پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش نوید سهند

پمپ لجن کش نوید سهند

برند نوید سهند

امروزه انواع پمپ لجن کش ایرانی نیز در بازار فروش، جایگاه ویژه ای پیدا کردند. از جمله آن ها خرید پمپ لجن کش نوید سهند می باشد. این پمپ لجن کش قوی به راحتی توانایی رقابت با برندهای خارجی پمپ لجنکش را دارد. هرچندکه برندهایی نظیر پمپ لجنکش لئو، لجن کش ابارا و غیره نیز دارای کیفیت بالایی می باشند. 

برند نوید سهند متعلق به شرکتی ایرانی و زیر مجموعه شرکت بزرگ پمپیران می باشد. فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1376 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه استفاده از تجهیزات پیشرفته، کادر فنی متخصص و کیفیت محصولات و گارانتی یک ساله آنها می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ لجن کش نوید سهند است که در ادامه، کاتالوگ پمپ نوید سهند نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت این پمپ های لجن کش مطلع شوید.

ویژگی های پمپ فاضلاب نوید سهند

این پمپ ها با قدرت مکش بالا قابلیت پمپاژ فاضلاب هایی با الیاف های جامد را نیز دارند. به همین خاطر با نام پمپ فاضلاب نوید سهند نیز شناخته می شوند. انواع این پمپ ها بسیار زیاد و بیش از 20 مدل است که در قسمت محصولات پمپ به صورت کامل معرفی شده اند. جهت مشاهده مشخصات فنی هر یک می توانید از کادر زیر استفاده نمایید.

همانطور که از محصولات بالا مشخص است، این پمپ ها دارای انواعی شامل پمپ لجن کش قوی و مدل هایی با ظرفیت کمتر میباشند. جهت اطلاع از قیمت به روز هر پمپ میتوانید با شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پمپ لجن کش نوید سهند

از اصلی ترین مزایای این پمپ ها تعدد مدل و به تبع آن پوشش انواع ظرفیت هاست. حداکثر دبی در مدل های مختلف پمپ فاضلاب نوید سهند، 5000 متر مکعب بر ساعت و نهایت هد آن ها تا 95 متر میباشد. همچنین این پمپ ها دارای طراحی یکپارچه و با قابلیت شناوری در سیال هستند. انواع این پمپ لجن کش قوی دارای راندمان، کیفیت و میزان ایمنی بالا میباشند. از دیگر ویژگی های مثبت تمام مدل های این پمپ، امکان نصب به هر دو صورت ثابت و متحرک است.

متریال های مختلفی که در ساخت این پمپ های فاضلاب استفاده می شود، چدن و فولاد ضد زنگ میباشد. این موارد هم برای بدنه و هم پروانه پمپ مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین پمپ های لجنکش برند سهند، با انواع پروانه از جمله باز، بسته، چند پره، شعاعی و بدون انسداد ارائه می شوند. نحوه نصب پمپ لجن کش، قسمت موتور به پروانه آن ها به صورت کوپلینگ است. دیگر مزایای آن ها هزینه نصب و نگهداری پایین و اشغال فضای کم می باشد.

پمپ فاضلاب نوید سهند

کاربردهای پمپ فاضلاب نوید سهند

در قسمت های بالا ذکر شد که استفاده اصلی آن ها در پمپاژ فاضلاب است. در ادامه به بررسی سایر کاربردها جهت خرید پمپ لجن کش نوید سهند پرداخته شده است:

  • صنایع فولاد
  • معادن
  • صنایع آب و فاضلاب
  • تخلیه چاه های عمیق و مخازن
  • پمپاژ انواع لجن فعال و فاضلاب ها
  • فاضلاب هایی شامل الیاف های بلند و ذرات جامد
  • سیالاتی متشکل از هوا و یا سایر گازها
  • جهت لایروبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *