پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش برند لئو

پمپ کف کش لئو

برند لئو

برند لئو ، از جمله برند هایی می باشد که مشتری های بسیاری در بازار فروش پمپ پیدا کرده است. علی الخصوص پمپ کف کش آن ، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این برند، متعلق به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد که از سال 1995 شروع به کار کرده است. زمینه کاری این شرکت، تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، صنعتی و کشاورزی می باشد. اهداف اصلی برند لئو برای تولید محصولاتش، افزایش کیفیت و کاهش هزینه است (جزو ارزانترین پمپ کف کش محسوب می شود). همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی روز و کمترین میزان آسیب به محیط زیست از دیگر مواردی است که برند لئو به آن توجه ویژه ای دارد. این شرکت امروزه جزو صادرکنندگان محصولات خود، به بیش از صد و سی کشور در جهان می باشد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ لئو در ایران ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم در این زمینه است.

برند لئو

ویژگی های پمپ کف کش لئو

این سری از پمپ های لئو، خود دارای چندین مدل متفاوت می باشند. مدل های پمپ کف کش این برند به همراه کاتالوگ پمپ لئو به صورت کامل در قسمت محصولات آورده شده است. در ادامه به مهم ترین مشخصات فنی این مدل پمپ لئو اشاره شده است.

نام سری حداکثر هد حداکثر دبی جنس قطعات
LKS 12 15 پلاستیک یا استیل
XKS 45 12 پلاستیک یا استیل
XQS 42 24 پلاستیک یا استیل
KBZ 40 156 چدن یا استیل
KBS 168 21.5 چدن یا استیل
SPm 41.5 2 HT200 و برنج
QDX 32.5 24 پلاستیک یا استیل

 

جهت آگاهی از مقدار دقیق موارد بالا و قیمت پمپ کف کش لئو برای هر مدل، با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس بگیرید. همچنین این موارد از طریق منحنی مشخصه پمپ ها، موجود در کاتالوگ پمپ لئو نیز قابل دستیابی هستند.

مزایای پمپ کف کش لئو

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از محصولات پرطرفدار لئو، پمپ کف کش می باشد. در ادامه به مزایای آن می پردازیم. مهم ترین آن ها قیمت پمپ کف کش لئو است که به نسبت کیفیت بالای آن بسیار مناسب است (از جمله ارزانترین پمپ کف کش). این کیفیت ، هم شامل بازدهی و کارآمدی بالای آن و هم جنس اجزای این پمپ هاست. از جمله ویژگی های متریال مورد استفاده در این پمپ، دوام و عمر بالای آن هاست. همچنین این نوع از پمپ لئو در برابر خوردگی و حرارت بالا دارای مقاومت زیادی می باشد. دارا بودن گارانتی تمامی این محصولات نیز، تضمینی برای این موضوع محسوب می شود. از دیگر مزایای پمپ های کف کش لئو، قابلیت کار با ولتاژهای مختلف و استهلاک پایین آن ها حین انجام کار است.

انواع پمپ کف کش لئو

از آنجایی که برند لئو در صدد رفع نیاز های بازار و کاربران می باشد، غالبا محصولات خود را همراه با سیستم قطع کننده تولید می کند. این سیستم مانع بروز کاویتاسیون می شود. به این معنی که در صورت نبود آب یا پایین آمدن سطح سیال، دستگاه را به صورت خودکار خاموش می کند. این ویژگی برای پمپ های کف کش که عملکردی مستغرق در آب دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این ها در دسترس بودن قطعات پمپ لیو ، امکان استفاده آن ها در آب و هوای آلوده (ذراتی تا 5 میلیمتر) و قابلیت پمپاژ آب از ارتفاع های عمیق، از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ است.

کاربردهای پمپ کف کش لئو

کاربردهای عمومی این سری از پمپ های لئو به اختصار به شرح زیر می باشد:

  • موارد کشاورزی جهت آبیاری و پمپاژ آب از چاه های عمیق
  • مصارف خانگی
  • تخلیه آب استخرها، آبگیر ها ، آب های سطحی و چاه های آسانسور
  • مورد استفاده در ساختمان آبنما ها و سیتینگ تانک ها
  • پمپاژ مواد غذایی
  • پمپاژ سیالات شیمیایی و خورنده نظیر اسید ها

پمپ کف کش لئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *