پمپ, پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی KSB هند

پمپ طبقاتی KSB هند

امروزه با گسترش صنایع و پیشرفته شدن آن ها، برای صنایع سنگین، از تجهیزاتی خاص از جمله پمپ هایی قوی استفاده می کنند. دسته ای از این پمپ ها با نام پمپ طبقاتی شناخته شده و دارای دو نوع عمودی و افقی می باشند. این پمپ ها در نحوه ساخت و مونتاژ با هم متفاوت و در هر برند به روشی خاص انجام می شوند. از جمله سرشناس ترین این برند ها، پمپ طبقاتی KSB هند را می توان نام برد. قیمت پمپ KSB نسبت به ویژگی هایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود.

لازم به ذکر است که به صورت کلی پمپ های طبقاتی دارای چندین پروانه بوده و به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آن ها در مصارف مختلف کشاورزی تا صنعتی استفاده نمود. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین مدل پمپ طبقاتی با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. چراکه این مجموعه نمایندگی تمامی برند های داخلی و خارجی موجود در بازار به حساب می آید.

برند KSB هند

برند KSB مربوط به شرکتی آلمانی بوده که فعالیت خود را از سال 1871 در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ شروع نموده است. البته این برند اخیرا تولیدات خود را در کشور هند نیز انجام می دهد. مبنای تولید این محصولات بر پایه دانش فنی به روز و همچنین استفاده از راه حل هایی نوآورانه در خصوص رفع نیاز مشتریان می باشد. از جمله ی پر استفاده ترین پمپ های تولید شده توسط این برند، پمپ طبقاتی KSB بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری از آن بر اساس کاتالوگ ارائه گشته است.

برند KSB

ویژگی های پمپ طبقاتی KSB هند

خوشبختانه محصولات پمپ طبقاتی KSB ، شامل هر دو مدل عمودی و افقی از پمپ های طبقاتی می شوند. به همین علت هم به نسبت دیگر برند ها، تنوع مدلی گسترده تری دارند. این تنوع علاوه بر میزان هد و دبی پمپ ها، در قیمت پمپ KSB نیز مشهود است. علت پوشش دهی کامل نیاز های صنایع مختلف توسط پمپ های این برند هم همین است. لازم به ذکر است که در ادامه تمامی این مشخصات، جهت دسترسی ساده تر به صورت خلاصه در جدول زیر گردآوری شده است. 

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) دمای سیال (درجه سانتی گراد)
Movitec B 250 160 140
MOVI 400 18 140
WK 780 630 230
WKL 250 27 140
WKT-WKTR 500 300 160
WKTA-WKTB 40 370 100
MULTITEC 630 850 200
MULTISUB 60 6.3
OPENWELL 198 96
HDA/HDB 2245  576 200
HGB 3400 1152 200
HGM  1100 280 140

مزایای پمپ طبقاتی KSB هند

مهم ترین مزیت این محصولات در کیفیت بالای آن ها خلاصه می شود. چراکه این کیفیت بالا در طراحی و ساخت پمپ ها، نهایتا منجر به کاهش شدید هزینه های تعمیر و نگهداری محصولات KSB گشته است. همچنین منظور از طراحی و ساخت، به ساده ترین شکل ممکن و مونتاژ آن ها به صورت کاملا فشرده و کوچک می باشد. بنابراین اشغال فضای کم پمپ های طبقاتی این برند را می توان به عنوان ویژگی مثبت دیگر آن ها برشمرد. 

قیمت پمپ KSB

علاوه بر موارد فوق الذکر، این محصولات جزو پمپ های چند مرحله ای محسوب می شوند. بر این اساس پروانه مورد استفاده در آن ها از نوع پروانه شعاعی خواهد بود. از دیگر نکات مثبت انواع پمپ طبقاتی KSB نیز، تنوع مدلی بالای آن ها در سایز، میزان توان و متریال به کار رفته برای ساخت می باشد. اما نکته قابل توجه قیمت پمپ KSB بوده که همچنان بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های مشابه در دیگر برند ها می باشد.

کاربرد های پمپ طبقاتی KSB هند

به صورت کلی پمپ های طبقاتی، پمپ هایی پر قدرت و با توان بالا به شمار می روند. با این اوصاف بدیهی است که غالبا در صنایع سنگین از جمله مصارف کشاورزی بزرگ مقیاس و صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به مهم ترین این مصارف اشاره شده است.

  • انواع بویلر و دیگ های بخار
  • سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع
  • سیستم های آبیاری
  • مصارف آتش نشانی
  • فواره ها و آبنما ها
  • در بوستر پمپ ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *