پمپ, پمپ پلیمری

پمپ پلیمری آبتین صنعت

پمپ پلیمری آبتین صنعت

یکی از پمپ های مقاوم در برابر انواع اسید و سایر سیالات خورنده، پمپ های پلیمری نام دارند. علت مقاومت بالای این پمپ ها در متریال استفاده شده در ساخت قطعات آن ها خلاصه شده است. پمپ پلیمری آبتین صنعت یکی از برند های ایرانی تولید کننده این محصولات می باشد که در ادامه به صورت کامل به بررسی این پمپ های شرکت آبتین صنعت پرداخته شده است.

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی، برند های داخلی بسیاری شروع به طراحی و ساخت انواع پمپ پلیمری نموده اند. اما پیش از آن به دلیل فناوری ساخت مورد استفاده در متریال این پمپ ها، تمامی محصولات پمپ پلیمری از برند های خارجی بودند. اما امروزه در بازار فروش ایران، این پمپ ها تنوع بالایی داشته و در هر دو برند داخلی و خارجی موجود می باشند.

برند آبتین صنعت (abtin sanat)

برند آبتین صنعت مربوط به شرکتی ایرانی بوده و از سال 1356 فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ های پلیمری  شروع نموده است. داشتن انعطاف پذیری و تنوع مدلی بالا از مواردی است که در تمامی محصولات شرکت آبتین صنعت رعایت شده است. همچنین برای حفظ ویژگی های معمول این پمپ ها، از مرغوب ترین متریال در ساخت قطعات آن ها اعم از پروانه پمپ پلیمری بهره گرفته شده است. اطلاعات ارائه شده بعدی، همگی از کاتالوگ پمپ پلیمری آبتین صنعت برداشت شده است.

شرکت آبتین صنعت

ویژگی های پمپ پلیمری آبتین صنعت

به صورت کلی محصولات پمپ پلیمری آبتین صنعت ، از میان تمامی شرکت های تولید کننده ایرانی این پمپ ها، دارای بیشترین تنوع مدلی می باشند. اینکه از میان این مدل ها، کدام محصول را مناسب نیاز خود تشخیص دهیم، پرسشی است که باید برای پاسخ به آن به مشخصات فنی هر مدل توجه شود. به همین خاطر در ادامه همه این اطلاعات به صورت خلاصه در جدولی به شرح زیر آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
AMP-M 19 10 پلیمر تقویت شده
AMP-MD 22 15 پلیمر تقویت شده
AMP-N 41 80 پلیمر تقویت شده
AMP-H 61 100 پلیمر تقویت شده
ANP 90 1000 پلیمر تقویت شده

مزایای پمپ پلیمری آبتین صنعت

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد، ماهیت پمپ های پلیمری به گونه ایست که امکان پمپاژ سیالاتی با خورندگی بالا را داشته باشند. بنابراین بدیهی است که جنس این پمپ ها، علی الخصوص پروانه آن ها که در تماس مستقیم با سیال قرار دارد از انواع مواد پلیمری مرغوب ساخته شود. اما مواد پلیمری خود دارای جنس های مختلفی می باشند. در فهرست زیر انواعی از مواد پلیمری ای که شرکت آبتین صنعت در ساخت محصولات خود از آن ها استفاده می کند، ذکر شده است.

  • PP
  • PVC
  • PTFE
  • PVDF
  • PE HD
  • PPGF

پمپ پلیمری شرکت آبتین صنعت

از دیگر مزایای این محصولات پوشش طیف وسیعی از هد، دبی و درجه حرارت می باشد. محدوده هد و دبی تمامی مدل های این پمپ ها در جدول بالا ذکر شد. به لحاظ درجه حرارت نیز، این محصولات قابلیت تحمل رنج وسیعی از درجه حرارت بین -5 تا 120 درجه سانتی گراد را دارا هستند. همین موضوع باعث می شود که پمپ های پلیمری این برند را بتوان در گستره وسیعی از کاربرد ها استفاده نمود.

از ویژگی های مثبت دیگر پمپ های پلیمری برند آبتین صنعت، عرضه آن ها به همراه فیلتر های مختلف می باشد. این فیلتر ها وظیفه جدا سازی مواد معلق جامد در سیال را بر عهده دارند. دو نوع از پر کاربرد ترین آن ها نیز می توان به فیلتر محفظه ای و فیلتر پرس اشاره نمود. همچنین خدمات پس از فروش بسیار عالی از دیگر مزایای تمامی برند های داخلی می باشد. شرکت آبتین صنعت نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین مواردی همچون تامین قطعات یا تعمیر آن ها از مواردی است که در اسرع وقت و توسط کارخانه خود برند به راحتی امکان پذیر می باشد.

پمپ ضد اسید ایرانی

کاربرد های پمپ پلیمری آبتین صنعت

به صورت کلی از آنجاییکه پمپ های پلیمری مقاومت بالایی دارند، بنابراین غالبا به منظور پمپاژ سیالات شیمیایی مختلف و بعضا خورنده مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین صنایعی که دارای این قبیل سیالات هستند، از جمله موارد مصرف پمپ های پلیمری محسوب می شوند. بر همین اساس صنایع زیر مهم ترین کاربرد های این دسته از پمپ های برند آبتین صنعت به شمار می روند. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه و خرید این محصولات با شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

  • انواع صنایع شیمیایی
  • صنایع نساجی
  • صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
  • تولید چرم و کاغذ
  • صنعت چاپ
  • صنایع نیرو
  • صنایع آرایشی، بهداشتی
  • صنایع دارویی
  • صنعت تصفیه آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *