پمپ, پمپ طبقاتی

برند های ایرانی پمپ طبقاتی

خرید-پمپ-طبقاتی

 پمپ های طبقاتی از نوع پمپ های سانتریفیوژ محسوب می شوند. ولی تعداد پروانه های این پمپ بیشتر از سانتریفیوژ است. همین امر باعث افزایش هد و دبی و قدرت آن ها نسبت به سایر پمپ ها است. از طریق همین پروانه ها نیرو و فشار نیز به داخل پمپ منتقل می شود. که با چرخیدن پره ها انتقال و پمپاژ سیالات صورت می گیرد.

نصب این پمپ ها به دو صورت افقی و عمودی امکان پذیر است که ضمن کارکرد مشابه تفاوت هایی نیز با هم دارند. پمپ های طبقاتی دارای برند های مختلف ایرانی و خارجی می باشد. در مقاله ی قبلی برخی از برند های خارجی آن را توضیح داده ایم. در این مطلب قصد داریم برند های ایرانی را بررسی کنیم.

برای خرید پمپ طبقاتی مناسب خود باید به برند و مشخصات هر کدام توجه نمایید. شهر پمپ جهت ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید پمپ طبقاتی و سایر پمپ ها آماده ی خدمت رسانی می باشد. ضمنا شما می توانید به صورت آنلاین نیز از خدمات ما بهره مند شوید.

کاتالوگ-پمپ-طبقاتی

رایان پمپ

تولید محصولات رایان پمپ بر پایه ی افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری است. پمپ های طبقاتی آن به دو مدل افقی و عمودی است. از مهم ترین ویژگی مثبت این پمپ ها نیز هد و دبی نسبتا بالای آن ها می باشد. همچنین نوع اتصال پمپ و موتور، به صورت کوپلینگ می باشد. که باعث شده لرزش و سر و صدای به مراتب کمتری تولید شود.

شرکت آبروان

شرکت آبروان دارای استاندارد ملی و تاییدیه از سازمان آب و استاندارد CE اروپا می ‌باشد. از جمله مزایای پمپ طبقاتی قابلیت پمپاژ با هد، دبی و فشار، سر و صدای کم. اشغال فضای کم و تولید جریان یکنواخت و پیوسته است.

پمپیران

پمپ های این برند با داشتن چندین طبقه علاوه بر هد و دبی بالا، قابلیت تعویض ساده روتور را نیز فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های مثبت آن، دارا بودن پایه های نگهدارنده به صورت یکپارچه می باشد. در کاتالوگ پمپیران نیز همه ی محصولات با مشخصات فنی ارائه شده است. که برای انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید از سایت شهر پمپ کاتالوگ پمپیران را دریافت نماید.

شرکت دیزل ساز

محصولات شرکت دیزل ساز بر مبنای کیفیت و قیمت مناسب تولید می شود. استفاده از متریال مناسب در ساخت این پمپ ها باعث شده که این محصولات از مقاومت بالایی برخوردار باشند. مدل های پمپ های دیزل ساز از نوع پمپ طبقاتی عمودی می باشند. متریال مورد استفاده در آن ها نیز تماما از استنلس استیل است.

برند اطلس

از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، خود پمپ و قطعات پمپ wkl می باشد. از آنجاییکه این برند، تمرکز خود را در دو نوع پمپ طبقاتی و پمپ حلزونی قرار داده است، برای هر دسته تنوع مدل بالایی دارد.  این تنوع مدل نیز با توجه به مشخصات فنی پمپ ها به وجود آمده است. ابعاد کوچک و کیفیت خوب این محصولات نیز از دیگر مزایای پمپ اطلس به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *