پمپ, پمپ شناور

پمپ شناور رایان

پمپ شناور رایان

با پیشرفت تکنولوژی امروزه پمپ هایی خاص صرفا به منظور پمپاژ آب از چاه های مختلف و به صورت مستغرق داخل آن ها طراحی و ساخته می شوند. یکی از آن ها پمپ های شناور و یکی از برند های محبوب این پمپ ها، پمپ شناور رایان می باشد. یکی از علل محبوبیت این برند، قیمت پمپ شناور رایان است. زیرا این دسته از پمپ ها به دلیل هد و دبی بالایی که دارند، غالبا گران تر از سایر پمپ های مستغرق می باشند. علی الخصوص اگر سازنده آن ها خارجی باشد.

با توجه به موضوع فوق الذکر امروزه تولید کنندگان بسیاری اقدام به ساخت این پمپ ها نموده اند که در این مقاله قصد داریم به توضیح بیشتر برند رایان بپردازیم. البته شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید این پمپ ها فارغ از هر برندی با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برند رایان (Rayan)

برند رایان از جمله برند های داخلی و مربوط به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود در زمینه تولید و عرضه پمپ را از سال 1362 شروع نموده و از همان ابتدای کار خود، مبنای تولیداتش را در حفظ کیفیت آن ها به منظور جلب رضایت مشتریان خود قرار داده است. یکی از بهترین های این تولیدات، پمپ شناور آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند رایان

ویژگی های پمپ شناور رایان

می دانیم که معمولا برند های ایرانی در مقایسه با برند های خارجی از تنوع مدلی کمتری برخوردار هستند. محصولات پمپ شناور رایان نیز از این قاعده مستثنی نیست و در دو مدل کلی تولید می گردد. البته لازم به ذکر است که هر کدام از مدل های پمپ شناور این برند، خود دارای چندین سری ریز تر هم می شوند. در ادامه مهم ترین مشخصات فنی هر مدل با توجه به کاتالوگ برند رایان به تفکیک آورده شده است. لازم به ذکر است که قیمت پمپ شناور رایان به فراخور همین اطلاعات متفاوت می باشد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس
RP 660 650 چدن
RP.S.S 700 650 استنلس استیل

مزایای پمپ شناور رایان

یکی از مهم ترین مزایای این محصولات، پوشش طیف وسیعی از توان، هد و دبی با وجود داشتن تنها دو مدل می باشد. همچنین این دو مدل در متریال به کار رفته در ساخت شان نیز متفاوت از هم و شامل چدن، استنلس استیل و آلیاژ های برنز هستند. این متریال ها باعث می شود که محصولات برند رایان مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و به همین خاطر قابلیت پوشش طیف وسیعی از نیاز های بازار در صنایع مختلف را نیز داشته باشند.

پمپ شناور رایان

از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ ها،راندمان بالای آن ها می باشد. به این معنی که این پمپ ها یکی از کم مصرف ترین پمپ ها به لحاظ مصرف انرژی محسوب می شوند. چه برق مصرفی آن ها از نوع تک فاز باشد و چه از نوع سه فاز. همچنین در طراحی این پمپ ها از بالا ترین میزان آب بندی و نیز سیم پیچ هایی استفاده شده است که امکان تامین قدرت های بالا را فراهم می کنند.

مزایای دیگر این پمپ ها، نصب و نگهداری ساده و در عین حال کم هزینه آن هاست. همچنین مایعی که از آن برای روان کاری و خنک کاری در این پمپ ها استفاده می شود، دارای ویژگی هایی است که از یخ زدگی آن ها در موارد انبار داری و غیره جلوگیری به عمل می نماید. در نهایت نیز لازم به ذکر است که با وجود تمام نکات ذکر شده در بالا، قیمت پمپ شناور رایان همچنان بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

قیمت پمپ شناور رایان

کاربرد های پمپ شناور رایان

شهر پمپ به عنوان مرکز فروش اینترنتی انواع پمپ، ارائه دهنده تمامی محصولات برند رایان می باشد. بنابراین شما می توانید به منظور خرید از این برند متناسب با نیاز خود، از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند گردید. البته در ادامه به مهم ترین کاربرد های این دسته از محصولات پرداخته شده است.

  • موارد صنعتی بزرگ مقیاس
  • صنایع کشاورزی و دام داری
  • صنایع ساختمانی و آپارتمان ها
  • سیستم های حرارتی و تهویه مطبوع
  • انواع تاسیسات 
  • آب نما ها و فواره های بزرگ
  • انواع تصفیه خانه
  • کارواش ها
  • مصارف آتش نشانی
  • سیستم های تامین آب
  • انتقال آب از چشمه ها، استخر ها و سایر مخازن مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *