پمپ, پمپ پلیمری

پمپ پلیمری پیشتاز

پمپ پلیمری پیشتاز

انواع پمپ پلیمری، پمپ هایی مخصوص سیالات خاص و خورنده همچون اسید ها می باشند. با توجه به نوع سیالی که در این پمپ ها استفاده می شود، ضروری است که به برند تولید کننده این محصولات توجه ویژه ای شود. پمپ پلیمری پیشتاز یکی از برند های با کیفیت در این زمینه محسوب می شود که در سال های اخیر طرفداران بسیاری در بازار فروش پمپ های پلیمری پیدا کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که این برند یکی از اولین برند های داخلی ساخت پمپ پلیمری به شمار می رود. پیش از این تمامی پمپ های پلیمری موجود در بازار فروش، از انواع خارجی آن ها بودند. در این مقاله قصد داریم به معرفی محصولات پویش پمپ پیشتاز بپردازیم. چراکه تمرکز این برند منحصرا روی طراحی و ساخت انواع پمپ های مخصوص مواد شیمیایی و پمپ های ضد اسید می باشد. علاوه بر این شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام موجودی ها و قیمت پمپ های پلیمری از هر برندی با فروشگاه اینترنتی شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

برند پویش پمپ پیشتاز (PISHTAZ)

برند پیشتاز مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1379 در تولید و عرضه انواع پمپ های ضد اسید شروع نموده است. این برند تولیدات خود را با هدف بهبود عملکرد آن ها از طریق انجام تست های مربوط به بررسی عملکرد و کیفیت این پمپ ها و اخذ گواهینامه ها و تاییدیه های مبنی بر استاندارد بودن آن ها تولید می نماید. همچنین به دلیل حساس بودن کاربرد پمپ های پلیمری، استفاده از پلیمر مرغوب به عنوان اصلی ترین متریال در ساخت قطعات این پمپ ها نکته ای ضروری محسوب می شود که برند پیشتاز در ساخت محصولات خود آن را رعایت می کند. از جمله ی پمپ های شیمیایی این شرکت، پمپ ضد اسید آن می باشد که در ادامه، اطلاعات بیشتری بر اساس کاتالوگ پویش پمپ پیشتاز در این باره  ارائه شده است.

پویش پمپ پیشتاز

ویژگی های پمپ پلیمری پیشتاز

به صورت کلی محصولات پمپ پلیمری پیشتاز، به نسبت دیگر برند های این دسته از پمپ ها تنوع مدلی کمتری دارد. در واقع این برند دارای سه مدل متفاوت از پمپ های پلیمری می باشد. در ادامه در جدولی به مهم ترین مشخصات فنی هر مدل جهت انتخاب ساده تر این پمپ ها اشاره شده است. همانطور که در این جدول هم مشخص است، مشخصات فنی آن ها به گونه ای است که قادر به پوشش غالب نیاز های بازار باشند. البته بدیهی است که متناسب با میزان ظرفیت هر پمپ، قیمت هر یک نیز تغییر می کند.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
85-6 6.5 5 پلیمر
110-14 14 8 پلیمر
130-18 18 18 پلیمر

مزایای پمپ پلیمری پیشتاز

مهم ترین مزیت این پمپ ها که در بخش های بالا نیز به آن اشاره شد، جنس ساخت آن ها می باشد. با توجه به اینکه معمولا سیال مورد پمپاژ در این پمپ ها، خورندگی بالایی دارد، بنابراین متریال مورد استفاده در ساخت قطعات آن ها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. در رابطه با پمپ پلیمری پیشتاز ، این متریال از پلیمری مرغوب، تقویت شده با الیاف، ساخته می شود. این متریال علاوه بر مقاومت بالا در برابر خوردگی، استحکام این محصولات را نیز تا حد زیادی بالا می برد. از دیگر ویژگی های مثبت پمپ های پیشتاز، توانایی کار آن ها با هر دو نوع موتور تک فاز و سه فاز می باشد.

همچنین با توجه به این موضوع که کل پروسه طراحی و ساخت آن ها داخل ایران انجام می شود، تمامی قطعات و لوازم آن ها همیشه در بازار موجود می باشد. بنابراین بحث تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش آن ها بسیار ساده امکان پذیر است. علاوه بر این به دلیل رعایت استاندارد های مربوطه در تولید پمپ های برند پیشتاز، این محصولات از راندمان بالایی هم برخوردار هستند. بنابراین صنایع بی شماری، علاقه مند به استفاده از این محصولات می باشند. مزیت آخر این پمپ ها نیز قیمت آن هاست که با وجود تمامی نکات مثبت فوق الذکر، همچنان مقدار مقرون به صرفه ای دارد.

انواع پمپ پلیمری پیشتاز

کاربرد های پمپ پلیمری پیشتاز

همانطور که می دانید، علت طراحی پمپ های پلیمری، مناسب بودن آن ها برای پمپاژ سیالات اسیدی و خورنده می باشد. بنابراین در هر نوع صنعتی که این سیالات موجود باشند، می توان از آن ها استفاده نمود. در واقع در کاربرد های آن ها، نوع صنعت مهم نیست. بلکه ویژگی های سیال از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. در رابطه با پمپ های پلیمری برند پیشتاژ می توان از سیالاتی شامل موارد زیر به منظور انتقال آن ها استفاده نمود.

  • انواع اسید ها
  • سیالات شیمیایی
  • حلال ها
  • انواع باز ها
  • مواد خورنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *