پمپ, پمپ کف کش

پمپ کف کش نوید سهند

نمایندگی پمپ نوید سهند

معرفی برند نوید سهند (NAVID SAHAND)                

برند نوید سهند متعلق به شرکتی ایرانی و زیر مجموعه شرکت بزرگ پمپیران می باشد. این برند فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از سال 1376 شروع کرده است. تولید این کمپانی بر پایه استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادر فنی متخصص می باشد. از دیگر ویژگی های این کمپانی که باعث محبوبیت آن شده است، کیفیت محصولات و گارانتی یک ساله آنها می باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ کف کش نوید سهند می باشد. در ادامه بیشتر راجع به نحوه عملکرد پمپ کف کش توضیح خواهیم داد. شهر پمپ به عنوان یکی از نمایندگی پمپ نوید سهند آماده ی ارائه ی خدمات می باشد. ضمنا ارسال تمام محصولات ما رایگان می باشد.

نحوه عملکرد پمپ کف کش

پمپ های کف کش در دسته  پمپ های مستغرق سانتریفیوژ قرار می گیرند طرز کار آن ها به این صورت است که با کمک یک الکتروموتور، انرژی لازم برای به حرکت درآوردن سیالات که توسط این دستگاه پمپاژ خواهند شد را فراهم می کند. در مقاله های قبلی مفصل راجع به کف کش ها توضیح داده ایم برای مطالعه می توانید از کلمات لینک شده استفاده کنید. از لحاظ نحوه عملکرد پمپ کف کش بسیار شبیه به پمپ لجن کش می باشد. ولی تفاوت پمپ کف کش و لجن کش در میزان هد، فشار و ویسکوزیته سیالات مورد پمپاژ توسط آن هاست. هد و فشار در نوع کف کش بالاتر، اما قدرت پمپاژ در لجن کش بیشتر است.

ویژگی پمپ کف کش نوید سهند

کاتالوگ پمپ های نوید سهند برای انتخاب مدل درست آن ها و اطلاع از قیمت پمپ کف کش نوید سهند ، ارائه شده است. این کاتالوگ ها شامل مشخصات فنی انواع محصولات اعم از هد و دبی می باشد. شهر پمپ نیز به عنوان یکی از نمایندگی پمپ نوید سهند کاتالوگ پمپ های نوید سهند را در سایت ارائه کرده است. قیمت پمپ کف کش نوید سهند با توجه به اندازه و نوع آن متفاوت است شما می توانید برای مشاوره گرفتن راجع به هر نوع پمپی و یا قیمت با ما در شهر پمپ تماس بگیرید. یا به سایت ما مراجعه کرده و از کاتالوگ پمپ های نوید سهند دیدن نمایید.

مزایای پمپ کف کش نوید سهند

از جمله مهم ترین مزایای پمپ نوید سهند می توان به مورد زیر اشاره کرد:

بسیار کم هزینه

داشتن آزمایشگاه های پیشرفته

کیفیت بالای محصولات

کاربرد پمپ کف کش

کاربرد های پمپ کف کش نوید سهند

مهم ترین کاربرد این نوع، پمپاژ آب از چاه های عمیق است. موارد زیر نیز از دیگر کاربرد های این پمپ محسوب می شوند.

پمپاژ مایعات رقیق

تخلیه ی آب چاه، استخر، پساب باران و فاضلاب های رقیق، مخازن و آبگیر ها

آبیاری گلخانه ها، مزارع، باغ ها و زهکشی

پمپ کردن آب ساختمان ها یا دوغاب برخی صنایع

فواره و آبنما

صنایع غذایی و دارویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *