شیلنگ تحت فشار, لوازم جانبی

شیلنگ تحت فشار تولید چین

شیلنگ تحت فشار تولید چین

برند چینی

از جمله لوازم جانبی پر کاربرد در پمپ های آب خانگی می توان به انواع شیلنگ های تحت فشار اشاره نمود. با گسترش استفاده از این لوازم، تولید کننده های بسیاری اقدام به تولید این محصولات نموده اند. از جمله برند های داخلی، شیلنگ تحت فشار کهن و از برند های خارجی می توان به شیلنگ تحت فشار امرا اشاره نمود. یکی دیگر از انواع شیلنگ رابط یک اینچ ، مدل های شیلنگ تحت فشار تولید چین می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. همچنین به منظور استعلام قیمت شیلنگ منبع تحت فشار با کارشناسان شهر پمپ تماس حاصل فرمایید.

امروزه برندهای چینی جزو تولیدکنندگان اصلی تجهیزات پمپ آب هستند. از جمله ی لوازم جانبی تولیدی این شرکت ها، شلنگ تحت فشار چینی می باشد که در ادامه، کاتالوگ آن نیز ارائه شده است. در ادامه اطلاعات آن ارائه شده است. جهت مشاهده کامل کاتالوگ این دستگاه، اینجا کلیک کنید.

ویژگی های شیلنگ تحت فشار تولید چین

به طور کلی وقتی صحبت از این قبیل محصولات می شود، برند خاصی مد نظر نیست. زیرا همانطور که می دانید تولید کنندگان چینی بسیاری برای ساخت انواع تجهیزات صنعتی وجود دارد. هرچند این تولیدی ها، برند و نام تجاری معروفی ندارند، اما برخی از آن ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. شهر پمپ به عنوان فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد سعی کرده است که این قبیل محصولات را مقایسه و بهترین های آن ها را برای فروش به مشتریان محترم عرضه نماید. شیلنگ های چینی موجود در شهر پمپ به طول یک متر، دهانه یک اینچ و قابل تحمل تا 16 بار می باشند.

قیمت شیلنگ منبع تحت فشار

مزایای شیلنگ تحت فشار تولید چین

از مهم ترین مزیت های شیلنگ های تحت فشار چینی موجود در شهر پمپ می توان به کیفیت بالای آن ها اشاره نمود. همچنین قیمت شیلنگ منبع تحت فشار چینی در مقایسه با سایر برند ها بسیار مناسب تر است. بنابراین با توجه به قیمت آن ها، عملکردی قابل قبول و طول عمری مناسب دارند. جنس این شیلنگ ها از استیل بوده که این باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشند.

همچنین دارای تیوپی از جنس EPDM هستند. بنابراین بهداشتی بوده و برای آب های آشامیدنی نیز مناسب می باشند. علاوه بر این داشتن چپقی یا زانویی در شیلنگ رابط یک اینچ، نکات مثبتی را برای آن ها به دنبال دارد. از جمله اینکه نصب آن ها را ساده تر می نماید و احتمال نشتی در آن را تا حد امکان کاهش می دهد.

کاربردهای شیلنگ تحت فشار تولید چین

این لوازم با توجه به طراحی که دارند، برای اتصالاتی غالبا بین منبع تحت فشار و پنج راهی ساخته شده اند. همینطور چون از لوازم جانبی پمپ آب محسوب می شوند، پس در موارد زیر می توان از آن ها استفاده نمود.

  • ساختمان های مسکونی
  • تاسیسات و موتور خانه ها
  • سیستم های آبرسانی و آبیاری
  • لوله کشی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *