پمپ, مونو پمپ

مونو پمپ اینوکسپا

برند اینوکسپا (INOXPA)

انواع مونو پمپ یا پمپ اسکرو یکی از خاص ترین پمپ ها محسوب می شوند. درواقع مشخصات فنی مونو پمپ ها، آن ها را برای کاربردهایی خاص مهیا کرده است. برند اینوکسپا از جمله معروف ترین برندهای این مدل پمپ میباشد. شما می توانید جهت خرید مونو پمپ اینوکسپا و دریافت لیست قیمت مونو پمپ با شهر پمپ تماس بگیرید.

برند اینوکسپا متعلق به شرکتی اسپانیایی میباشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع پمپ در کاربری مختلف از سال 1972 در فرانسه شروع کرده است. امروزه در کشورهای مختلف نیز دارای نمایندگی می باشد. تولید این کمپانی بر پایه نوآوری در مواد تولیدی می باشد. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، مونو پمپ اینوکسپا است. لازم به ذکر است که با تماس با کارشناسان ما می توانید از لیست قیمت مونو پمپ این برند مطلع شوید.

برند اینوکسپا

ویژگی های مونو پمپ اینوکسپا

در جدول زیر انواع مونو پمپ اینوکسپا و مهم ترین مشخصات فنی مونو پمپ های این برند آورده شده است.

نام سری بازه فشار (بار) بازه دبی (متر مکعب بر ساعت) جنس بدنه
KS 12 45 استنلس استیل
KSF 12 45 استنلس استیل
KSFT 12 34 استنلس استیل
KST 12 34 استنلس استیل
NTE 6 60 استنلس استیل

 

با توجه به جدول بالا، تفاوت اصلی پمپ اسکرو اینوکسپا، در میزان دبی آن هاست. همین مورد، عامل تاثیرگذار روی لیست قیمت مونو پمپ ها می باشد.

مزایای مونو پمپ اینوکسپا

اصلی ترین دلیل خرید مونو پمپ اینوکسپا را میتوان در استهلاک کم و بهداشتی بودن آن خلاصه کرد. البته لازم به ذکر است که استهلاک کم این پمپ ها، در شرایط کاری معمولی می باشد. به این معنی که پمپ به صورت منظم سرویس شود و کارهای سنگین توسط آن انجام نشود. سرو صدای پایین این مدل از پمپ های اینوکسپا، یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود.

انواع مونو پمپ اینوکسپا

با وجود اینکه این پمپ ها ساختمان بسیار ساده ای دارند. اما عملکرد آن ها به صورت خودمکش می باشد. و همین ساختمان ساده، پمپاژ طیف وسیعی از سیالات مختلف را ساپورت می کند. همچنین جریان تولیدی آن ها به صورت کاملا یکنواخت است. از دیگر مزایای این پمپ اسکرو می توان به هزینه های آن ها هم اشاره کرد. جدا از لیست قیمت مونو پمپ اینوکسپا، هزینه تعمیر و نگهداری آنها نیز بسیار پایین می باشد.

کاربردهای مونو پمپ اینوکسپا

مشخصات فنی مونو پمپ به گونه ایست که جهت پمپاژ سیالاتی با ویسکوزیته بالا بسیار مناسب است. همچنین اصلی ترین صنایع مورد استفاده این پمپ ها شامل صنایع بهداشتی، غذایی و دارویی می باشد. از جمله سیالاتی که توسط پمپ اسکرو پمپاژ می شود:

  • مواد غذایی نظیر عسل، رب، خامه و سس
  • مواد خمیری مانند
  • لجن و گل و لای
  • پلیمر
  • شیره آهک و ملات سیمان
  • ژلاتین
  • مواد بهداشتی مثل خمیر دندان و مایع ظرفشویی

خرید مونو پمپ اینوکسپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *