پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی برند پنتاکس

برند پنتاکس

برند پنتاکس ، از برند هایی است که اخیرا واردات آن بسیار محدود شده است. به همین خاطر نوع چینی آن نیز وارد بازار شده. یکی از مسائل امروز این برند، تشخیص پمپ پنتاکس اصل از نوع چینی آن است. قیمت پمپ آب پنتاکس چینی از نوع ایتالیایی آن پایین تر می باشد. شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ پنتاکس، اصالت کالاهای این برند را برای فروش تضمین می کند.

این برند ایتالیایی، از سال 1990 با ترکیب دو شرکت Elettromac و Zetabaseشروع به کار کرده است. از اهداف اصلی برند پنتاکس، رضایت مشتری و افزایش کیفیت می باشد. دلیل این کیفیت بالا، انجام چندین بار آزمایش های متفاوت شیمیایی، زمانی و محیطی با به روزترین تکنولوژی است. همین موضوع باعث تولید محصولاتی متناسب با نیازهای امروز بازار فروش شده است. در سالهای اخیر، پمپ های پنتاکس به بیش از صد کشور صادر می شوند.

برند پنتاکس

ویژگی های پمپ آب خانگی پنتاکس

این سری از پمپ های پنتاکس ، خود دارای چندین مدل متفاوت می باشد. از جمله مدل های آن جتی، خودمکش یا بشقابی است. در ادامه مهم ترین مشخصات فنی انواع پمپ آب خانگی پنتاکس آورده شده است.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
خودمکش MB 48 12 چدن نوریل یا برنج
PM 79 3 چدن یا برنز برنج
خودمکش CP 61 3 چدن یا برنج برنج
خودمکش MD 53 3 چدن یا برنج برنج
CR 20 17 چدن نوریل یا برنج
جتی خودمکش JMC 44 3 چدن نوریل یا برنج
جتی خودمکش CAM 47 5 چدن نوریل یا برنج
CB 98 36 چدن نوریل یا برنج
بشقابی CM 56 22 چدن نوریل یا برنج
خودمکش AP 49 4 چدن نوریل یا برنج
خودمکش CAB 62 8 چدن نوریل یا برنج

 

هریک از این مشخصات، روی قیمت آنها تاثیرگذار است. به طور مثال قیمت پمپ آب پنتاکس کشاورزی با پمپ آب پنتاکس یک اسب بشقابی متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت هریک به قسمت محصولات سایت مراجعه بفرمایید.

مزایای پمپ آب خانگی پنتاکس

مهم ترین مزیت آن ها، قیمت پمپ آب پنتاکس است. زیرا قیمت آن ها در مقایسه با کارایی شان بسیار مناسب می باشد. همین موضوع، یکی از راه های تشخیص پمپ پنتاکس اصل نیز هست. قیمت پمپ آب پنتاکس چینی ، بسیار پایین تر از اصل آن هاست. از دیگر مزایای این سری از پمپ ها، بازدهی و کارکرد عالی آن ها می باشد. دلیل آن استفاده از جدید ترین تکنولوژی در ساخت آن هاست که به صورت هیدرولیکی طراحی می شوند. دوام و عمر طولانی تر پمپ های این برند، یکی دیگر از نکات مثبت استفاده از تکنولوژی محسوب می شود.

انواع پمپ آب خانگی پنتاکس

همچنین این پمپ های آب خانگی پنتاکس، در ابعاد بسیار کوچک ساخته می شوند. این ویژگی باعث مناسب بودن آن ها جهت استفاده در فضاهای کوچک می شود. علاوه بر آن کوچک بودن اندازه این پمپ ها دلیل بر مصرف کم انرژی آن ها نیز می باشد. زیرا اندازه کوچکتر، نیازمند موتور کوچکتری هم هست. همچنین تلفات گرمایی آن کمتر از پمپ هایی با ابعاد بزرگتر می باشد.

از دیگر نکات مثبت این پمپ، سروصدای بسیار کم حین کارکرد است. این ویژگی به دلیل استفاده آن در ساختمان های مسکونی، بسیار حائز اهمیت می باشد.

کاربردهای پمپ آب خانگی پنتاکس

کاربردهای رایج این نوع از پمپ های پنتاکس به اختصار به قرار زیر می باشد:

  • صنایع کشاورزی (در مورد این کاربری، مدل های مختلفی وجود دارد. قیمت پمپ آب پنتاکس کشاورزی در هر نوع از آن ها با هم متفاوت است.)
  • در سیستم های آبرسانی و آتش نشانی
  • در صنعت تصفیه آب (دستگاه های RO )
  • پمپاژ آب استخرها
  • ساختمان های مسکونی (این مورد مهم ترین کاربرد پمپ های آب خانگی محسوب میشود و کاربردهای متنوعی دارد. هم در سیرکوله کردن آب گرم داخل لوله ها و هم جهت تقویت فشار آب خانگی کاربرد دارد. اینکه از چه نوعی استفاده شود، به تعداد طبقات، واحدها و متراژ ساختمان ها بستگی دارد. یکی از مدل های معروف آن، پمپ آب پنتاکس یک اسب بشقابی نام دارد.)

پمپ آب خانگی پنتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *