پمپ, پمپ آب خانگی

خرید پمپ آب چینی

خرید پمپ آب چینی

امروزه به دلیل گسترش آپارتمان نشینی و یا حتی خانه های ویلایی استفاده از پمپ های آب خانگی بیش از پیش رواج یافته است. به همین خاطر نیز غالب تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی، این محصولات را هم طراحی و عرضه می نمایند. از رایج ترین کشور های سازنده این پمپ ها، انواع پمپ آب چینی درجه یک ، پمپ های آب ایتالیایی، ایرانی و غیره را می توان نام برد.

از بین این تولید کنندگان، مدل های چینی گزینه مناسبی برای خرید می باشند. چراکه علاوه بر پایین بودن قیمت پمپ آب چینی ، برخی از برند های آن از کیفیت بالایی برخوردارند. هرچند که در صورت خرابی، قطعات آن ها قابل دسترس بوده و بحث تعمیرشان هم به راحتی امکان پذیر می باشد. در این مقاله قصد داریم به توضیح کلی پمپ های چینی و معرفی برخی از برند های درجه یک آن بپردازیم.

پمپ آب چینی

می دانیم که امروزه اجناس چینی در بازار فروش ایران، به وفور یافت می شوند که غالبا هم از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. همین موضوع باعث شده است که ذهنیت کلی مشتریان نسبت به پمپ آب چینی نیز منفی باشد. این در حالی است که برند های چینی همچون هر برند دیگری دارای محصولات درجه یک و درجه دو هستند. بنابراین برند تولید کننده هر پمپ، روی کیفیت و قیمت پمپ آب چینی تاثیر مستقیم دارد. فروشگاه اینترنتی شهر پمپ به عنوان مرکز فروش اینترنتی این محصولات، در ادامه به با کیفیت ترین برند های پمپ آب چینی درجه یک پرداخته است:

پمپ آب چینی

  • برند لئو

پمپ های آب لئو را می توان معروف ترین پمپ آب چینی به شمار آورد. علت این معروف بودن نیز رضایت بسیار بالای مشتریان می باشد. چراکه علاوه بر کیفیت بالای محصولات این برند، قیمت پمپ آب چینی لئو بسیار مقرون به صرفه می باشد. علی الخصوص که به دلیل خدمات پس از فروش عالی این برند، بحث تعمیرات آن ها نیز در مدت زمان کم و با کمترین هزینه ممکن قابل انجام است.

  • برند استریم

این برند به نسبت برند لئو، نوظهور تر بوده، اما به دلیل تنوع مدلی بالایی که دارد، امروزه نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است. این برند نیز از جمله برند های پمپ آب چینی درجه یک محسوب شده و گارانتی طولانی مدت آن نیز گواهی بر کیفیت بالای آن هاست. به صورت کلی شهر پمپ تنها برند های چینی درجه یکی که دارای گارانتی بوده را عرضه می نماید تا کیفیت کافی برای عملکرد طولانی را داشته باشند.

مزایای خرید پمپ آب چینی

همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد، مهم ترین مزیت این پمپ ها، پایین بودن قیمت پمپ آب چینی است که بسیار کمتر از نمونه های خارجی آن می باشد. ذکر این نکته نیز ضروری است که علت این اختلاف قیمت، مربوط به بحث برند سازی آن هاست و نه کیفیت این محصولات.

به این معنی که برند های ایتالیایی تولید پمپ به دلیل قدمتی که دارند، معروف تر بوده و به همین دلیل مبالغ بالاتری را هم برای اجناس خود در نظر می گیرند. این موضوع به هیچ عنوان نشان دهنده کم تر بودن کیفیت پمپ آب چینی نیست. علی الخصوص که به دلیل رقابتی بودن خرید پمپ، باید از مواد با کیفیت و تکنولوژی به روز در ساخت هر پمپی استفاده شود.

پمپ آب چینی درجه یک

مزیت دیگر برند های چینی در برابر برند های ایتالیایی یا سایر کشور های اروپایی، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها می باشد. زیرا شرط استفاده از این خدمات، موجود بودن قطعات این پمپ ها در ایران است که این موضوع در رابطه با برند های چینی بسیار رایج تر از برند های اروپایی می باشد. همچنین تنوع مدلی محصولات پمپ آب چینی بسیار زیاد بوده که باعث می شود تقریبا تمامی نیاز های بازار را پوشش دهند. البته این موضوع انتخاب را برای مشتری سخت می کند که برای این منظور شما می توانید از مشاوره های رایگان ما تنها با یک تماس بهره مند شوید.

نکته مهم در خرید پمپ آب چینی

هرچند که در قسمت های بالا به معرفی بیشتر پمپ آب چینی درجه یک پرداختیم، اما نمی توان محصولات بی کیفیت تولید کنندگان چینی را نادیده گرفت. همچنین بسیاری از محصولات چینی در بازار فروش ایران می باشند که تقلبی بوده و با لیبل های ایتالیایی یا سایر برند های شناخته شده به فروش می رسند. علت قیمت پایین آن ها نیز همین موضوع است.

برای جلوگیری از خرید این قبیل پمپ ها، بهتر است تنها از برند های شناخته شده چینی خرید شود و به منظور شناسایی اصل بودن آن ها نیز کافی است از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. شهر پمپ به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با وارد کنندگان اصلی برند های خارجی، یکی از این مراکز معتبر محسوب می شود.

قیمت پمپ آب چینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *