پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش لوارا

پمپ کف کش لوارا

یکی از قدیمی ترین برند های پمپ کف کش ، می توان به پمپ کف کش لوارا اشاره کرد. به صورت کلی پمپ های کف کش، پمپ هایی مستغرق در سیال می باشند. بنابراین از آن ها به منظور تخلیه آب از انواع چاه ها، مخازن و استخر ها استفاده می شود. پس بدیهی است که به دلیل خاصیت شناور بودن داخل آب باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند. کفکش لوارا از جمله برند هایی است که امتحان خود را در این زمینه پس داده و جزو قابل اعتماد ترین برند ها برای خرید به شمار می رود. شما می توانید این محصولات را به همراه گارانتی معتبر از شهر پمپ به عنوان نمایندگی کف کش لوارا تهیه نمایید.

البته لازم به ذکر است که هرچند برند لوارا با دارا بودن سال ها تجربه، یکی از با کیفیت ترین برند ها در بازار فروش ایران محسوب می شود، اما نمونه های مشابه دیگری نیز موجود هستند. این نمونه ها می توانند با توجه به بودجه و نیاز های مد نظر مشتری شامل انواع برند های داخلی، چینی، ایتالیایی و آلمانی شوند. جهت داشتن مناسب ترین انتخاب تنها کافی است با فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در واحد فروش، آماده ارائه مشاوره های رایگان در این زمینه به مشتریان محترم می باشند.   

برند لوارا (LOWARA)

برند لوارا مربوط به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت Xylem  بوده که از سال 1986 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ ها شروع نموده است. تولیدات این برند با هدف افزایش کیفیت و در عین حال کاهش آسیب به محیط زیست طراحی و ساخته می شوند. از همین رو امروزه این محصولات به بیش از صد و پنجاه کشور در سر تا سر جهان صادر می گردد. از جمله ی پمپ های تولیدی لوارا، پمپ کف کش آن بوده که در ادامه، اطلاعات بیشتری بر اساس کاتالوگ ارائه شده است.

برند لوارا

ویژگی های پمپ کفکش لوارا

به صورت کلی یکی از دلایل مقاومت بالای محصولات پمپ کف کش لوارا ، استفاده از متریال هایی کاملا مقاوم در ساخت قطعات آن ها از جمله بدنه و پروانه می باشد. از آنجاییکه از متریال های مختلفی برای این منظور استفاده می شود، بنابراین جدا از میزان هد و دبی هر مدل، این موضوع نیز در انتخاب پمپ های لوارا حائز اهمیت می باشد. از همین رو در ادامه تمامی این اطلاعات به صورت طبقه بندی شده برای هر مدل در جدولی به شرح زیر آورده شده است. بدیهی است با توجه به موارد ذکر شده در جدول پایین، قیمت انواع پمپ های کفکش لوارا متغیر می باشد. استعلام قیمت دقیق هر مدل نیز تنها از طریق نمایندگی کف کش لوارا امکان پذیر است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
GLS 41 244 آهن خاکستری
GLV 29 200 آهن خاکستری
DIGGER 14 18 پلی اورتان
DN 20 17 استنلس استیل
DIWA 21 25 استیل
DOC 11 14 تکنو پلیمر نوریل

مزایای پمپ کف کش لوارا

مهم ترین مزیت محصولات کفکش لوارا در تعدد مدل بالای آن ها خلاصه می شود. میزان هد، دبی و اندازه دهانه خروجی پمپ از اصلی ترین معیار هایی است که باعث تنوع مدلی این محصولات شده است. امکان کار با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز از دیگر دلایل تنوع مدل در آن ها به حساب می آید. طراحی خاص پمپ های کف کش برند لوارا، همچنین استفاده از جوش لیزری در پروسه تولید آن ها منجر به استحکام مکانیکی و مقاومت بالای این محصولات گشته است. به این معنی که به ندرت در مقابل ضربات مختلف صدمه می بینند، می شکنند و یا خورده یا ساییده می شوند.

البته دلایل دیگری نظیر بهره گیری از متریال های محکم در ساخت آن ها نیز در مقاومت بالای این پمپ ها تاثیر گذار بوده است. چدن و فولاد ضد زنگ، عمده متریال های مورد استفاده برای ساخت کفکش لوارا محسوب می شوند. استفاده از فولاد در قطعات این پمپ ها مزیت دیگری هم دارد. اینکه از آلوده شدن آب حین پمپاژ، توسط این محصولات جلوگیری می کند. ایمنی بالا و مقرون به صرفه بودن از دیگر مزایای آن ها به شمار می رود. همچنین فلوتر یا شناور، قطعه ای که مانع از کاویتاسیون در پمپ می شود، در محصولات برند لوارا موجود می باشد.

نمایندگی کف کش لوارا

کاربرد های پمپ کفکش لوارا

معمولا پمپ های کف کش به صورت مستغرق در سیال، مورد استفاده قرار می گیرند. از همین رو اصلی ترین کاربرد های آن ها در پمپاژ آب از چاه ها و مخازن خلاصه می شود. با توجه به کاتالوگ نمایندگی کف کش لوارا ، مصارف استفاده از آن ها نیز در همین مورد می باشد. البته پمپ های این برند جهت اهداف دیگری هم استفاده می شوند که به شرح زیر می باشد:

  • آبیاری زمین های کشاورزی و باغبانی
  • سیستم های آب و فاضلاب خانگی، صنعتی و تجاری
  • پمپاژ آب از استخر های پرورش ماهی
  • صنعت پتروشیمی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • اطفا حریق
  • سیستم های تهویه مطبوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *