پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش لوارا

پمپ کف کش لوارا

برند لوارا

از برند های ایتالیایی و قدیمی پمپ های کف کش ، می توان پمپ کف کش لوارا را نام برد. پمپ کف کش تک فاز و پمپ کف کش سه فاز این برند، بسیار با کیفیت و کاربردی هستند. نمونه های مشابه برند لوارا، کفکش پنتاکس، کف کش ابارا و از جمله برند های ایرانی می توان به کفکش بهار اشاره کرد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی کف کش لوارا و نیز لوازم جانبی آن نظیر شناور پمپ کف کش ، ارائه دهنده این محصولات در بازار فروش می باشد.   

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت بزرگ Xylem  می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1986 شروع کرده. و محصولات آن امروزه به بیش از صد و پنجاه کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت، کاهش آسیب به محیط می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کف کش لوارا می باشد که در ادامه، کاتالوگ پمپ لوارا نیز ارائه شده است.

برند لوارا

ویژگی های پمپ کف کش استریم

به طور کلی نه تنها پمپ های کف کش، بلکه سایر محصولات لوارا توسط جوش لیزری ساخته می شوند. بنابراین از استحکام و مقاومت بالایی هم برخوردار هستند. البته دلایل دیگری نیز در مقاومت آن ها تاثیر گذار می باشد. در جدول زیر به متریال مورد استفاده در آن ها، همچنین هد و دبی هر مدل پرداخته شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
GLS 41 244 آهن خاکستری
GLV 29 200 آهن خاکستری
DIGGER 14 18 پلی اورتان
DN 20 17 استنلس استیل
DIWA 21 25 استیل
DOC 11 14 تکنو پلیمر نوریل

 

لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت کف کش لوارا نیز مطلع شوید. برای این منظور با شهر پمپ، نمایندگی کف کش لوارا ، به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.شما می توانید از مشاوره رایگان م نیز بهره مند شوید.

مزایای پمپ کف کش لوارا

مهم ترین مزیت آن ها تعدد مدل از نظر هد، دب و اندازه سایز دهانه خروجی پمپ ها می باشد. چرا که برای هر گونه نیازی می توان از این محصولات استفاده کرد. همچنین انواع پمپ کف کش تک فاز و پمپ کف کش سه فاز لوارا، نشان دهنده امکان کاکرد این پمپ ها با هر دو نوع برق تکفاز و سه فاز می باشد. طراحی پمپ های کفکش لوارا به گونه ایست که دارای استحکام مکانیکی بالایی هستند به این معنی که به ندرت در برابر ضربات مختلف صدمه دیده و یا می شکنند. ایمنی بالا و به صرفه بودن پمپ های لوارا از دیگر ویزگی های مثبت این برند به حساب می آید.

همانطور که در بالا گفتیم این پمپ های کف کش، در برابر خوردگی و سایش بسیار مقاوم هستند. این ویژگی مدیون استفاده از جوش لیزری در ساخت آن ها می باشد. همچنین استفاه از چدن و فولاد ضد زنگ دیگر دلیلی است برای این ویژگی. چراکه استفاده از فولاد در قطعات پمپ، از آلوده شدن آب نیز جلوگیری می کند. شناور پمپ کف کش که به آن فلوتر هم گفته می شود، قطعه ایست که از کاویتاسیون پمپ جلوگیری می کند. خوشبختانه برند لوارا دارای این قطعه نیز می باشد.

نمایندگی کف کش لوارا

کاربردهای پمپ کف کش لوارا

از آنجاییکه ذات پمپ کف کش به صورت مستغرق در سیال می باشد، موارد استفاده از آن ها در چاه و مخازنی است که پمپ باید داخل آن ها قرار گیرد. نمونه هایی از این موارد به شرح زیر می باشد:

  • موارد کشاورزی و باغبانی جهت آبیاری
  • صنایع آب و فاضلاب خانگی، صنعتی و تجاری
  • پمپاژ آب از انواع استخر های پرورش ماهی
  • پتروشیمی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • موارد اطفا حریق
  • تهویه مطبوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *