایین آن ها می توان نام برد. البته با وجود تمامی این خصوصیات، قیمت پمپ سیرکولاتور زمینی و خطی لوارا بسیار مناسب می باشد. وجود تنوع مدل شامل انواع سه دور و چهار دور و نیز نگهداری، تعمیر و نصب آسان پمپ های سیرکولاتور از سایر نکات مثبت این پمپ ها هستند.

فروشگاه پمپ سیرکولاتور

کاربردهای پمپ سیرکولاتور لوارا

همانطور که از نام این پمپ ها مشخص است، وظیفه اصلی آن ها سیرکوله کردن آب سرد و گرم در سیستم های مختلف می باشد. از جمله این موارد می توان به صنایع زیر اشاره کرد.

  • گردش آب گرم و سرد در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی، گرمایشی
  • انتقال سیالات شیمیایی و مواد دارویی
  • انواع استخر و جکوزی
  • موارد خانگی و تجاری نظیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انواع پکیج ها، شوفاژ
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • سیستم های شست و شوی صنعتی (کاربرد خاص پمپ سیرکولاتور صنعتی )
  • موتورخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *