پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش نوید سهند

کاتالوگ پمپ های کف کش نوید سهند

پمپ های کف کش در دسته ی پمپ های مستغرق سانتریفیوژ قرار می گیرند. طرز کار آن ها نیز به این شکل است که به وسیله ی یک الکتروموتور، انرژی لازم برای به حرکت درآوردن سیالات که توسط این دستگاه پمپاژ خواهد شد را فراهم می کند. در این مقاله به بررسی کامل انواع پمپ کف کش نوید سهند بر اساس کاتالوگ پمپ های نوید سهند پرداخته شده است.

پمپ کف کش از لحاظ نحوه ی عملکرد بسیار شبیه به پمپ های لجن کش می باشد. ولی تفاوت پمپ کف کش و لجن کش در میزان فشار، هد و ویسکوزیته ی سیالات مورد پمپاژ توسط آن ها است. به این صورت که در نوع کف کش، میزان هد و فشار بالاتر، اما قدرت پمپاژ در لجن کش ها بیشتر است.

برند نوید سهند (NAVID SAHAND)                

نوید سهند برندی است متعلق به شرکتی ایرانی که زیر مجموعه ی شرکت بزرگ پمپیران می باشد. این برند فعالیت خود را از سال 1376 در تولید و عرضه ی انواع پمپ ها در زمینه های تجاری، مسکونی، کشاورزی و صنعتی شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر اساس استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادر فنی متخصص می باشد. همچنین کیفیت بالای محصولات و گارانتی یک ساله ی آن ها از دیگر ویژگی های این برند محسوب می شود که باعث شده در گروه برند های محبوب قرار بگیرید.

یکی از محصولات تولیدی این شرکت، پمپ کف کش نوید سهند می باشد. در این مطلب برای شناخت بیشتر، راجع به نحوه عملکرد پمپ کف کش و ویژگی های آن ها توضیح داده شده است. همین طور شهر پمپ به عنوان یکی از نمایندگی های پمپ نوید سهند آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان محترم می باشد.

برند نوید سهند

ویژگی های پمپ کف کش نوید سهند

کاتالوگ پمپ های نوید سهند مرجعی مناسب برای انتخاب مدل درست این محصولات می باشد. چراکه تمامی مشخصات فنی حائز اهمیت نظیر هد و دبی برای همه مدل های این برند در کاتالوگ آن ها آورده شده است. در ادامه خلاصه ای از این مشخصات به صورت طبقه بندی شده در جدولی ارائه گشته است. لازم به ذکر است که استناد به این جدول و اطلاعات آن، راهنمایی مناسب جهت داشتن بهترین انتخاب از بین محصولات پمپ کف کش نوید سهند می باشد. همچنین شما می توانید با تماس با شهر پمپ از مشاوره های رایگان کارشناسان ما در این زمینه و نیز قیمت هر مدل مطلع گردید.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس پروانه و بدنه حداکثر دما (سانتی گراد)
SPD 50 S TOP 32 5 تا 25 تا 30 چدن 35
SPD 50 S 4 تا 30 تا 30
SPD 50 2ST 15 تا 50 تا 11 چدن 35
SPD 50 3ST 30 تا 85 تا 11 چدن 35
SPD 80 تا 75 تا 42 چدن 35
SPD 100 5 تا 25 تا 130 چدن 35

مزایای پمپ کف کش نوید سهند

آنچه می توان از کاتالوگ پمپ های نوید سهند به عنوان مهم ترین مزیت، نام برد، تنوع مدلی بالای آن ها می باشد. این تنوع قادر به پوشش طیف وسیعی از هد و دبی در پمپ های کف کش نویدسهند می باشد. همچنین متریال ساخت این پمپ ها بسیار مقاوم بوده، بنابراین می توانند در موارد پرفشار نیز مورد استفاده قرار گیرند. این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای محصولات نوید نیز می باشد.

پمپ کف کش نوید سهند سری SPD 50 S

علاوه بر این موارد، این برند با داشتن آزمایشگاه های پیشرفته، پمپ هایی با توان و بازدهی های بالا را تولید می نماید. از جمله ویژگی های مثبت ناشی از این موضوع، سیستم حفاظت موتور این محصولات است که باعث شده است توانایی شناور بودن در داخل سیال را داشته باشند. داشتن قیمت پایین، موجود بودن لوازم جانبی در هر لحظه و همینطور خدمات پس از فروش عالی از دیگر مزایای پمپ های کف کش برند نوید سهند به شمار می رود.

کاربرد های پمپ کف کش نوید سهند

معمولا رایج ترین کاربرد پمپ های کف کش، پمپاژ آب از چاه های کم عمق تا عمیق می باشد. چراکه طراحی آن ها به گونه ای است تا قادر به مستغرق بودن داخل سیال باشند. اما از دیگر مصارف استفاده از این پمپ ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پمپاژ مایعات رقیق
  • تخلیه ی آب چاه، استخر و مخازن
  • جمع آوری پساب باران، فاضلاب های رقیق و آبگیر ها
  • مصارف کشاورزی شامل آبیاری (گلخانه ها، مزارع، باغ ها) و زهکشی
  • انتقال آب ساختمان ها
  • پمپاژ دوغاب در برخی صنایع
  • در فواره ها و آبنما ها
  • صنایع غذایی و دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *