پمپ, پمپ حلزونی

پمپ حلزونی ابارا

برند ابارا

از دیگر محصولات تولیدی شرکت ابارا ، می توان به پمپ گریز از مرکز حلزونی اشاره کرد. این پمپ در مدل های متنوعی تولید می شود. به این نوع پمپ، پمپ های سرچاهی یا پمپ کشاورزی نیز گفته می شود. دلیل اصلی این نامگذاری ها، کاربرد این مدل پمپ ها می باشد. جهت دسترسی به لیست قیمت پمپ ابارا از نوع حلزونی با ما تماس حاصل فرمایید.

این برند، متعلق به شرکتی ژاپنی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ، کمپرسور و الکتروموتور در کاربری های مختلف از سال 1912 شروع کرده است. امروزه در 17 کشور نظیر برزیل، ایتالیا، چین نمایندگی پمپ ابارا وجود دارد. تولیدات این برند بر پایه احترام به طبیعت و استفاده به جا از ذخایر طبیعی و آب و هوا می باشد. پمپ حلزونی ابارا یکی از محبوب ترین پمپ های این برند است. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ ابارا در ایران ، در زمینه فروش اینترنتی پمپ گریز از مرکز حلزونی آماده خدمت رسانی می باشد.

برند ابارا

ویژگی های پمپ حلزونی ابارا

در ادامه به برخی از مهم ترین مشخصات پمپ ابارا اشاره شده است. جهت آشنایی از اطلاعات کامل این پمپ ها، به کاتالوگ پمپ ابارا در قسمت محصولات مراجعه نمایید.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه ، پروانه
3DS تا 70 تا 138 چدن ، استنلس استیل
3DP تا 70 تا 138 چدن ، استنلس استیل
3D 92 570 چدن ، چدن یا استنلس استیل
GS 120 1000 چدن ، چدن یا برنز
3LS 92 240 استنلس استیل
3LPF 92.5 240 استنلس استیل
3LP 92.5 240 استنلس استیل
3LM 90 240 استنلس استیل
3S 71 138 استنلس استیل
3PF 71 138 استنلس استیل
3P 71 138 استنلس استیل
3M 69 138 استنلس استیل
ENR 150 2000 چدن ، چدن یا برنز
FSA 160 42 چدن ، برنز

 

همانطور که از جدول بالا مشخص است، تنوع پمپ گریز از مرکز بسیار زیاد می باشد. همین مورد روی قیمت پمپ ابارا از انواع مختلف نیز تاثیر گذاشته است.

مزایای پمپ حلزونی ابارا

از قابل توجه ترین مزایای این پمپ، مصرف کم برق و انرژی آن است. همچنین استفاده از متریال های مختلف در ساخت قطعات این پمپ ها، آن ها را برای کاربردهای مختلف مناسب میکند. از جمله جنس های آن ها می توان به چدن، استنلس استیل، پلاستیک و برنز اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مثبت پمپ کشاورزی ابارا، کیفیت و راندمان بالای آن هاست. علاوه بر این ها، این پمپ ها حین کارکرد، صدای بسیار کمی هم تولید می کنند.

پمپ گریز از مرکز حلزونی ابارا

تنوع در مدل ها و مشخصات پمپ ابارا یکی دیگر از مزیت های این پمپ های گریز از مرکز حلزونی است. این موضوع با نگاهی مختصر به کاتالوگ پمپ ابارا نیز کاملا مشهود است. برخی از این مدل ها دارای ارتعاشات بسیار کمی هنگام کار هستند.  همچنین دبی و فشار کاری این مدل پمپ ها نیز رنج وسیعی را تا مقادیر بالا ساپورت می کند.

کاربردهای پمپ حلزونی ابارا

اصلی ترین کاربردهای انواع پمپ کشاورزی ابارا در موارد کشاورزی یا پمپاژ آب از چاه می باشد. فهرست پایین از دیگر موارد استفاده آن ها در صنایع است.

  • جهت افزایش فشار
  • در ساختمان برج های خنک کننده
  • موارد کشاورزی نظیر آبیاری
  • سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع
  • سیستم های شست و شو
  • و موارد صنعتی دیگر

پمپ کشاورزی ابارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *