پمپ, پمپ گل کش

پمپ گل کش آبروان

پمپ-گل-کش-آبروان

جهت پمپاژ سیالاتی بسیارغلیظ مانند گل نوع خاصی از پمپ ها طراحی و ساخته شده است. این مدل تجهیزات که پمپ گل کش نام دارد دارای دسته بندی کلی پمپ گل کش عمودی و افقی می باشد. در مطالب قبلی به صورت مفصل به تعریف پمپ گل کش پرداخته ایم. در این مقاله قصد داریم ضمن ارائه توضیحاتی مختصر درباره ی پمپ گل کش، برند آبروان یکی از تولید کنندگان این محصول را نیز معرفی کنیم.

تعریف پمپ گل کش

پمپ های گل کش که به پمپ غلیظ کش هم معروف هستند، از نوع پمپ های گریز از مرکز می باشند. سیالات مورد پمپاژ توسط آن ها دارای ویسکوزیته نسبتا بالا و وزن مخصوصی است از همین رو جزو انواع پمپ های فاضلاب نیز محسوب می شوند. همچنین دارای محفظه ی حلزونی شکلی بوده و به صورت یک طبقه ای، به همراه موتوری جدا و تک مکشه مرکزی تولید می شوند. یاتاقان های مورد استفاده در پمپ های گل کش نیز از نوع استاندارد و مخصوص کار سنگین هستند.

معرفی برند آبروان

شرکت آبروان فعالیت خود را در زمینه ی انواع پمپ در سال 1377 با هدف تولید پمپ های آب برای مصارف کشاورزی، صنعتی و همچنین آبرسانی آغاز نموده است. محصولات شرکت آبروان با بهره‌ مندی از تخصص و تجربه ‌ی مهندسین و تکنسین‌ های متخصص و تربیت کادر فنی تولید و همچنین واحد فنی مجهز ساخته شده است. به همین دلیل توانسته در مدت زمان کوتاهی تولیدات خود را در بازار های داخلی و چندین بازار خارجی عرضه نماید. محصولات تولید شده همگی براساس استاندارد های DIN 24255 و استاندارد مدیریت کیفی می ‌باشند.

توجه داشته باشید که آبروان دارای استاندارد ملی، تاییدیه از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، تاییدیه از سازمان آب و استاندارد CE اروپا از شرکت SZUTEST  می‌ باشد. از جمله پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ گل کش آبروان است که در ادامه، با مزایا و کاربرد های این محصول بیشتر آشنا می شوید.

برند پمپ آبروان

ویژگی پمپ گل کش آبروان

این پمپ ها از جمله پمپ های خاص محسوب می شوند، به همین دلیل دارای مدل های محدودی هستند. ولی علیرغم بالا بودن قیمت پمپ گل کش آبروان کاربرد ها و مزایای بسیاری دارد تا بتوانند پاسخگوی نیاز های خاص و مختلف باشند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت پمپ گل کش آبروان با کارشناسان مجرب ما در شهر پمپ تماس حاصل فرمایید. برای مشاهده و بررسی محصولات پمپ گل کش آبروان نیز بر روی کلمه ی لینک شده کلیک نمایید.

مزایای پمپ گل کش آبروان

جنس پروانه و قطعات دیگر پمپ گل کش از چدن و فولاد است و همچنین قابلیت تغییر این متریال با توجه به کاربری وجود دارد. به دلیل اینکه جنس این اجزا از کیفیت خوبی برخوردار هستند در برابر خوردگی و سایش مقاوم و به سختی دچار فرسودگی می شوند. روکش لاستیکی این پمپ نیز در صورت تماس با سیالاتی که قدرت سایش دارند قابل تعویض است.

ضخامت پوسته ی این پمپ نسبت به سایر پمپ ها بیشتر است و ابعاد شفت نیز افزایش یافته. به همین دلیل در برابر فشار های وارده مقاوم و دارای استحکام و طول عمر بیشتری می باشند. در سرعت های کم امکان تامین فشار مناسب را نیز دارند. همچنین بدون تعویض و تغییری در پروانه امکان تنظیم ارتفاع و آبدهی نیز وجود دارد.   

قیمت-پمپ-گل-کش-آبروان

کاربرد های پمپ گل کش آبروان

نمونه هایی از کاربرد های این پمپ را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • آبرسانی و انتقال آب جهت آبیاری
  • انتقال سیالات سبک و سنگین مانند گل و لای
  • پمپاژ مواد شیمیایی مثل مواد نفتی غلیظ، قلیایی و اسیدی
  • استفاده در صنایع کاغذ سازی و مواد شوینده
  • انتقال فاضلاب ها
  • انتقال رنگ ها
  • پمپاژ کربن و مشتقات آن
  • جابجایی سیالات دارای ذرات شن و ماسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *