پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی سیستما

پمپ آب خانگی سیستما

برند سیستما

به طور کلی امروزه به دلیل افزایش تقاضا، انواع پمپ های خانگی در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شود. از جمله آن ها می توان به انواع پمپ آب یک، دو، پمپ آب سه اینچ ، پمپ آب چهار اینچ اشاره کرد. نمونه ای از برند هایی که دارای این تنوع مدل هستند، پمپ آب خانگی سیستما می باشد که امروزه در بازار فروش بسیار پر طرفدار بوده است. این برند از پمپ آب خانگی قیمت های مختلفی بر اساس نوع مد نظر دارد. بنابراین غالب نیاز ها از جمله موارد خانگی و پمپ آب فشار قوی کشاورزی را پوشش می دهد.

برند سیستما متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد. این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مختلف بیش از 30 سال سابقه دارد. تولیدات این کمپانی به بیش از 100 کشور در سراسر جهان صادر می شود. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، توسعه و گسترش دامنه محصولات خود به منظور رفع تمامی نیاز های مشتریان می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ آب خانگی سیستما می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتر از آن نیز ارائه شده است.

برند سیستما

ویژگی های پمپ آب خانگی سیستما

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، پمپ های آب برند سیستما از تنوع مدلی بالایی برخوردار هستند. این تنوع هم به لحاظ ظاهری همچون مدل های بشقابی، جتی و غیره.. و هم از نظر مشخصات فنی می باشد. به این معنی که هر یک از پمپ ها، به اقتضای مدل خود، دارای هد و دبی متفاوتی هستند. این هد و دبی پمپ آب خانگی قیمت آن ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید به منظور مشاهده اطلاعات بیشتر از هر یک اینجا کلیک کنید. همچنین به منظور داشتن انتخابی صحیح با مشاوران ما به شماره 91304656-021 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مزایای پمپ آب سیستما

مهم ترین مزیت این پمپ ها، پوشش تمامی نیاز های موجود بازار می باشد. این مورد نیز مدیون تنوع مدل آن ها اعم از انواع پمپ آب چهار اینچ ، پمپ آب سه اینچ و سایز های کوچک تر است. همچنین نحوه ساخت و طراحی این محصولات بر اساس تکنولوژی و دانش به روز و نیز با رعایت استاندارد های مربوطه انجام شده است. بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند. با وجود اینکه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

پمپ آب خانگی قیمت

از دیگر مزایای این پمپ ها، داشتن نکات مثبتی است که هر کدام در یک مدل تعبیه شده است. از جمله آن ها تولید صدای پایین، امکان کار به صورت خودمکش و قابلیت تولید فشار های بالا می باشد. از این رو می توان از پمپ ها به عنوان پمپ آب فشار قوی کشاورزی نیز استفاده گردد.

کاربردهای پمپ آب خانگی سیستما

اصلی ترین کاربرد این پمپ ها، پمپاژ آب های تمیز با فشار مناسب در مدار های مختلف و انواع لوله کشی هاست. بنابراین در غالب صنایع می توان از آن ها استفاده نمود. از مهم ترین موارد مصرف این محصولات می توان به صنایع زیر اشاره نمود.

  • صنایع کشاورزی
  • جهت آبرسانی و آبیاری
  • موارد صنعتی
  • صنایع عمرانی
  • انواع بوستر پمپ ها
  • صنعت آب و فاضلاب
  • مصارف خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *