پمپ, پمپ لجن کش

پمپ لجن کش پمپیران

پمپ لجن کش پمپیران

این مقاله در ارتباط با پمپ لجن کش پمپیران می باشد. به صورت کلی پمپ های لجن کش یکی از پر کاربرد ترین پمپ ها در صنایع مختلف علی الخصوص صنعت آب و فاضلاب می باشند. با توجه به این موضوع بدیهی است که یکی از نیاز های اصلی بازار فروش پمپ، همین پمپ های لجن کش می باشد. به همین دلیل غالب شرکت های تولید کننده پمپ، اقدام به تولید این محصولات نموده اند. از جمله معروف ترین آن ها، پمپ لجنکش پمپیران می باشد.

با توجه به این موضوع که این برند، ایرانی بوده و به تبع آن، امکان دسترسی همیشگی به قطعاتش وجود دارد، همچنین مناسب بودن قیمت پمپ لجن کش پمپیران ، خرید از این برند بسیار مقرون به صرفه می باشد. در ادامه پس از معرفی برند پمپیران، به ذکر ویژگی ها، مزایا و کاربرد های اختصاصی این محصولات بر اساس کاتالوگ پمپ لجن پمپیران خواهیم پرداخت.  

برند پمپیران (PUMPIRAN)

این برند متعلق به شرکتی ایرانی بوده و فعالیت خود را در زمینه تولید و فروش انواع پمپ و الکترو موتور از سال 1354 شروع نموده است و با گسترش تولیدات خود، امروزه در چندین کشور دیگر نیز دارای نمایندگی می باشد. مبنای مهم در طراحی و ساخت محصولات این شرکت، بر پایه آخرین تغییرات تکنولوژی می باشد. نمونه ای از پمپ های تولیدی این برند، پمپ لجن کش بوده که با نام تجاری نوید سهند به فروش می رسند. در ادامه، اطلاعاتی در رابطه با آن ارائه شده است.

لجن کش پمپیران

ویژگی های پمپ لجنکش پمپیران (نوید سهند)

همانطور که در بالا ذکر شد، پمپ های لجن کش این برند تحت عنوان پمپ لجن کش نوید سهند عرضه می گردند. از آنجاییکه این پمپ ها ساخت داخل هستند، اطلاع از ویژگی ها و مشخصات فنی که دارند با استفاده از کاتالوگ پمپ لجن کش پمپیران بسیار ساده می باشد.

با این وجود مهم ترین مشخصات هر یک از این پمپ ها که برای انتخاب مدل مورد نظر هنگام خرید لازم است، در بخش محصولات پمپ لجن کش نوید سهند (پمپیران) آورده شده است. کافی است روی لینک کلیک نمایید. لازم به ذکر است که با توجه به هد و دبی هر محصول، قیمت پمپ لجن کش پمپیران نیز برای هر مدل تغییر می کند.

مزایای پمپ لجن کش پمپیران

یکی از ویژگی های مثبت مهم در رابطه با این برند، تنوع مدلی بالای آن ها شامل پوشش طیف وسیعی از هد، دبی و دهانه ورودی و خروجی است. همچنین لازم به ذکر است که در طراحی و ساخت تمامی این مدل ها از استاندارد معتبر DIN بهره گرفته شده است. رعایت تمامی موارد ذکر شده در این استاندارد، به بهبود کیفیت محصول کمک شایانی می کند. از آنجاییکه ماهیت این پمپ ها عملکردی به صورت مستغرق در سیال دارد، در ساختمان آن ها از دو آب بند استفاده شده است. یکی در ساختار موتور الکتریکی و دیگری در خود پمپ لجن کش به کار رفته است.

قیمت پمپ لجن کش پمپیران

علاوه بر این از متریال هایی مقاوم مانند فولاد ضد زنگ و چدن نیز در ساخت بدنه و پروانه آن ها استفاده شده تا در برابر زنگ زدگی مقاوم باشند. از دیگر مزایای این پمپ ها، داشتن پروانه ای از نوع باز یا نیمه باز می باشد تا از این طریق امکان پمپاژ ذرات جامد را داشته باشند. اشغال فضای کم برای نصب و داشتن نصبی ساده، کم هزینه و امکان پذیر در دو حالت ثابت و متحرک از دیگر نکات مثبت این پمپ ها به شمار می رود.

کاربردهای پمپ لجنکش پمپیران

در قسمت های بالا به این موضوع اشاره کردیم که این پمپ ها در غالب صنایع به منظور پمپاژ سیالاتی همچون آب های کثیف، لجن ها و انواع فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. در این قسمت شهر پمپ به کاربرد های اختصاصی پمپ های لجنکش پمپیران (نوید سهند) اشاره کرده است، این کاربرد ها شامل موارد زیر می شوند:

  • پمپاژ انواع فاضلاب های صنعتی، خانگی، و شهری
  • انتقال پسآب های صنعتی
  • جا به جایی انواع لجن فعال
  • پمپاژ سیالاتی حاوی الیاف های بلند و ذرات جامد
  • انتقال سیالاتی متشکل از هوا یا سایر گازها

کاتالوگ پمپ لجن کش پمپیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *