پمپ, پمپ آب خانگی

پمپ آب نوید موتور

پمپ آب نوید موتور

همانطور که در مقالات پیشین بار ها اشاره شد، پمپ های آب خانگی از جمله پر استفاده ترین پمپ ها در بازار فروش امروز ایران می باشند. زیرا اصلی ترین استفاده آن ها به منظور افزایش فشار آب لوله کشی ها در واحد های مسکونی است. از این رو شرکت های بسیاری از جمله پمپ آب نوید موتور ، اقدام به تولید این دسته از پمپ ها می نمایند. در این مقاله قصد داریم به تشریح پمپ های آب این برند به صورت اختصاصی بپردازیم.

البته علاوه بر برند های ایرانی، انواع خارجی این پمپ ها نیز امروزه به صورت گسترده به کشور وارد شده و قابل عرضه می باشند. به همین خاطر و با توجه به تنوع مدلی موجود، گاهی داشتن انتخابی صحیح برای خرید پمپ دشوار است. شهر پمپ با داشتن ده ها سال تجربه در این زمینه، مرجع مناسبی برای استعلام قیمت انواع برند ها از جمله قیمت پمپ آب نوید موتور و نیز دریافت مشاوره های رایگان می باشد.

برند نوید موتور (NAVID MOTOR)

برند نوید موتور یکی از تولیدات داخل و مربوط به شرکتی ایرانی می باشد که فعالیت خود را از سال 1375، در زمینه تولید و عرضه پمپ های مختلف شروع نموده است. این شرکت تبریزی پس از مدتی با برند پمپیران تلفیق شده و خط تولید جدیدی را به راه انداختند. در تولیدات این برند سعی شده است که ضمن داشتن قیمت مناسب، کیفیت محصولات نیز حفظ شود تا قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی خود باشد. یکی از این پمپ های تولیدی، پمپ آب خانگی بوده که در ادامه، به ذکر بیشتر مشخصات آن ها پرداخته خواهد شد.

برند نوید موتور

ویژگی های پمپ آب نوید موتور

از جمله اهداف برند نوید موتور، پوشش حداکثری نیاز های بازار می باشد. به همین خاطر محصولات پمپ های آب خانگی نوید موتور در چندین مدل مختلف نیم اسب، جتی و بشقابی طراحی و تولید شده است. جدول زیر به منظور دسترسی راحت تر به مشخصات فنی تمامی مدل های این برند بوده و می تواند راهنمایی مناسب برای داشتن خریدی متناسب با نیاز مشتری باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت پمپ آب نوید موتور به تناسب هر یک از این مشخصات ذکر شده، متغیر می باشد.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (مترمکعب بر ساعت) جنس بدنه جنس پروانه
PM 61 3 چدن برنج
CM100 50.5 7.2 چدن باکالیت
CAM100 50 3 چدن باکالیت
CB160 53 5 چدن باکالیت
CB210 58 8.5 چدن باکالیت
CB310 65 8.5 چدن باکالیت

مزایای پمپ آب نوید موتور

از مهم ترین مزیت های پمپ آب نوید موتور ، سر و صدای پایین و مصرف کم انرژی در آن هاست و از آنجاییکه این ویژگی ها منحصرا برای برند نوید موتور می باشد، غالبا برای مواردی که نیاز به خرید پمپ آب خانگی ای بی صدا وجود دارد، برند نوید موتور یکی از گزینه های اصلی به شمار می رود.

قیمت پمپ آب نوید موتور

این پمپ ها همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خورده شدن و درجه حرارت های بالا می باشند. چراکه از متریال هایی مقاوم در ساخت آن ها استفاده می گردد. به طور مثال پروانه های این محصولات معمولا از برنج یا باکالیت ساخته می شود. البته علاوه بر استفاده از متریال های مقاوم، وجود قطعه ای با نام ترموگارد نیز از دیگر دلایل افزایش مقاومت این پمپ ها در برابر دما های بالا محسوب می شود.

تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا، نشان از کیفیت و به تبع آن کارایی بالای پمپ های آب خانگی برند نوید موتور هستند. ویژگی هایی دیگر همچون عدم نیاز به روغن کاری و کوپلینگ هنگام نصب از دیگر مزایای این محصولات می باشد. این پمپ ها همچنین دارای نصب و نگهداری ساده بوده و به همین خاطر نیز نیاز به سرویس های دوره ای مداوم نخواهند داشت.  

پمپ آب نوید موتور

کاربرد های پمپ آب نوید موتور

معمولا مبنا و اساس کار پمپ های آب خانگی برای استفاده در سیستم های آبرسانی در ساختمان های مسکونی می باشد. البته در برخی مواقع برای ساخت بوستر پمپ ها نیز از آن ها استفاده می شود. پمپ آب نوید موتور نیز با توجه به این که پمپاژی تا ارتفاع 60 متری را پوشش می دهد، بسیار مناسب این کاربری های مسکونی می باشد. هرچند که شهر پمپ این محصولات را با مشاوره با کارشناسان خود در مصارف زیر نیز پیشنهاد می دهد.

  • صنایع کشاورزی به منظور آبیاری باغات با مقیاس کوچک
  • موارد ساختمانی برای آبرسانی خطوط لوله کشی
  • افزایش فشار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *