پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش لوتز

پمپ بشکه کش لوتز

برند لوتز

به طور کلی پمپ های بشکه کش دارای دو نوع متفاوت از لحاظ عملکردی می باشند. این دو نوع شامل پمپ تخلیه دستی و پمپ برقی تخلیه بشکه می شوند. یکی از برندهای تولیدکننده این مدل پمپ، برند لوتز است.  

برند لوتز متعلق به شرکتی آلمانی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مختلف از سال 1954 شروع کرده است و محصولات آن امروزه به بیش از 70 کشور جهان صادر می گردد. هدف اصلی این کمپانی حفظ ایمنی بوده و هست. از دیگر ویژگی های این شرکت، تولید سیستم های کامل و لوازم جانبی اورجینال، علاوه بر تولید محصولات منفرد است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، می توان به پمپ بشکه کش آن اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت پمپ بشکه کش لوتز با کارشناسان ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

برند لوتز

ویژگی های پمپ بشکه کش لوتز

پمپ برقی تخلیه بشکه برند لوتز، دارای چندین مدل متفاوت با جنس های مختلف هستند. در ادامه به مشخصات فنی اصلی آن ها اشاره شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه
RE88-SS 15 4.2 استنلس استیل
RE-SS 14 4.6 استنلس استیل
RE-PP 12 4.2 پلی پروپیلن
B2 VARIO SS 6.5 4 استنلس استیل
B2 VARIO PVDF 6.5 4.5 PVDF
ALU 18 5 آلومینیوم
B1 BATTERY 6 1.2 پلی پروپیلن
HC 17 6 HASTELLOY
B2 VARIO PP 7 4.5 پلی پروپیلن

 

تمامی مدل های ذکرشده در بالا، از نوع پمپ برقی تخلیه بشکه هستند. برند لوتز ، فاقد پمپ تخلیه دستی غلیظ کش می باشد.

مزایای پمپ بشکه کش لوتز

مهم ترین مزیت این مدل از پمپ های برند لوتز، این است که راه حلی امن برای تخلیه مخازن و بشکه هاست. زیرا غالبا مواردی نظیر پاشش سیالات و امکان آسیب به افراد در عملیات تخلیه وجود دارد. یکی دیگر از مشکلات تخلیه بشکه ها هدر رفتن مواد، حین خالی کردن آن هاست. این سری از پمپ های لوتز ، باتخلیه 99.98 درصدی، هزینه های هدر رفتن سیالات را به حداقل می رساند. همچنین این پمپ های بشکه کش دارای کیفیت و عملکرد بالا نیز می باشند. از جمله دلایل این کیفیت بالا وجود متریال های مختلف جهت ساخت بدنه آن هاست. این موارد شامل فولاد، استیل، آلیاژ آلومینیوم، مواد تفلونی و پلی پروپیلن می باشد.

انواع پمپ بشکه کش لوتز

از دیگر مزایای این پمپ بشکه کش، تنوع مدل های آن به منظور تامین تمامی نیازهای موجود در بازار است. برای مثال انواع این پمپ غلیظ کش، محدوده گوناگونی از ظرفیت ها را پوشش می دهند. همچنین قابلیت کار با هر دو نوع برق تکفاز و سه فاز را دارا هستند. امکان حمل و پرتابل بودن پمپ و نیز تعمیر و نگهداری آسان آن ها از دیگر ویژگی های مثبت این پمپ محسوب می شود. همچنین قیمت پمپ بشکه کش لوتز به نسبت کاربردهایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.    

کاربردهای پمپ بشکه کش لوتز

کاربردهای این سری از پمپ های برند لوتز به شرح زیر هستند:

  • تخلیه بشکه ها و مخازن که اصلی ترین مورد استفاده از این نوع پمپ هاست.
  • در صنایع دارویی
  • صنایع غذایی
  • پمپاژ مواد شیمیایی
  • صنایع تولید لوازم آرایشی و بهداشتی
  • تولید عطر ها
  • انتقال سیالات خطرناک یا قابل اشتعال نظیر انواع اسید ها و سوخت ها

ساختمان پمپ بشکه کش لوتز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *