پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش اسپیکو

پمپ کف کش اسپیکو

پمپ های کف کش در دسته پمپ های مستغرق سانتریفیوژ قرار می گیرند. و طرز کار آن ها به این صورت است که با کمک یک الکتروموتور، انرژی لازم برای به حرکت درآوردن سیالات که توسط این دستگاه پمپاژ خواهند شد را فراهم می کند.

از لحاظ نحوه عملکرد، پمپ کف کش بسیار شبیه به پمپ لجن کش می باشد. ولی تفاوت پمپ کف کش و لجن کش در میزان هد، فشار و ویسکوزیته سیالات مورد پمپاژ توسط آن هاست. هد و فشار در نوع کف کش بالاتر، اما قدرت پمپاژ در لجن کش بیشتر است.

در مقاله های قبلی مفصل راجع به نصب، برند ها و عملکرد کف کش ها توضیح داده ایم برای مطالعه می توانید از کلمات لینک شده استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از برند های ایرانی این محصول به نام پمپ کف کش اسپیکو را معرفی نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید پمپ اسپیکو و یا دریافت مشاوره با شهر پمپ به عنوان یکی از نمایندگی پمپ اسپیکو تماس بگیرید.

معرفی برند اسپیکو

برند اسپیکو متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. این شرکت در زمینه ی تولید و عرضه انواع پمپ های صنعتی، تاسیساتی، کشاورزی و خاص و همچنین لوازم یدکی مطابق استاندارد های کیفیت فعالیت دارد. 

از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. همچنین دارای بیش از 65 نمایندگی پمپ اسپیکو و 105 مرکز خدمات پس از فروش دارد. 

قیمت-پمپ-کف-کش-اسپیکو

ویژگی پمپ کف کش اسپیکو

کاتالوگ پمپ اسپیکو برای انتخاب درست مدل آن ها با توجه به نیاز خود و خرید پمپ اسپیکو ، ارائه شده است. این کاتالوگ ها شامل مشخصات فنی انواع محصولات اعم از هد و دبی می باشد. قیمت پمپ کف کش اسپیکو نیز با توجه به اندازه و نوع آن متفاوت است.

در سایت شهر پمپ نیز به عنوان یکی از نمایندگی پمپ اسپیکو ، این امکان فراهم شده که محصولات را با دقت مشاهده نمایید. همچنین جهت استعلام قیمت پمپ کف کش اسپیکو  و خرید انواع پمپ ها می توانید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. 

مزایای پمپ کف کش اسپیکو

این کمپانی برای تکمیل نیاز های صنعت سیالات با توجه به اینکه چندین نمایندگی انحصاری از کشورهای ایتالیا، چین و دانمارک دارد، مبادرت به واردات انواع و اقسام پمپ های صنعتی، تأسیساتی و کشاورز می نماید. 

قطعات و قسمت های آلومینیومی را در حوضچه های مخصوص قبل از رنگ، چربی گیری و اسید کاری می شود. به این دلیل که در برابر خوردگی نمک های محلول در آب مقاومت زیادی داشته باشد.

جهت جلوگیری از خوردگی دیفیوزر و پروانه، دیفیوزر های اسپیکو نیز مجهز به یک طوقه لاستیکی است. که در صورت استفاده از آب های حاوی مواد ساینده و خوردگی این طوقه لاستیکی تعویض می شود که باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

به دلیل اینکه در مقابل خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشند همه ی بخش های پمپ های کفکش از آلیاژ مخصوص و پروانه،شفت و کلیه پیچ های متعلقه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

در تمامی پمپ کف کش اسپیکو  از سیل های مکانیکی ضد سایش مناسب استفاده شده تا عمر پمپ افزایش یابد.

کاربرد پمپ کف کش اسپیکو

  • قابل استفاده جهت انتقال آب از رودخانه ها و جوی ها
  • استفاده در دستگاه های ایرواش صنعتی
  • تخلیه استخرها و حوضچه های آبگیری
  • تخلیه آب های سطحی و آب های زائد باران
  • تامین آب مورد استفاده در باغبانی و کشاورزی
  • مناسب انتقال آب های آلوده شامل مواد محلول ریز و غیر ساینده
  • قابل استفاده جهت جابه جایی پساب گودال ها و سیلاب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *