پنج راهی, لوازم جانبی

پنج راهی برند دیزل ساز

پنج راهی برند دیزل ساز

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و افزایش تعداد طبقات آن ها، بحث آبرسانی به ارتفاعات، نیازمند لوازم جانبی ای در کنار پمپ های آب خانگی می باشد. این لوازم با اتصال به پمپ، سیستمی یکپارچه به وجود می آورند که به منظور بهبود عملکرد سیستم های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد . پنج راهی پمپ یکی از این لوازم و پنج راهی برند دیزل ساز از جمله بهترین برند های آن به شمار می رود.

این قطعات یکی از لوازمی محسوب می شوند که در اتصالات لازم بین پمپ های آب و لوازم جانبی شان به کار برده می شوند. به همین خاطر نقش بسیار مهمی را در سیستم های آبرسانی ایفا می نمایند. جدا از مطالعه مقاله زیر شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصولات و نیز استعلام قیمت این برند یا برند های دیگر موجود از طریق مشاوره های رایگان کارشناسان ما در شهر پمپ، با ما تماس حاصل فرمایید.

برند دیزل ساز (DIESEL SAZ)

برند دیزل ساز مربوط به شرکتی ایرانی بوده که فعالیت خود را از سال 1360 در زمینه طراحی و ساخت انواع پمپ و لوازم جانبی آن ها شروع نموده است. این برند سعی کرده است که کیفیتی همچون نمونه های خارجی خود، اما با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به آن ها داشته باشد. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این شرکت، پنج راهی پمپ بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری از آن نیز ارائه شده است.

برند دیزل ساز

ویژگی های پنج راهی برند دیزل ساز

انواع پنج راهی پمپ به دلیل ساختمان ساده ای که دارند، دارای تنوع و ویژگی های خاصی در مدل های مختلف خود، فارغ از هر برندی که داشته باشند، نیستند. تنها پارامتر هایی که در آن ها قابلیت تغییر دارد، اندازه ارتفاع و دهانه ورودی و خروجی این قطعات می باشد. این مشخصات هم در محصولات پنج راهی برند دیزل ساز ، به ترتیب در اندازه های 9 سانتی متر و 1 اینچ ساخته می شود.

مزایای پنج راهی پمپ دیزل ساز

مهم ترین مزیت پنج راهی های برند دیزل ساز، شرایط عالی گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها می باشد. این موضوع نیز نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات است. از دیگر مواردی که باعث حفظ این کیفیت آن ها شده است، استفاده از برنج در ساخت این پنج راهی ها می باشد. به این صورت مقاومت آن ها تا حد زیادی افزایش یافته است. بنابراین قادر به تحمل میزان قابل توجهی فشار می باشند. همچنین لازم به ذکر است که با وجود تمامی مزایای فوق الذکر، قیمت انواع پنج راهی برند دیزل ساز ، کماکان بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

پنج راهی پمپ

کاربرد های پنج راهی برند دیزل ساز

همانطور که در قسمت های بالا نیز ذکر شد، کاربرد اصلی این قطعات در اتصال تجهیزاتی مرتبط با پمپ و لوازم جانبی آن ها می باشد. این لوازم شامل گیج فشار، پرشر سوئیچ و منبع انبساط می شوند. در رابطه با برند دیزل ساز نیز می توان از پنج راهی برای این منظور و در هر نوع سیستمی که شامل این لوازم باشد، استفاده کرد. از جمله این سیستم ها هم می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انواع آپارتمان ها
  • تاسیسات ها
  • موتورخانه ها
  • سیستم های آبرسانی و آبیاری
  • انواع سیستم های لوله کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *