تیوپ منبع تحت فشار, لوازم جانبی

تیوپ منبع تحت فشار سفا

تیوپ منبع تحت فشار سفا

برند سفا

منابع تحت فشار یکی از لوازمی است که برای بهبود عملکرد انواع پمپ های آب خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این منبع ها به این صورت است که از یک پوسته بیرونی و تیوپی لاستیکی در داخل آن ها تشکیل شده اند. کارکرد این منابع نیز مستقیما وابسته به تیوپ منبع تحت فشار می باشد. این تیوپ در داخل منبع قرار می گیرد و فشار آب در پمپ را کنترل و تنظیم می کنند. در مقاله ی لینک شده تیوپ منبع تحت فشار به طور کامل توضیح داده شده است.

از جمله برند های این تیوپ ها، تیوپ منبع تحت فشار سفا را می توان نام برد. علی رغم کیفیت بالای تیوپ sefa، قیمت آن بسیار مناسب می باشد. برای بررسی بیشتر در ادامه مطالبی درباره ی این برند ارائه شده است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره، خرید و استعلام قیمت تیوپ سفا با ما در شهر پمپ به عنوان نماینده فروش این برند تماس حاصل فرمایید.  

برند سفا شرکتی ایتالیایی می باشد که بیش از 20 سال فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ و لوازم جانبی شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر اساس حفظ کیفیت و انجام آزمایش های بسیاری روی محصولات می باشد. یکی از لوازم جانبی تولیدی این شرکت، تیوپ منبع تحت فشار است که مشخصات آن بررسی شده است.

 

برند سفا

ویژگی های تیوپ منبع تحت فشار سفا

ساختمان داخلی این لوازم به طور کلی بسیار ساده می باشد، به این صورت که متشکل از یک پوسته، یک تیوپ و یک فلنج هستند. ولی تفاوت آن ها در شکل ظاهری و ظرفیت های آن ها است. برای مشاهده و انتخاب مناسب مدل مورد نظر خود، می توانید با مراجعه به سایت در قسمت محصولات منبع تحت فشار مشخصات لوازم را بررسی نمایید.

یکی از تفاوت تیوپ ها همان طور که قبلا ذکر شد، در میزان حجم آن ها می باشد. تیوپ های برند سفا از ظرفیت های پایین 5 لیتری تا 1500 لیتر را نیز پوشش می دهند. که برای انتخاب ظرفیت مناسب تیوپ باید به تعداد واحد ها و طبقات توجه نمایید. از نظر قیمت نیز بدیهی است که تیوپ های در انواع با ظرفیت بیشتر، از تیوپ های کم ظرفیت تر بالاتر می باشد.خرید-تیوپ-منبع-تحت-فشار-سفا

مزایای تیوپ منبع تحت فشار سفا

یکی از ویژگی های برند سفا، کیفیت بالای تمامی تولیدات آن است. دلیل این کیفیت نیز انجام آزمایشات متنوع جهت اطمینان کامل از مرغوبیت محصولات می باشد. یکی از مزیت های نصب این تیوپ ها این است که فشار کمتری به پمپ وارد می شود که همین امر اصطکاک آن را کاهش یافته و باعث افزایش طول عمر پمپ می شود. همچنین مقاومت بالای آن ها نیز در برابر دما های تا 90 درجه سانتی گراد نکته ی مثبت دیگر در رابطه با تیوپ های سفا می باشد.

از دیگر مهم ترین ویژگی های این محصول تنوع بسیار زیاد آن ها است. این تنوع از لحاظ شکل ظاهری و هم تفاوت در مشخصات فنی هر کدام می باشد. شهر پمپ به عنوان نماینده فروش برند سفا، تمامی این محصولات را عرضه می نماید. همچنین متریال مورد استفاده در ساخت انواع تیوپ ها، لاستیکی از نوع EPDM می باشد. این تجهیز نوعی لاستیک مصنوعی است که عایق ضد هوا و آب محسوب می شود. علاوه بر اینکه حالت ارتجاعی بسیار بالایی دارند، کاملا هم بهداشتی هستند. بنابراین به راحتی می توان از این محصولات در پمپاژ آب های تمیز و آشامیدنی استفاده نمود.

 

قیمت-تیوپ-منبع-تحت-فشار

 

 

کاربرد های تیوپ منبع تحت فشار سفا

با توجه به توضیحات بالا متوجه شدیم که استفاده اصلی از این لوازم در سیستم های آبرسانی و همراه پمپ های آب خانگی می باشد. به طور کلی مصارف کاربردی آن ها نیز در موارد زیر خلاصه می شود:

  • تنظیم و کنترل میزان فشار آب داخل لوله کشی ها
  • کاهش فشار بر روی پمپ آب در حین کارکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *