پمپ, پمپ سیرکولاتور

سیرکولاتور بلند کاست تهران

بهترین-پمپ-سیرکولاتور

برند بلند کاست تهران

برای پمپاژ و گردش آب گرم در فضاهایی با کاربری های متفاوت به خصوص ساختمان های مسکونی، از نوع خاصی از پمپ ها استفاده می شود که به آن پمپ سیرکولاتور می گویند. نخستین بار این نوع پمپ جهت سیرکوله کردن آب گرم و سرد در اواخر دهه 1870 در آمریکا آغاز شد. این پمپ شامل مدل های خطی و زمینی است که در مقاله های قبلی مفصل توضیح داده شده است.

یکی از بهترین پمپ سیرکولاتور، برند پمپ تهران (بلند کاست) است. که متعلق به شرکتی ایرانی و ساخت داخل می باشد که فعالیت خود را در تولید وعرضه انواع پمپ ها از سال 1361 شروع کرده است. تولیدات این کمپانی بر پایه ی کیفیت بالا می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده، داشتن تجارب فراوان در زمینه تولید پمپ است. که تولید پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران دارای مدل خطی آن است. برای اطلاع از قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست و همچنین مشاوره راجع به انواع پمپ ها می توانید با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. نکته ی قابل توجه اینکه ارسال تمام محصولات شهر پمپ به صورت رایگان می باشد.

ویژگی پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

پمپ سیرکولاتور خطی بلند کاست تهران دارای سری های مختلفی است که می توانید به کاتالوگ موجود در سایت مراجعه فرمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با ما تماس حاصل نمایید.

اجزا و قطعات پمپ سیرکولاتور

قطعات پمپ سیرکولاتور دارای اجزای زیر است که هر کدام کاربرد هایی در پمپ سیرکولاتور دارند که آن ها را نام می بریم.

محور یا شفت که وظیفه ی انتقال حرکت را بر عهده دارد.

از یاتاقان برای تراز نگه داشتن محور پمپ ها استفاده می شود.

سیل مکانیکی یا کاسه نمد که از ورود آب به داخل یاتاقان جلوگیری می کند.

از دیگر قطعات پمپ سیرکولاتور الکتروموتور، پروانه، کوپلینگ و سیستم روغن کاری می باشد.

مزایای پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

پمپ سیرکولاتور خطی بلند کاست تهران از سری پمپ های سانتریفیوژ است. جنس بدنه ی آن  فولاد ضد زنگ می باشد. از مزایای دیگر آن صدای کم، امکان نصب آسان، سرویس و تعویض قطعات آن راحت است. قابلیت کار پیوسته دارد. می توان به عنوان یکی از بهترین پمپ سیرکولاتور در کنار دیگر برند ها نام برد. قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست نسبت به برند های خارجی مناسب تر است. همین طور دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

کاربرد پمپ سیرکولاتور

  • سیرکوله کردن آب گرم و سرد در سیستم های تهویه 
  • انتقال مایعات شیمیایی در برخی صنایع
  • سیستم های شست و شو
  • تهویه ی مطبوع ساختمان های ادرای و مسکونی
  • برج های خنک کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *