پمپ, پمپ بشکه کش

پمپ بشکه کش دینو

پمپ بشکه کش دینو

پیش از این گفتیم که پمپ های بشکه کش برای تخلیه انواع مخزن کاربرد داشته و به همین خاطر در اکثر مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین لزوم حفظ کیفیتی قابل قبول به منظور داشتن عملکردی طولانی در این پمپ ها به شدت احساس می شود. پمپ بشکه کش دینو از جمله برند هایی است که این میزان کیفیت را در ساخت محصولات خود تامین نموده است. در ادامه به تشریح بیشتر ساخت پمپ بشکه کش این برند پرداخته شده است. 

برند دینو (DINO)

برند دینو مربوط به شرکتی تایوانی بوده که فعالیت خود را از سال 2009 در زمینه ساخت انواع پمپ شروع نموده است. از آنجاییکه این برند، تولیدات خود را بر پایه رفع نیاز های مشتری انجام می دهد، امروزه مدل های مخنلف و به روز شده آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت نیز پمپ بشکه کش می باشد. شما می توانید با مطالعه مقاله پایین و نیز از طریق تماس با کارشناسان ما در شهر پمپ، از شرایط خرید این محصولات، قیمت آن ها و نیز مشاوره رایگان مطلع شوید.

برند دینو

ویژگی های پمپ بشکه کش دینو

محصولات پمپ بشکه کش دینو دارای تنوع مدلی بسیار بالایی هستند. در واقع این پمپ ها در انواع سانتریفیوژ و اسکرو قابل عرضه می باشند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. بنابراین مشتریان محترم می توانند متناسب با نیاز خود نوع مناسب را تهیه نمایند. در ادامه جدولی از مشخصات فنی هر مدل آورده شده است که توجه به آن می تواند انتخاب مدل مناسب را برای شما ساده تر کند.

نام سری حداکثر هد (متر) حداکثر دبی (لیتر بر دقیقه) نوع پمپ
HD-E1-V 25 150 برقی
HD-E2-V 25 150 برقی
HD-A1 60 105 بادی
HD-A2 60 115 بادی
HD-HV 100 90 اسکرو

مزایای پمپ بشکه کش دینو

مهم ترین ویژگی مثبت این پمپ ها، تنوع مدلی بالای آن ها در خود پمپ شامل بادی و برقی، اندازه لوله پمپ و نیز الکتروموتور همراه با آن ها اعم از معمولی یا ضد انفجار می باشد. همچنین از متریال های مختلفی همچون استنلس استیل، پلی پروپیلن و کاینار (PVDF) در ساخت آن ها استفاده می شود. این موارد باعث گسترش کاربرد های پمپ بشکه کش دینو در صنایع گوناگون شده است. به طور مثال مدل های بادی و الکتروموتور های ضد انفجار، مختص محیط های حساس و با قابلیت اشتعال و انواع برقی برای مواردی هستند که نیاز به تنظیم سرعت میزان پمپاژ باشد.

ساخت پمپ بشکه کش

از دیگر مزایای این محصولات، می توان به قدرت مکش بالای آن ها، آن هم بدون نیاز به هواگیری اشاره کرد. همچنین استفاده از عایق های نسوز و پروانه هایی غالبا با جنس PVDF، مقاومت این پمپ ها را در برابر سایش و خوردگی تا حد زیادی افزایش داده است. علاوه بر تمامی این موارد، ساخت پمپ بشکه کش دینو همراه با لوازم یدکی و متعلقاتی از جمله براکت های دیواری، صافی، آداپتور، آویز و نازل همراه است. در آخر استفاده، حمل و نقل و تعویض و تعمیر ساده این پمپ ها بدون نیاز به ابزارآلاتی خاص از دیگر نکات مثبت آن ها محسوب می شود.

کاربرد های پمپ بشکه کش دینو

با توجه به تفاوت متریال های استفاده شده در ساخت انواع پمپ بشکه کش دینو ، در صنایع مختلفی از آن ها استفاده می شود. جنس استیل آن ها مناسب صنایع غذایی و جنس های PP و PVDF مناسب صنایع شیمیایی می باشد. همچنین امکان انتقال سیالاتی با ویسکوزیته های مختلف نیز توسط این محصولات وجود دارد. در ادامه هم فهرستی از رایج ترین کاربرد های پمپ های بشکه کش برند دینو آورده شده است.

  • تخلیه انواع بشکه و مخزن
  • صنایع دارویی
  • صنایع بهداشتی جهت جابجایی شامپو و خمیر دندان
  • صنایع شیمیایی برای انتقال انواع سیالات شیمیایی یا خورنده نظیر اسید، بنزین، روغن و گازوئیل
  • صنعت تولید کاغذ، جوهر، چسب و رنگ
  • صنایع غذایی به منظور انتقال آب، دوغ، نوشابه، کره، کشک، خامه و غیره …
  • صنعت پتروشیمی

پمپ تخلیه بشکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *