پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش لوارا

پمپ لجن کش لوارا

برند لوارا

برند لوارا ، جزو معدود برندهایی است که به دلیل تجربه بسیار، دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. این برند، تولیدکننده تمامی مدل های پمپ هاست. یکی از پرطرفدار ترین محصولات لوارا، پمپ لجن کش می باشد. در ادامه به ویژگی ها و کاربردهای کلی پمپ لجن کش لوارا پرداخته شده است.

برند لوارا متعلق به شرکتی ایتالیایی و زیر مجموعه شرکت Xylem  می باشد. این برند فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1986 شروع کرده است. محصولات آن نیز امروزه به بیش از صد و پنجاه کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و ایمنی و نیز کاهش آسیب به محیط زیست می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی متریال مورد استفاده در پمپ های تولیدی آن است. برای مثال پروانه پمپ لوارا که از دلایل اصلی محبوبیت این برند است، از جنس استنلس استیل می باشد.

برند لوارا

ویژگی های پمپ لجن کش لوارا

این سری از پمپ های لوارا، دارای چندین مدل متفاوت می باشند. در ادامه به مهم ترین مشخصات فنی این مدل پمپ لوارا اشاره شده است.

نام سری بازه هد (متر) بازه دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه و پروانه
DL 22 42 چدن و استنلس استیل
DOMO 25 40 استنلس استیل
1300 74 1770 چدن

 

علاوه بر جدول بالا، مدل های پمپ های لجن کش لوارا در موارد دیگری نیز با هم متفاوت هستند. از جمله آن ها می توان به عمق فرورفتگی و اندازه ذرات معلق در سیال اشاره کرد. همچنین این پمپ ها دارای ابعاد متنوع، دو نوع تکفاز و سه فاز و البته با قیمت های متفاوت هم هستند. جهت اطلاع از لیست قیمت پمپ لجن کش لوارا با ما تماس بگیرید.

مزایای پمپ لجن کش لوارا

پمپ های لجن کش این برند دارای مزایای بسیاری در طراحی ساختمان آن ها و انتخاب متریال هستند. مهم ترین ویژگی مثبت آن ها، استفاده از استنلس استیل برای قطعات پمپ ازجمله پروانه پمپ لوارا است. زیرا این جنس دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی است. علاوه بر این این پمپ ها قابلیت کار در مدت طولانی را دارا هستند. وجود مدل های متنوع از مزیت های دیگر این پمپ هاست. چراکه هر یک خصوصیات مخصوص به خود را دارند. به طور مثال برخی دارای خرد کن و برخی خود تمیز شونده هستند. همچنین برخی از آن ها طراحی هیدرولیکی دارند. همانطور که در بالا نیز گفته شد، مقاومت این پمپ ها هم در برابر حرارت و هم اصطکاک می باشد. همچنین دارای قطعاتی نظیر فلوتر می باشند.

پمپ لجنکش لوارا

کاربردهای پمپ لجن کش لوارا

استفاده اصلی این پمپ ها اغلب در پمپاژ آب کثیف می باشد. در ادامه به دیگر کاربردهای این پمپ به طور کلی اشاره شده است.

  • موارد کشاورزی 
  • صنایع آب و فاضلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *