پمپ, پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ ایران تولید

پمپ روغن داغ ایران تولید

برند ایران تولید

یکی از معروف ترین برندهای انواع پمپ روغن داغ ، پمپ روغن داغ ایران تولید است. این برند از جمله بهترین برندهای پمپ روغن داغ ایران محسوب می شود. شهر پمپ آماده خدمت رسانی در زمینه انتخاب پمپ روغن داغ قیمت آن از طریق ارائه مشاوره رایگان می باشد. از دیگر برند های پمپ روغن داغ ایرانی، می توان به پمپ روغن پمپیران اشاره کرد. 

برند ایران تولید متعلق به شرکتی ایرانی می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ دنده ای و روغن داغ از سال 1370 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه دانش فنی قوی و استفاده از تجهیزات پیشرفته می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، انواع پمپ روغن داغ است که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است.

برند ایران تولید

ویژگی های پمپ روغن داغ ایران تولید

معمولا به دلیل کاربرد محدود این پمپ ها، تعدد مدل انواع پمپ روغن داغ نیز بسیار محدود است. برند ایران تولید هم تنها یک مدل پمپ روغن داغ را داراست. در ادامه مشخصات فنی این مدل پمپ ارائه شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه
JIT 80 280 چدن

 

لازم به ذکر است که این پمپ تا دمای حدود 320 درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد. همچنین همین مدل نیز خود شامل 6 تیپ است. بنابراین باید در انتخاب پمپ روغن داغ ایران به مشخصات فنی مورد نیاز خود توجه شود.

مزایای پمپ روغن داغ ایران تولید

مهم ترین مزیت آن ها داشتن تنوع مدل به لحاظ سایز و میزان فشار قابل تامین در صنایع می باشد. همین امر انتخاب پمپ روغن داغ قیمت آن ها را منطقی تر و ساده تر می کند. ساخت محصولات برند ایران تولید، همگی بر اساس استاندارد EN733 صورت می گیرد. به همین خاطر، این پمپ ها از کیفیت، طول عمر و مقاومت حرارتی بالایی برخوردارند. همچنین قابلیت اطمینان آن ها نیز در مقایسه با پمپ های دیگر بیشتر می باشد.

داشتن میزان مصرف انرژی بسیار پایین و نشتی نزدیک به صفر از دیگر ویژگی های مثبت این نوع پمپ است. چرا که سیستم آب بندی و سیل های به کار رفته در آن ها بسیار قوی می باشند. پروانه موجود در ساختمان این پمپ ها نیز کاملا بالانس بوده و محفظه حلزونی آن روی پایه ای محکم قرار می گیرد.

پمپ روغن داغ ایران

کاربردهای پمپ روغن داغ ایران تولید

همانطور که از نام این پمپ مشخص است، کاربرد اصلی آن ها در انتقال آب یا روغن بسیار داغ خلاصه می شود. از جمله صنایع دارای سیالات بسیار داغ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبدل های حرارتی
  • تولید انواع حلال، قیر و رنگ
  • صنایع نساجی
  • صنایع شیمیایی جهت خنک کردن تجهیزات موجود در آن ها
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
  • معادن
  • موارد خودروسازی جهت ساخت لاستیک، پلاستیک و فیبرهای به کار رفته در اتومبیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *