پمپ, پمپ پیستونی

پمپ پیستونی پمپاک

پمپ پیستونی پمپاک

برند پمپاک

پمپ های کارواش یا اصطلاحا پمپ پیستونی رفت و برگشت، در واقع پمپ های پر فشاری هستند. که نحوه عملکردشان نیز از طریق حرکت رفت و برگشتی پیستون داخل آن ها می باشد. این پمپ ها از جنس های مختلف ساخته می شوند که در راس آن ها پمپ پیستونی استیل و سرامیکی قرار دارد. از جمله برند های انواع پمپ پیستونی مه پاش و سم پاش می توان به پمپ پیستونی پمپاک ، برتولینی، اینترپمپ و آنووی اشاره کرد. جهت استعلام قیمت پمپ پیستونی فشار بالا تمامی برند های بالا با ما تماس بگیرید.

شرکت پمپاک در اصل یک شرکت ایتالیایی است که با بیش از 10 سال تجربه در زمینه واردات تجهیزات صنعتی و خانگی فعالیت دارد. از دیگر فعالیت های این شرکت تولید پمپ های با کیفیت می باشد. از جمله معروف ترین پمپ های تولیدی آن، پمپ پیستونی پمپاک است که در ادامه کاتالوگ این پمپ ها نیز ارائه شده است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت پمپ پیستونی فشار قوی پمپاک مطلع شوید.

برند پمپاک

ویژگی های پمپ پیستونی پمپاک

از آنجاییکه این برند از معدود برند های موجود در بازار فروش ایران است، تنوع قابل قبولی نیز در مدل های خود دارد. در کادر زیر تمامی این محصولات به تفکیک و با مشخصات فنی کامل توضیح داده شده است. همچنین به کاربرد های هر یک، اینکه در انواع پمپ پیستونی مه پاش ، سم پاش و یا شست و شوی صنعتی موجود هستند نیز پرداخته شده است. جهت مشاهده اطلاعات کامل هر یک از پمپ های بالا، کافی است روی تصویر محصول مورد نظر کلیک کنید. و برای آگاهی از قیمت پمپ پیستونی فشار بالا به شماره 44965607-021 تماس حاصل فرمایید.  

مزایای پمپ پیستونی پمپاک

مهم ترین انواع پمپ پیستونی رفت و برگشت این برند، تنوع مدل آن ها می باشد. همانطور که در بالا نیز ذکر شد، این تنوع هم از نظر مشخصاتی نظیر هد و دبی می باشد. و هم از نظر جنس نظیر پمپ پیستونی استیل ، سرامیکی و غیره که آن ها را از هم متمایز می نماید. علاوه بر این ها، راندمان، طول عمر و عملکرد پمپ های پمپاک بسیار بالا می باشد. همچنین نحوه استفاده از این محصولات نیز جزو پمپ ها بسیار ساده محسوب می شود. با توجه به این موضوع بدیهی است که در صورت خرابی، تعمیرات آن ها هم ساده و هم با هزینه کم انجام می گیرد.

به طور کلی پمپ های کارواش این برند با دو نیرو محرکه گازوئیلی و برقی قابل استفاده هستند. انواع برقی آن ها نیز امکان کار با هر دو نوع برق تک فاز و سه فاز را دارد. همچنین طراحی این محصولات به گونه ایست که از لحاظ مصرف برق و آب بسیار بهینه می باشند. با این وجود قیمت پمپ پیستونی فشار قوی کماکان از قیمت مناسبی برخوردار است.

قیمت پمپ پیستونی فشار بالا

کاربردهای پمپ پیستونی پمپاک

همانطور که از ویژگی های این پمپ ها مشخص است، به دلیل تامین فشار بالا، غالبا برای مصارف سنگین و نیمه سنگین صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه ای از مهم ترین این صنایع در زیر به صورت فهرست وار آورده شده است.

  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • سیستم های هیدرو بلاست و تست آن
  • واتر جت ها
  • صنایع تولید لوله و نحوه تست آن ها
  • کشتی سازی
  • انواع شست و شوی صنعتی به منظور چربی زدایی، رنگ بری و رسوب زدایی
  • موارد برش کاری سنگ و سرامیک
  • صنایع فولاد و ذوب آهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *